Emma
Amint beértünk a garázsba egyből megláttam Ocon-t és azt a csajt akivel tavaly nyáron rajta kaptam.
Sainz: Na mi a helyzet gyerekek?- te jó ég, nem tud zajt csapni ha idejön?
Fernando: Minden rendben, látom te is felvetted a dísz szerelésed.
Sainz: Le se veszem, egész évben így leszek.
Ezen én is elmosolyodtam, bár el is tudom képzelni. Egész évben piros, Ferrari logóval ellátott ruhát hordana. Ekkor ért ide a csapattársa Charles Leclerc. Halkan mondom, ha nem Fernando-val találkoztam volna először, biztos a monacoi-val vigasztalódnék most.
Leclerc: Boldogságos reggelt, a twitter sikeresen felrobbant.
Sainz: Miattam?
Leclerc: Dehogy te bolond, miattad tavaly robbant fel. Miattuk.
Fernando: Miattunk?- alig bírtuk röhögés nélkül.
Leclerc: Egy perc alatt terjedt el 30 kép csak rólatok, másról se beszél most az ottani közösség.
Emma: Ez nagyszerű, elvégre biztos a hír és nem csak pletyka.- a mondandóm végén Esteban-ék felé néztem és láttam, hogy ő is a mobilját lesi majd elkerekedett szemmel néz felénk. Én csak kajánul oda vigyorogtam és intettem neki, ő pedig csak visszafordult a csajához. Szuper betaláltam.
Leclerc: A-ha értem, hát boldogságot nektek. Gyere Carlos, lehet te csak délután vezeted, de jó ha látod hogy kell terelgetni az ágaskodó paripát.
Sainz: Emma, ha unatkozol mert a kedvesed a pályán gyorsulgat nyugodtan gyere át a vörösökhöz. Egyikünket biztos a garázsban találod.
Emma: Rendben Carlos, még meggondolom az ajánlatodat.
Azzal sarkon fordultak és elindultak a csapatukhoz, Fer-rel mi is bementünk. Ma csak Esteban fog vezetni, de Fernando ki akart jönni, hogy figyelhesse az autó teljesítményét, és a gyűjtött adatokat.
Emma: Alberto mikor érkezik?
Fernando: Ma este, holnap ő is kijön velünk, úgy hogy biztos nem fogsz unatkozni.
Emma: Amúgy se unatkoznék, szerintem Esteban mostmár betudja mutatni a barátnőjét, illendően ahogy kell.- mondtam csendesen mikor észre vettem, hogy Ocon és a barátnője(akin látszott, hogy egyáltalán nem akar minket megismerni) felénk közeledtek. Erre már Fernando is oda pillantott, majd mintha előbb semmit se mondtam volna, odasétált.
Fernando: Szia Esteban, várod már a tesztet?
Esteban: Ez milyen kérdés TŐLED? Már tavaly ősz óta ezt várom, de állítom te már nyár óta, sőt tavasz óta.- kezdték csapattársak módjára a beszélgetést az öklözés közben, ami tavaly óta szinte már megszokott köszönés forma.
Fernando: Így is mondhatjuk. És a fiatal hölgy?
Esteban: Ő a párom, Elena.- ez alatt a rövid mondata alatt végig engem nézett.
Fernando: Öröm megismerni, szerintem az én barátnőmet már ismeritek.
Úgy voltam vele előveszem a jó modort, de közbe be is szólok Ocon-nak. Persze csak módjával.
Emma: Tavaly nem sikerült jól az első találkozó, de most pótolhatjuk. Örülök, hogy megismerhetlek Elena, gondolom a nevemet már tudod, mert hát Esteban van olyan úriember, hogy elmondja ki volt az előző párja.
Elena: Hogyne, beszélt rólad. Én is örülök a jobb találkozásnak Emma.
Ennél szebb hogy legyen ez a pillant? Esteban-t majd szétveti a düh, Elena meg teljes zavarban.
???
???: A dolgod egyszerű, csak azt figyeled, hogy betartanak-e minden szabályt, minden úgy van-e ahogy neked fel van írva és a nap végén a papírra írt telematriai adatokat összegyűjtöd és a kijelölt dossziéban lévő mappába beleteszed. Van-e valami kérdésed?
???: Nem, minden érthető volt.
???: Nagyszerű, jut eszembe. Ha mégis szabálytalanságot látsz jegyzd fel és a nap végén add ide nekem, ha nem tudod eldönteni rádiózz nekem és majd megmondom, hogy mit tegyél. És nyugodtan tegezz, tehát szólíts csak Patriknak.
???: Köszi Patrik, öröm számomra, hogy legalább az egyik főnökömmel nem angolul kell kommunikálnom.
Patrik: Ennek én is. Most viszont menj, 15 perc és kezdődik a teszt.
???: Igen főnök!- azzal el is indultam a box utca irányába.
Patrik: Jó munkát Csenge!
YOU ARE READING
Álarc mögé rejtőzve/F1 fanfiction
FanfictionEmma, a 36 éves amerikai modell, párjával a Forma 1 sztárjával, Fernando Alonsoval éli a minden napi életét. A szálguldó cirkusz állandó izgalmakkal teli világában talál egy különleges barátot, aki tudja, mikor hogyan segítsen neki.