Emma
Már vagy 20 perce tart a teszt első napja, és ami várható volt, én unatkozok. Fer most ott áll a pitwall-nál és figyeli Ocon milyen adatokat gyűjt az autóval.
Elena: Szép kis műsort csináltál mit ne mondjak.
Még ő van felháborodva?!
Emma: Már ne is haragudj, de örülj hogy tavaly Ausztriában nem koncoltalak fel téged ott helyben.
Elena: Felesleges fenyegetned, Esteban soha nem szeretett téged igazán.
Emma: Ezzel nem bírsz felhúzni.- vigyorogtam kajánul.- Az alatt a 3 év alatt amíg együtt voltunk soha nem akart velem összeköltözni. Te veled aztán fél év után se akarna.
Elena: Ezt meg mégis mire véljem?
Emma: Utálja a magad fajta elkényeztetett hercegnőket.
Már szólt volna vissza, de hirtelen megtorpant, és visszasétált Ocon garázs részére. Ekkor hátra fordultam és egy igen fiatal lányt láttam a garázs bejáratában, akinek eléggé gyilkoló volt a tekintete. Fer mellett most biztonságban érezném magam, de ahhoz, hogy odajussak elkell mennem a lány mellett. Bár meglehet gondolat olvasó mert elnézett a pitwall irányába majd vissza rám és átment Ocon garázs részére. Itt az alkalom átfutottam a másik oldalra. Fernando kicsit meglepetten nézett rám.
Fernando: Mi a baj?
Emma: Semmi semmi, csak beszélgettünk kicsit Elena-val.
Fernando: Fél füllel hallottam, te hol tanultál meg így beszólogatni?
Emma: Ha tudnád, hogy az előző modellcégnél mit műveltünk egymással...nem telt el úgy nap, hogy valaki ne szólt volna be a másiknak.
Fernando: Aha, akkor ki lettél képezve.
Emma: Igen minden szinten.- közbe oda-oda sandítok arra a lányra.
Fernando: Mit figyelsz ennyire? Mi az ami nem tetszik?
Biztos idiótának fog engem nézni de, mit bánom én.
Emma: Az a lány ott, aggaszt egy kicsit engem.
Ő is oda nézett mire a lány kicsit elmosolyodott a maszkja mögött majd rögtön az épp bejövő Mclaren-re dobta a tekintetét.
Fernando: Hát a ruháját elnézve, az FIA küldhette ki felügyelőnek.
Mérnök: Őt az FIA küldte, egész évben ő fogja felügyelni, hogy a csapat minden szabályt betart-e a versenyhétvégéken. Azt mondják Magyarországról jött.
Fernando: Az jó, jó tapasztalataim vannak onnan.
Emma: Érdekes egy lány az biztos.
Csenge
Maroon 5-Memories
Csenge: Everybody hurts sometimes, everybody hurts someday, ayy ayy. But everything gon' be alright, go and raise a glass and say, ayy- jól esik csak önfeledten énekelni a kihalt paddockban.
A fél nap már eltelt, nem találtam eddig szabálytalanságot ami csak jó. Ekkor vettem észre, hogy Patrik odajött mellém, lekaptam a fejhallgatóm.
Patrik: Na mesélj, eddig milyen a munka?
Csenge: Klassz, mondhatom hogy elvagyok mint a befőtt.
Patrik: Vidámabb is vagy mint az állás interjúdon
Csenge: Hát, meg van annak is az oka.
Patrik: Tudod ezt kell elérni, ha már most megszokod, akkor a szezon közben semmi bajod nem lesz.
Csenge: Igen.- ekkor jött el mellettünk Fernando Alonso a barátnőjével- Főleg az ő közelében.
Patrik: De amúgy ez, hogy jött? Úgy értem miért pont az ő közelében?
Csenge: Nem tudom, a psziho-teszt ezt mutatta ki.
Patrik: Legalább van ki induló pont a gyógyulásod irányába.
Se az általános iskola, se a gimi nem telt el számomra normálisan, mentálisan teljesen kiégtem, csak az F1 tartotta bennem a józan lelket, de leginkább az, hogy Alonso-nak szurkolok már évek óta. A pszichológusom javasolta, hogy jelentkezzek az FIA által meghírdetett gyakornoki állásra, visszakell szoknom ahhoz, hogy emberek közelében vagyok. Csak a családomat tudom elviselni, mindeki mástól menekülni tudnék. Patrikot már eltudom viselni a közelemben, a többieknek még nem is szólok semmit. El is neveztek engem "fejhallgatós lánynak", de végül is illik rám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfiction
Fiksi PenggemarEmma, a 36 éves amerikai modell, párjával a Forma 1 sztárjával, Fernando Alonsoval éli a minden napi életét. A szálguldó cirkusz állandó izgalmakkal teli világában talál egy különleges barátot, aki tudja, mikor hogyan segítsen neki.