wat wil je berghuis?

151 2 0
                                    

Pov jens:
Ik zie tessa op orkun afrennen en in zijn armen springen, hij vangt der op. Ik hoor hun gesprek een beetje. "Hoe vond je de celebration?" Vraagt tie aan haar. Ze blijft stil en staart naar zijn gezicht. Ow nee ik zie al wat hier gaat gebeuren, eigenlijk wil ik het niet zien maar ze zien er echt schattig uit. "Hallo, leef je nog?" Vraagt orkun. Ze kust hem vol op zijn lippen, ik zie hem schrikken maar dan gaat tie mee in de kus. Als ze terug trekt, staart ze nog even naar hem. "Hou op met zo schattig doen." Zegt orkun. Ze kijkt boos naar hem, en komt mijn kant op gelopen. "Hey pap, ik weet wat je net zag sta je misschien niet toe, maar ik ben echt verliefd en hou van hem." Zegt ze. "Het is oke, ik vertrouw hem wel hij is een goede jongen, dus ga er voor." Ze geeft me een knuffel en zegt Dankje. Ze loopt vrolijk naar tyrell en Justin.

Pov tyrell:
"Kijk daar dan." Zeg ik tegen justin en wijs naar tessa die in orkuns staat. "Hun zijn echt schattig samen." "Ja maar echt hoor en zag je die celebration van orrie, die krijgen zoizo wat." Zeg ik overtuigd. En dan gebeurd er iets wat we niet hadden verwacht. Tessa kust orkun vol op zij lippen, eerst schrik hij maar dan gaat hij mee in de kus. "Omg wat schattig, maar die zag ik niet aankomen." Zeg ik lachend tegen justin. "Nee zeker niet." Zegt justin. Tessa loopt weg van orrie, richting jens. Orkun komt deze kant op met een grote glimlach. "Jo maaten zagen jullie dat." Zegt tie nog steeds een beetje verbaasd. "Ja we zagen het, lekker bezig maat." Zegt justin. "Wanneer ga je haar vragen?" Vraag ik hem. "Weet ik nog niet, maar wel zo snel mogelijk." Zegt orrie. We wensen hem succes en hij loopt richting jahanbakhsh. Na een paar minuten komt tessa aan gelopen. "Hey jongens." "Hey tessa, wat zagen wij daar nou?" Vraagt justin. "Wat jullie zagen was, nou ja ik denk wel duidelijk." Zegt ze. "Jahhaha zekers was het duidelijk, maar vind je hem leuk?"Vraag ik voorzichtig. "Wie weet?" Zegt ze en loopt weg richting de kleedkamer.

Pov bryan:
Jens komt naar me toe gelopen. "En hebben ze al, want zag ze net zoenen." "Nee nog niet, maar gaat niet meer lang duren." Zegt jens. "Zullen we straks aan orkun vragen wanneer hij haar gaat vragen?" "Ja doen we."bevestigd jens.

Pov tessa:
Ik loop richting de kleedkamer, onderweg word ik er tussen uit geplukt door orkun en neemt me mee in een aparte ruimte. "Hey schoonheid." Zegt tie "heyyyy." Zeg ik. Ik ga op een tafel zitten met mijn gezicht richting orkun. Hij komt op mij afgelopen met een verleidelijk gezicht. "Wat is die gezicht?" Vraag ik. "Dat is de: ik word bloedje geil van jou gezicht." Zegt hij. "Ow echt? Word jij geil van mij?" Vraag ik met een grijns. "Ja zeker, dus heb je zin om straks met mij mee naar huis te gaan om een potje twister te spelen?" Vraagt hij verleidelijk. "Oe ja dat vind ik wel een leuk spel." Zeg ik. Orkun slaat zijn hand op zijn voorhoofd. Ik pak zijn kin en geef hem een kusje. "Oe nog een?" Vraagt hij met puppie oogjes. Ik geef hem nu een wat langere kus en hij begint me te zoenen, ik doe mee. Hij probeert zijn tong naar binnen te glijden, maar ik geef geen toestemming. Hij blijft me zoenen maar gaat dan langzaam met zijn hand onder mij shirt richting mij borsten, waardoor ik een klein kreuntje naar buiten breng en hij snel zijn tong naar binnen glijd. Ik stop de zoen. "Nou das nie eerlijk." Zeg ik nep boos. "Kom op schatje ik heb het verdient, ik scoorde voor je." Zegt tie en heeft wel een punt. "Oké oke, straks kan je alles krijgen van mij wat je wilt, maar nu ga je douchen en omkleden want je stinkt." Zeg ik lachend. "Au." Zegt tie en wijst naar zijn hart. Ik geef hem knuffel en hij loopt richting de kleedkamer. Wat een schatje is hij toch. Als ik richting de kantine loop zie ik wat ajax spelers lopen en eentje komt mijn kant op, het is steven berghuis. Beter gezegt steven bergneus, man ik weet niet wat het is maar iets aan hem laat mij kotsen.(sorry voor iedereen die hem geweldig vind) "hey jij bent toch tessa toornstra." Zegt hij. "Ja hoezo?" "Nou ja had gehoord dat jij echt een hele goede voetballer bent, en ik weet dat ajax wel interesse in je heeft." Voor ik antwoord kan geven voel ik een arm om mijn schouder heen slaan. "Nou ze blijft mooi bij feyenoord, ze speelt hier al heel haar leven en gaat voorlopig niet weg."Zegt orkun. "Volgens mij kan ze die keuzen zelf wel maken, dus beter hou jij je mond." Zegt berghuis. "Pardon, wie denk je wel niet wie je bent." Zegt orkun. Ik merk dat orrie heel boos aan het worden is. "steven berghuis." Zegt berghuis. "Dat jij er voor hebt gekozen om bij 020 te gaan spelen, is jou keuzen maar ik blijf mooi hier in het prachtige 010." Zeg ik zelfverzekerd. "Goed gezegd schatje." Zegt orkun en geeft me een kus op mijn wang en ik loop weg. Als orkun achter mij aan wilt lopen Zegt berghuis "Ja loop maar achter je hoertje aan." Dat was de drempel voor orrie nu barst hij echt uit als een soort vulkaan. Ik ren er snel op af en grijp in voordat orrie een tik uit deelt. "Kijk naar mij, hij is het niet eens waard, negeer het en kom mee." Zeg ik om orkun gerust te stellen. Hij luistert en loopt met me mee, ik hoor steven op de achtergrond nog lachen maar ik negeer het.

Pov bryan:
Als ik richting de kantine loop hoor ik tessa praten met steven berghuis, dit kan niet veel goeds beteken. "hey jij bent toch tessa toornstra." Zegt berghuis. "Ja hoezo?" "Nou ja had gehoord dat jij echt een hele goede voetballer bent, en ik weet dat ajax wel interesse in je heeft." Voor ze antwoord kan geven doet orkun dat al."Nou ze blijft mooi bij feyenoord, ze speelt hier al heel haar leven en gaat voorlopig niet weg."Zegt orkun. "Volgens mij kan ze die keuzen zelf wel maken, dus beter hou jij je mond." Zegt berghuis. "Pardon, wie denk je wel niet wie je bent." Zegt orkun."steven berghuis." Zegt berghuis. "Dat jij er voor hebt gekozen om bij 020 te gaan spelen, is jou keuzen maar ik blijf mooi hier in het prachtige 010." Zegt tessa. "Goed gezegd schatje." Zegt orkun en geeft tessa een kus op haar wang en loopt weg. Als orkun achter haar aan loopt Zegt berghuis "Ja loop maar achter je hoertje aan." Dat was de drempel. Tessa rent er snel op af en grijpt in voordat orrie een tik uit deelt. "Kijk naar mij, hij is het niet eens waard, negeer het en kom mee." Zegt tessa. Hij luistert en loopt met me mee, ik hoor steven lachen. Tessa en orkun zijn al weg. "Hey wtf denk jij wel niet maat." Zeg ik tegen berghuis. "Orkun is echt een soort hondje die achter tessa aan loopt." Zegt hij. "Maat wat wil je nou bereiken?" Vraag ik. "Tessa bij ajax."Zegt tie. "Nou dat gaat je nooit lukken, dus laat het gaan." Zeg ik om mijn nichtje te beschermen. Hij loopt weg, zo dat ook weer opgelost.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu