Sevgili günlük,Bugün günlerden salı. Artık ikinci sınıf oldum ve yazabiliyorum,okuyadabiliyorum her
Gece mislinaya masal okuyorum. Ama dün okumadım çünkü hala bana abla demiyor. Babam onun daha küçük olduğunu biraz daha büyümesi gerektiğini söylüyor ama baba,mama,bebek,minik,orda, bak ve anne diyebiliyor ama abla demiyor.Onunla hergün oynuyorum. Ona boylarımı veriyorum,saçlarımla oynamasına izin veriyorum hatta çikolatamı bile veriyorum ama o hala bana abla demiyor. Beni sevmediği için mi abla demiyor acaba¿ ama ben onu çok çok çoook seviyorum bence o da beni seviyor hep okuldan geldiğimde hemen yanıma geliyor. Okulda her şeyi ona anlatıyorum.
Okuldaki arkadaşlarıma mislinayı anlatım bugün. Çünkü okula beni babamla beraber bıraktı. Emre ♡hem sınıf hem sıra arkadaşım ♡ mislinanın bana benzediğini ama benim ondan daha güzel olduğumu söyledi. Mislina çok güzel ve bana çok benziyor ama bende güzelim babam hergün güzel olduğumu söylüyor zaten. Emre onun güzeli olabileceğimi söyledi onun güzeli olmak istemiyorum.
Ben babamın güzeliyim. Sadece babamın güzeli olmak istiyorum emre babam gibi değil. O bana bağrıyor babam bana bir kere bile bağırmadı, ben babam gibi bana bağırmayan birinin güzeli olmak istiyorum, ben babam gibi birinin güzeli olmak istiyorum ama kimse babam gibi değil. Babam bana bağırmıyor kızmıyor, her gün sarılıyor ve beni çok seviyor.bende onu çook seviyorum.
Karşı sınıfdan can beni sevdiğini söyledi ama beni babam gibi sevmiyor. Saçlarımı çekiyor. Babam benim saçımı hiç çekmiyor ki. Hergün Saçlarımı seviyir,bazen örüyor da babam erkeklerden uzak durmamı söylüyor. Eğer biri bana yaklaşırsa kendimi savunmam için bana dövüşmeyi öğretti mislina büyüyünce ona da öğretecekmiş. Annem ise sadece sizi kıskanıyor babamın dediklerini yapmamı söylüyor.
Ama ben babamı dinleyeceğim. Babam gibi olmayan her erkekten uzak duracağım. Ve annem gibi olacağım. Büyüyünce Annem gibi olmak istiyorum. Annem gibi güçlü,güzel ve merhametli olmak istiyorum.
Annem gibi olup babam gibi biriyle evlenmek istiyorum.
Ama söz babam gibi olmayan kimseyle evlenmeyeceğim.
Neyse sevgili günlük, Şimdi gitmem gerekiyor. Bugün urazın yanına gideceğiz yani demir abilere.
Orda yaptıklarımızı akşam anlatırım. ~ Eftalya~
Yazarın anlatımı...
Eftalya günlük olarak kullandığı mavi gökyüzü temalı defterini kapatı ve kimsenin okumayacağını bilmesine rağmen dikkatlice dolabına koydu.Sonra koşarak hemen yanında duran mislinanın odasına girdi.
Mislina onu görür görmez elerini çıptı ve büyük bir hevesle ablasına doğru emekledi.
Eftalya:güzelimmm.
Dedi annesinin ona dediği gibi.
Mislina Eftalyanın bacaklarına tırmandı.
Eftalya:ne yapıyorsun?
Diye sordu mislina cevap veremedi onun yerine minik parmağı ile oyuncaklarını gösterdi.
Eftalya:birlikte oynayalım mı?
Mislina hayır anlamında başını saladı.
Mislina:aanne,baba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
platonik (ÇT)
Science FictionYeni başladığın okulda kimsenin konuşmaya cesaret edemediği sadece okulun zorbalarıyla takıldığı çocuğu ilk gördüğün an aşık olup yılarca plotonik olarak seversen ne olur?(bu kitap tamamen kurgudan ibarettir,bir ship üzerine yazılmıştır)