☬ 26 ☬

1K 167 202
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡ iyi okumalar ♡

Bölüm: 26

Her varlık, güçlü olandan korkardı. Hangi elementi kontrol ettiği, fiziksel olarak ne kadar güçlü olduğu ya da cadı güçleri oluşu önemsizdi. Küçük çocuklar, büyüklerin onlara sadece bağırışıyla bile nasıl korkuyorsa herkes de güçlü olandan bu kadar basit korkardı. Ama Leydi Alfa Soojin, Prens Jeongguk'un ateşi kontrol edişini izlerken korkmuyordu. Prens Jeongguk, farkında olsa da olmasa da çok güçlüydü. Alfa Soojin'in bile yapamadığı kontrolle ateşi kontrol ediyor, onu büyülüyordu.

Ama Alfa Soojin, Kral Jeon'dan korkardı. Güçlü, acımasız ve cani olan Kral Jeon, kesinlikle korkulması gereken birisiydi. Onun gibi ateş kontrol eden görmemişti ama Jeongguk'u izlerken Kral Jeon gibi olabileceğini görebiliyordu. Ama daha merhametli ve iyi biçimindeydi. Jeongguk'tan korkmuyordu; Kral Jeon'un aksine Jeongguk'a saygı duyuyordu. Güçlerine rağmen hiçbir zaman hanesindeki hiç kimseyi aşağılamamış, hor görmemişti. Herkese yardım etmiş, her ne kadar babası olsa da kötülüğüyle haneyi yöneten ve adaletsiz davranan babasına engel olmuştu.

Jeongguk saygıyı hak eden güçlü bir prensti. Choi Hanesi'nde sancak görevine başladığından beri her görevini titizlikle yapmış, ateş gücünü gün geçtikçe harlamış ve ateşinin kontrolünü ele almıştı. Onu zayıf görenlere güçlü yanlarını göstermiş, ölümden dönmüş, bir gölge öldürmüş, Choi Hanesi'ni daha iyi hale getirmiş, savaş döneminde halkı süründürmek ve yasa boğmak yerine herkesle ilgilenmişti.

Soojin'in gözleri, yedi ateş askeri ile ateş talimi yapan Prens Jeongguk'tan ayrıldı ve oğlu Minho ile kılıç dövüşü yapan Taehyung'a kaydı. Omeganın zarif duruşu, bakışları ve hareket ederken kıvrılan bedeni, dalgalanan kahverengi saçları ile her alfanın hayalinin üstünde bir güzellikteydi. Kılıcı sallarken bile bu konuda bilgili olduğu kesindi ama Alfa Soojin hiçbir zaman bu küçük, henüz on sekiz yaşındaki oğlanın nasıl bu kadar yetenekli ve bilgili olduğunu anlayamamıştı. Ve küçük yaşta prensi korumaya başlamıştı. Tuhaftı. Ailesi gerçekten de omegaya iyi ve disiplinli bir eğitim aldırmıştı anlaşılan.

Yıllar geçtikçe Alfa Soojin Taehyung'taki değişiklikleri de fark etmişti. Omega hiç ateş kullanmasa bile uzun bacaklarıyla attığı tekmeler, kılıç kullanırkenki duruşları ve vuruşları, ok atarken odaklanmasına bile gerek kalmadan saniyesinde hedefin tam ortasına attığı atışlar ile kendisinin neden koruma oluşunu kanıtlıyordu. Yine de uzun zamandır her dövüş taliminde ve ateş taliminde kendisini geliştirdiğini kanıtlayan Prens Jeongguk'un korumaya ihtiyacı olmadığı da bazı askerler arasında konuşulmuyor değildi. Prensin zevk için omegayı kullandığını söyleyenler vardı, bazıları ise prensin geceleri korktuğu için omegayı yanında tuttuğunu iddia ediyordu. Herkesin ortaya attığı fikirler vardı. Bazı fikirler mantıklı bazıları ise saçmaydı ama yine de vardı.

Alfa Soojin ise asıl cevabı tahmin eder gibiydi. Şimdi bile Minho ile ara verdiği için kahverengi gözleri Prens Jeongguk'u arayan omegayı görmek, duyduğu tüm dedikoduların boş olduğunu ona kanıtlamıştı. Aralarında olan her ne ise sadece ufak bir çekim değildi. Ya da koruma ve prens arasında olabilecek bir arkadaşlık. Alfa Soojin, bunun daha fazlası olduğunu gözlerinde görebilse de onlara belli etmemeye niyetliydi.

Kral Jeon ona Prens Jeongguk ile ilgili özel mektuplar yazmasını söylediğinde ve her ayrıntıyı istediğini söylediğinde de mektuplarının hiçbirinde bunu belli etmemişti. Elbette Kral Jeon'un bu isteğinden eşi hariç kimsenin haberi yoktu. Alfa Soojin, küçük bir çocuk değildi. Prens Jeongguk ve Taehyung onun hanesinde yaşadığı sürece, kendileri istemediği sürece kimse Alfa Soojin'in Jeongguk ve Taehyung ile ilgili aklından geçenleri ve kesinlikle emin olduğu düşünceleri bilemeyecekti. Yemin ettiği kral bile.

shameless | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin