21.fejezet

42 2 0
                                    

Emma: Jaj, ne haragudj, nem esett bajod?- kezdtem máris hadarni az ilyenķor szokásos mondatot úgy, hogy nem is látom ki az.

Csenge: Semmi gond, remélem te is jól vagy.

Rögtön felismertem a hangját és kicsit megijedtem. Felnéztem és meglepetésemre, ő már állt és a kezét nyújtotta felém. Megfotam majd a segítségével fel is álltam.

Csenge: Jól vagy?

Emma: Igen, köszi. Ne haragudj, a telómat lestem.

Csenge: Áh, ne törődj vele, én se figyeltem oda.

Majd azzal elindult, de nem rakta vissza a feljhallgatóját. Ez jelenthet valamit?

Angol gyakornok főnök: Jobb ha vigyázol vele.

Emma: Ezt miért mondod?- mi van, ma mindeki megtalál engem?

Angol gyakornok főnök: Csak azért mondom mert az van az aktájában, hogy ki akarta nyírni az osztálytársait a gimiben.

Csenge: Elvis! Lehet távolabb mentem, de a fülemmel nincs semmi baj.

Angol gyakornok főnök: Csak szóltam.- azzal vigyorogva elindult.

Kicsit dühösen néztem a srác után, majd gyorsan visszafordultam, de akkor már azt láttam, a lány megint elkezdett zenét hallgatni, miközben látszott, hogy szomorú. Nem tudom miért, de úgy érzem segítenem kell neki.

Fernando

Emma elmondása alapján számomra kétes a lány viselkedése és ezért egyértelműen meg is említem neki, hogy nem tartom jó ötletnek az elhatározását.

Emma: Első körben nem vele beszélnék rögtön. Az ebédszünetben láttam, hogy kivel beszélgetett, megkeresem azt a srácot és megkérdem tőle mit kell róla tudni.

Fernando: Hát, akkor se vagyok biztos benne, hogy ez jó.

Alberto: Figyelj, annyit még megtehetsz, hogy Emma mellett leszel amikor beszél a lánnyal.

Fernando: Hm, mondasz valamit. Ha neked megfelel ez az opció.

Emma: Ha ettől nyugodtabb lesz, akkor oké. Majd reggel elintézzük.

Emma

Másnap

Tegnaphoz hasonlóan ma is korán mentünk ki, de most én majd megkeresem azt a srácot akit tegnap láttam a lánnyal beszélni. A paddock-ba érve egyből megláttam a fiút, pont a mi csapatunk motorhome-ja előtt állt.

Fernando: Ő az a srác?

Emma: Igen, ő az.

Fernando: Oké, akkor csak beszélsz vele, és utána bejössz, ugye?

Emma: Igen persze. Csak tudni akarom, hogy jó-e a megérzésem.

Fernando: Jó, rendben.

Megértem Fernando-t, de most elkell fogadnia, hogy van egy szándékom, és én azt komolyan veszem. A fiúk bementek, szóval most oda megyek.

Emma: Öhm, szia. Tudunk beszélni?

Patrik: Persze, miről van szó?

Emma: Szóval, láttam, hogy tegnap beszéltél azzal a magyar lánnyal, aki a csapat munkáját figyeli itt a teszten. És, hogy te mennyire ismered őt?

Patrik: Hát, nem ismerem annyira, megmondva az őszintét. Ő tavaly jelentkezett az idei gyakornoki munkára. Én az állás interjúján találkoztam vele, meg ugye mikor ideutazott. Mire vagy kíváncsi igazán?

Emma: Oké, nem kertelek, kimondom. Tegnap sokan mondtak nekem róla sok félét, és mikor egy másik gyakornok azt mondta vigyázzak mert elvileg megakarta ölni az osztálytársait, de miután láttam, hogy reagált rá, úgy éreztem talán tudok neki valahogy segíteni.

Kicsit lefagyott a srác. Kellett neki pár perc, hogy magához térjen.

Patrik: Hát...igen az aktákhoz hozzá férnek a gyakornok főnökök, mint amilyen én is vagyok, és nyilván csak őt akarták felcukkolni. Lényegében én annyit mondhatok, meg tudok is róla elmondani, hogy jelenleg nagyon ember kerülő a személyisége, és még kell neki idő, hogy visszaszokjon az idegenekhez. Viszont azt tapasztaltam, hogy akinél látja, hogy jó szándéka van felé, és nem akarja kihasználni a jó természetét, azzal hamar összebarátkozik.

Emma: És mit mondasz, ha én próbálok vele beszélni akkor ezt hogyan fogja viselni.

Patrik: Szerintem jól. Te benned én is jót látok. Javaslom, ha teljes eredményt szeretnél elérni akkor beszélj vele, ha Alonso a pályán van.

Emma: Miért?

Patrik: A kötelező psziho teszt azt mutatta, hogy Alonso közelében teljesen normális a lelki világa.

Emma: Rendben, hálásan köszönöm a segítséged.

Patrik: Nincs mit. Egyébként Patrik vagyok, és én is magyar vagyok.

Emma: Én Emma vagyok, amerikai, és tényleg köszönök mindent.

Patrik: Nagyon szívesen.

Elköszöntünk és bementem Fer-hez és Alberto-hoz.

Alberto: Na sikerült?

Emma: Igen, és a fejemben már össze is állt, hogy fogom csinálni.

Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfictionWhere stories live. Discover now