Franciaország, Francia Nagydíj. Az Alpine hazai versenye, de a Mercedes pályája. Volt eddig. Verstappen és a Red Bull megint tarolt. Fernando pontszerző lett ismét, Ocon pedig nem. Fernando még az interjúkon van, én meg persze ott maradtam a garázsban. Csengével természetesen.
Emma: És milyen az amikor nem ezt csinálod?
Csenge: Kellemes, vasárnap kilencig alszom, bámulom a tévét. Szabadidőmben zenét hallgatok, olvasok vagy videójátékozok. A te szabadidőd milyen?Emma: Hát fogós kérdés.
Csenge: Miért?
Emma: Próbálom hasznosan tölteni időt, felosztva a házi munka, az én idő és a Fernando-val töltött idő között.
Csenge: Aha, és a Fernando-val töltött időben hány órát edzetek együtt?- kérdezi kaján vigyorral.
Emma: Viccelődj csak, de nem csak edzünk. Más közös programjaink is vannak, plusz a házi munkában is mindig segít.
Csenge: Én ebben egyáltalán nem kételkedtem.- védekezik.
Kis ideig csendben voltunk majd ismét megszólalt.
Csenge: Tudod, hogy ez miért volt még érdekes verseny?
Emma: Miért?
Csenge: Mert ez volt az év első olyan versenye ahol mindenki célba ért.
Emma: Nahát, tényleg igazad van.
1 hét múlva.Akkora siker volt tavaly a dupla futam, itt Ausztriában, hogy idén is megismétlik Stájer és Osztrák Nagydíj címen. Kettőből kettő Red Bull siker Verstappennek, és kettőből kettő pontszerzés Fernandonak. A Red Bull tényleg komoly kihívó fél.
Silverstone. Na, ha itt nem robbant ki a háború akkor sehol, de ne szaladjunk előre ennyire. Kezdjük az első sprint versennyel. Az időmérője olyan volt mint a szokványos. A sprintversenyen Fernando hatalmasat ment és így 7. lett, de megmondom az őszintét még nem értem ezt a rendszert. És most a futam. Hamilton és Verstappen első körös ádáz csatájának nagyon rossz vége lett. Verstappen hatalmas sebeséggel a gumifalba vágódott. Szörnyű volt volt. Kórházba került, de megtudtuk, hogy a körülményekhez képest szerencsére jól van. Persze piros zászló volt, és nagyon is hallattszott a boxban a zúgolódás, Hamilton kihírdetett büntetése után még jobban.
Csenge
Csenge: Ha én lénnek oda fent biztos kizártam volna, nem csak egy kis semmi 10 másodperc.
Patrik: Ne ezzel foglalkozz, hanem a munkáddal.
Csenge: Ne parázz, úgyse érti senki, hogy miről beszélünk.
Emma
A futam újra indítása után Hamilton uralta a pályát, és győzött is. Fernando megtartott a 7. helyét ezzel újabb értékes pontokat szerzett. Hamilton és a Mercedes hozzá állása viszont kritikán aluli volt.
Csenge: Ez a legundorítóbb dolog. Kiüti a vetélytársát, a srác kórházba kerül, ő megnyeri a versenyt és még ünnepelteti is magát.
Emma: Ne idegeskedj, a lényeg, hogy Verstappen jól van.
Csenge: Ez az egy szerencséje van Hamilton-nak, de ne csak figyelj. Vissza fogja ő ezt kapni valami formában, de nagyon csúnyán.
Emma: Remáéljük. hogy két hét múlva azért normálisabb lesz a verseny.
Csenge: Magyarország. Ott jó verseny lesz én mondom. És ha valamit én megmondok az úgy is lesz.
YOU ARE READING
Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfiction
FanfictionEmma, a 36 éves amerikai modell, párjával a Forma 1 sztárjával, Fernando Alonsoval éli a minden napi életét. A szálguldó cirkusz állandó izgalmakkal teli világában talál egy különleges barátot, aki tudja, mikor hogyan segítsen neki.