Selam!
Yeni kurgum plotonik.
Bu kitap tamamen kurgudan ibaret ve bir ship üzerine yazılmıştır.
Uzun bir Tanıtım yapma gereği duymadım o yüzden şuan kısa bir şekilde karakterleri tanıtacağım.
Nasıl bir kitap olacağı hakında hiçbir fikrim yok sadece eğlence amaçlı yazdığım bir kitap.
Beğenmeniz dileğiyle...
Tuana naz tiryaki:ailesiyle beraber yaşıyor. Eski okulundan atıldığı için yeni bir okula kaydoluyor.
Çağan efe ak:ailesi başka bir şehirde,tek yaşıyor ve okuyor.
Ülkü ak:çağanın kardeşi ailesi başka bir şehire leya ile yaşıyor.
Leya kırşan:demirin kuzeni aynı zamanda ülkünün yakın arkadaşı Ülkü ile yaşıyor.
Yağız kılınç:çağanın yakın arkadaşı ailesi başka bir şehirde yaşıyor. leyaya karşı hisseleri var. Demir ve berat ile yaşıyor.
Demir saygı:leyanın kuzeni çağan ile yağızın orta okuldan arkadaşı.yağız ve beratla beraber yaşıyorlar.
Berat efe parlar:çağanın yakın arkadaşlarından biri. Yağız ve demirle yaşıyor.
Arda (tiryaki) :şuanlık yurt dışında yaşıyor,ailesi tarafından küçüken terk edildi çağanın çocukluk arkadaşı.
Zeynep doğangün:tuanın eski okulundan yakın bir arkadaşı ailesi ile beraber yaşıyor.
***
Tuana naz tiryaki'nin anlatımı...
Seher:tuana! Uyan artık.
Zaten uyanıktım ama içimde kalkmak gibi bir istek yoktu.
Seher:tuana! Kalk artık yataktan!
Annemin ikinci bir uyarısıyla gözlerimi açtım.
Tuana:kalkmak istemiyorum.
Diye mırıldandım.
Seher:okula geç kalacaksın.
Dedi sakin bir sesle.
Tuana:o okula gitmek istemiyorum!
Dedim kafamı iyice yastığa bastırıp.
Seher:o zaman okulundan atılmasaydın tuana!
Kafami yastıktan çekip öfkeyle anneme baktım.
Tuana:bana hiçbir zaman inanmayacaksınız dimi?
Diye sordum sesimi sakin tutumaya çalışarak.
Seher:seninle bunu kaç kere konuştuk tuana.
Tuana:her neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
platonik (ÇT)
Science FictionYeni başladığın okulda kimsenin konuşmaya cesaret edemediği sadece okulun zorbalarıyla takıldığı çocuğu ilk gördüğün an aşık olup yılarca plotonik olarak seversen ne olur?(bu kitap tamamen kurgudan ibarettir,bir ship üzerine yazılmıştır)