☬ 8 ☬

1.3K 217 184
                                    


Bölüm: 8

Yolculukları birkaç saat sürmüş, dün tüm korumalar ve eşyaları yola çıktığı halde aynı anda Choi Hanesi'ne varmışlardı. Choi Hanesi'ne bağlı yaşayan halk herkesi sevinçle selamlarken Jeongguk ejderhasıyla üstlerinden geçerken onları selamlamış, sonra ise Choi Hanesi'nin büyük evlerinin bahçesine inmişti. Choi Hanesi'nin üyeleri, elli yaşındaki kadın alfa Choi Soojin, elli bir yaşındaki kadın omega Choi Eunsook ve yedi çocukları kapıda dizilmişlerdi. Arkalarında ise çalışanları, onlara bağlı diğer aileler ve askerler vardı. Hepsi sıcak havaya uygun olarak tenlerini fazlasıyla gösteren giysiler tercih etmişlerdi ve oldukça süslü duruyorlardı. Taşra hayatı için fazlasıyla gösterişli duruyorlardı ama Jeongguk bunun sebebinin kendisi olduğunu biliyordu. Prenslerine güzel görünmek için en pahalı, en gösterişli giysilerini giymiş, takılarını takmışlardı.

Choi Hanesi, saray başkentinin daha da güneyindeydi ve Ateş Ormanları da hane bölgesinin güneylerinde olduğu için hava fazlasıyla sıcaktı. Sol taraflarında da Ateş Denizi, Ateş Denizinin hemen ardında ise Toprak Krallığına ait Çorak Topraklar vardı ve oranın sıcaklığı ve kuruluğu da Choi Hanesi'ni etkiliyordu. Yine de bereketli toprakları, her zaman güneş olsa da yağan bereketli yağmurları sayesinde ateş halkını ve tüm krallıklara yetecek kadar meyve, sebze ve tahıl üretiyorlardı.

Safir ile yolculukları sırasında saray başkentinden çıktıktan sonra güneye ilerlediklerinde ilk gördükleri Kwon Hanesi olmuş, sonra ise tarlaların büyüklüklerine tanık olmuşlardı. Kwon Hanesi ile Choi Hanesi arasındaki tüm topraklar tarlalardan oluşuyor, tarlalara bakmak için köyler ve köyleri korumak için belirli sayıda devriye gezen askerler bulunuyordu. Birkaç nehir de görmüşler, tarlalara su taşıdıklarını da tanık olmuşlardı. Jeongguk'un ilk kez buraya gelişi değildi ama Taehyung ateş topraklarını ilk kez kaçmak yerine gezerek görüyordu. Diğer krallıklarda gördüğü tarlaları hiç yukarıdan görmediği için de fazlasıyla etkilenmişti. Ve Choi Hanesi'nin tüm bu toprakların güvenliğini sağladığı bilmek onu şaşırtmıştı.

Karşılarındaki çift ve yedi çocuklarına baktılar. Alfa Choi Soojin'in yanındakiler omegaydı. Omega Choi Eunsook'un yanındaki çocukları ise alfa ve betadı. En büyükleri Eunsook'un yanına, otuz yaşında bir erkek alfaydı. Adı Choi Han'dı, boyu uzun, kaşları çatık yüzü temiz ve bakımlıydı. Kahverengi saçları hafif sarıya yaklaşmıştı. Giysileri ise sadece bir adet beyaz tişört ile pantolondu. Beline kılıç kabzasını geçirmeyi unutmamıştı. Yanında da onunla aynı yaşlarda duran bir erkek omega vardı. Adı Choi Jimin'di ve eşine göre daha kısaydı. Boyu eşinin omzuna geliyor, küçük yapısına rağmen yüzü sinirli ve yorgun duruyordu. Kolunda ise iki yaşında gibi duran bir omega kız vardı.

Jeongguk, Taehyung'a tüm aileden bahsetmişti. Erkek alfa, en büyükleri tarlalara her zaman bakıyordu, askerlerden sorumluydu, güvenliği sağlıyordu ve en ufak sorunda krallığa mesaj yolluyordu. Ailesi ile birlikte tarlalara yakın bir nehrin yakınında yaşıyorlardı ama tabii ki de prenslerini karşılamak için bugün Hanelerinin evine gelmişlerdi. Belki de bu yüzden sinirli duruyorlardı. Onlar da yorgun olmalıydılar. Sonuçta Kral son anda böyle bir karar vermiş ve Prens'i başlarından atar gibi saraydan yollamıştı.

Yedi çocuktan diğerleri yaş olarak şu şekildeydi: Yirmi altı yaşında beta kız, Choi Chinsun elleri önünde birleşmiş ve güzel ince askılı, çiçekli pembe elbisesiyle başı eğik duruyordu. Onun yanında da on yaşında bir beta oğlan vardı. Oğlan, Choi Minho da ince bol bir tişört ve şort giymişti, başı eğikti. Onun yanında ise onlara merakla izleyen ikiz kızlar vardı. İkisi de alfaydı ve çok tatlılardı. Altı yaşındaydılar. İkisi de kırmızı askılı, beyaz elbise giymişlerdi, giysilerinin etek kısımlarında ise kırmızı beyaz çiçekler, çiçeklerin ortalarında ise birer adet inci vardı. Saçları iki yandan at kuyruğu yapılmıştı ve ikisinin de kahkülleri vardı. İkisini de ayırt etmek imkansızdı. Birisinin ismi Choi Daeun, diğerinin ise Choi Daesom'du. Alfa annelerinin yanında olanlar ise iki omegaydı. Birisi erkek, diğeri kızdı. Erkek olan omega, Choi Sonwoong yirmi dört yaşındaydı. Kahverengi saçları onun da kirli sarıya dönmeye başlamıştı. Sakallı yüzü fazlasıyla çekiciydi. Vücudu çoğu erkek omegadan daha yapılıydı. Giydiği kolsuz bluzundan güneşten dolayı bronzlaşmış kalın kollarından kaslar fark ediliyordu. Diğer omega ise on yedi yaşındaki Choi Yeona'ydı. Açık yeşil tonundaki giysisi diğerleri gibi kahverengi değil de yeşil olan gözlerini ortaya çıkarmıştı. Çilli yüzü, turuncu saçları vardı. Diğerlerinden daha güzel bir yüzü vardı çünkü sinir durmak yerine başı yere eğik olsa da gülümsüyordu.

shameless | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin