Fernando: És mi a terved, ha szabad érdeklődnöm.
Öhm....igen. Tartok tőle, hogy kissé kiakad, de megpróbálom megértetni vele, hogy ezt egyedül kell csinálnom.
Emma: Nos az a helyzet, hogy akkor fogok vele beszélni amikor te a pályán vezeted az autót.
Egek rémes ahogy néz, de nyugodtnak kell maradnom.
Fernando: Hogy mi?
Emma: Jó oké, a srác azt mondta fura módon a közeledben teljesen normálisan viselkedik, szóval nem érnék el semmi eredményt, így most azt mondom, ha tetszik neked ha nem, egyedül fogok vele beszélni.
Na ezzel most magamat is megleptem, semelyik kapcsolatomban se beszéltem így a barátommal, de hát most néha ez kell.
Alberto: Figyelj, esetleg én ott leszek a közelben, ha netán valami gond merülne fel.- ilyenkor örülök, hogy Alberto is itt van, tudja mikor mit mondjon.
Emma: Én ebbe bele egyezek.
Fer habazott egy kicsit végül beleegyezett ő is.
Fernando: Rendben, de azért jó volna ha nem lenne gond.
15 perc múlva
Elkezdődött a mai teszt nap. Fer már bent ül az autóban, de még nem hajtott ki a pályára. Az ellenőrlány szerencsére látótávolságomba van, és feltünt, hogy igen sokat néz Fernando felé. Jobb is, hogy egyedül csinálom. 5 perc elteltével Fernando is a pályára gurult, én meg intettem Alberto-nak a fejemmel, hogy indulok. Ahogy haladtam a lány felé egyre hevesebben vert a szívem, de végig csinálom, eldöntöttem.
Emma: Szia.
Meglepetten felém fordult majd elmosolyodott.
Csenge: Szia. Mi a helyzet?
Emma: Semmi, csak gondoltam megkérdezem, hogy vagy.
Csenge: Ha a kis lányos összeütközésünkre gondolsz tegnapról, ne aggódj nem történt semmi, kicsit elmerültem a zenében amit hallgattam és nem figyeltem előre.
Emma: Nem csak te voltál figyelmetlen, én üzengettem és azért nem néztem merre megyek.
Csenge: Megesik az ilyen.
Ekkor feltünt, hogy sérülés van a balkezén, pontosabban kisebb-nagyobb vágások.
Emma: Történt valami a kezeddel?
Ránézett a kezére majd vállatvonva, csak ennyit mondott.
Csenge: Ez semmi, csak megbotlottam és elestem.
Biztos vagyok benne, hogy nem ez történt, de nem törődök most ezzel.
Emma: Egyébként Emma-nak hívnak engem.
Jesszus, lehet ez még korai volt.
Csenge: Az én nevem Csenge.- mondta teljesen nyugodtan egy kis mosollyal.
Emma: Szép neved van.- bár elég nehéz kiejteni.
Csenge: Köszi, a tiéd is, és megmondom az őszintét, ha nem tudnám ki vagy, simán magyarul szólalnék meg, mert az Emma magyarországon is szerepel a lány nevek listáján.
Emma: Hogy érted, hogy "ha nem tudnám ki vagy"?
Csenge: Tegnap óta követlek instán, plusz kicsit utánad néztem a neten.
Emma: Hát ezt most nagyon nem értem.
Kicsit elröhögte magát, majd a boxutcába épp bejövő Fernando felé fordult, aki miközben tolták be a garázsba minket nézett folymatosan. Remélem nem változik semmi se Csengénél.
Csenge: Az a lány aki a kedvenc F1-es versenyzőmnek a barátnője, azt bekövetem instán, de te vagy az első akivel beszélgetek is. A nevem szerintem elég feltűnő, ha még szeretnél velem beszélgetni nyugodtan rám írhatsz.- mondta majd átsétált a pitwall-ra.
Rögtön a telóm után kaptam és felléptem az instagram, megnéztem az új követőket, és valóban rögtön feltűnt Csenge. Rámentem a profiljára, és a legutóbbi posztja csütörtökről volt, amikor kirakott egy képet arról, hogy körbe sétálja a pályát. Vissza is követtem, mert biztos fogok még vele beszélgetni.
Alberto: Na hogy ment?
Emma: Kifejeztten jól, de úgy látom ő egy olyan lány, aki önvédelem céljából mutatja magát veszélyesnek, de hogy miért arra még nem jöttem rá.
YOU ARE READING
Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfiction
FanfictionEmma, a 36 éves amerikai modell, párjával a Forma 1 sztárjával, Fernando Alonsoval éli a minden napi életét. A szálguldó cirkusz állandó izgalmakkal teli világában talál egy különleges barátot, aki tudja, mikor hogyan segítsen neki.