video met de bankzitters

71 2 0
                                    

Tijd skip 2 maanden)
Pov bankzitters
Het is maandag en we zijn op kantoor "Oké mannen wat voor video zullen we deze week maken?" Vraagt raoul. "Eén poosje geleden toen ik en mat bij feyenoord waren, hebben we tessa kökcü gevraagd of ze ooit met ons een video willen opnemen als de baby was geboren en ze zei ja." Zegt koen. "Ow oké dat is wel een goed idee, maar wat gaan we doen dan met haar?" Vraagt robbie. "Nou we kunnen voetballen en dat is best lang geleden dat we dat hebben gedaan." Zegt matthy. "Ja zal ik haar eerst even bellen of ze kan?" Zegt koen. Hij zoekt naar een nummer om te bellen "Ik kan het nummer van haar manager niet vinden, maar wel eentje van John de wolf dus ik bel die wel gewoon." Zegt tie en belt het nummer.

Pov koen
"Hey met koen van heest." "Hey koen, dat is lang geleden." Zegt john. "Ja zeker, hoe is het?" "Goed met jou?" "Ook goed, maar ik had een vraagje." "Vertel." Zegt tie. "Is tessa in de buurt want ik heb haar nummer niet maar ik moet wat vragen." "Uhm ik zal even kijken of ze er is." Zegt tie. Na 3 minuten zegt tie "Ja ze is er, hier is ze." Zegt tie. "Hey koen." Zegt ze. "Hey tessa, ik heb een vraagje." "Nou kom maar op." "Toen met de dart voetbal video vroeg ik of je met ons een keer een video wilde maken, maar je was toen nog zwanger." "Ow ja dat weet ik nog wel." Zegt ze. "Nou zou je morgen ofzo even langs kunnen komen op kantoor dat we iets kunnen afspreken." "Ja ik kan morgen wel rond 14.00" "Dat is prima." Zeg ik. "Nou dan zie ik je morgen." "Tot morgen." Zeg ik en hang op. "Ze komt morgen om 14.00 even langs om dingen af te spreken." Zeg ik. "Ow top, nou dan is dat geregeld." Zegt milo. We maken wat plannen en dan is onze werk dag voorbij, ik ga naar huis naar juultje. "Hey morgen komt tessa kökcü bij ons langs want we gaan een video met haar opnemen binnen kort." "Ow echt, zij is zo mooi en aardig, mag ik misschien even mee naar kantoor dan?" "Ja hoor ik vind het prima." Zeg ik.

Pov tessa
De bankzitters hebben gevraagd of ik morgen naar hun kantoor kom om dingen af te spreken voor een video met hun. Ik ben benieuwd, waarschijnlijk iets met voetbal maar dat gaan we zien. Ik maak avond eten voor mij en tristan want orkun is even op pad met tyrell. Inmiddels kan hij eindelijk mama zeggen "mamaa." Zegt tristan. "Ja vriend." Zeg ik, hij wijst naar zijn beker. "Wil je drinken?" Hij knikt. Ik geef hem zijn beker en geef hem zijn eten, zelf eet ik ook. Na een uurtje komt orkun thuis "hey schat." Zegt tie en geeft me een kus. "Papa kus." Zegt orkun en tristan geeft hem een kus. "Hoe was het met ty?" "Gezellig, we zijn wezen uiteten en we hebben nog even door de stad gelopen." Zegt tie. "Ik ga morgen naar het bankzitters kantoor want ze willen wat dingen afspreken voor een video." "Ow gezellig, mag ik mee?" "Tuurlijk." Zeg ik. Ik leg om 20.00 tristan op bed en ga weer op de bank zitten. Orkun doet zijn arm om mij heen, ik kijk hem aan "Wat ga ja eigenlijk doen voor de video?" "Ik heb echt nog geen idee." "Ik denk iets met voetbal." Zegt tie. "Ow echt, ik zat eerder te denken aan hockey." Zeg ik en we lachen. "Ze kunnen best voetballen, ze maakte vroeger ook voetbal video's." "Echt laat mij zien." Zegt tie en ik zet YouTube aan op de tv. Ik laat hem wat video's zien "Nou niet slecht, vooral die wat kleinere jongen." "Je bedoelt robbie." "Ja die." Zegt tie. Om 23.00 gaan we ook richting bed.

Pov orkun
Ik word wakker van Tristan om 09.00, hij huilt. Ik loop naar zijn kamer en hij staat half in zijn bed "ey wat is dit nou?" Zeg ik, hij lacht. Ik hoor dat tessa ook wakker is geworden "tes kom eens." Zeg ik en ze komt aanlopen. "Kijk dan." Zeg ik, ze ziet tristan half staan. "Hoedan?" "Ik denk dat we zijn bedje lager moeten gaan zetten." Zeg ik. Ze neemt Tristan mee naar onze kamer en ik zet zijn bedje iets lager, als ik terug onze kamer inloop zie ik tessa en Tristan gewoon weer slapen, hahaha. Ik ga nog even naast ze liggen en zet een wekker voor 10.00. Ik word wakker van mijn wekker en tristan ook maar als hij een beetje uitrekt slaat hij me gewoon vol in mijn gezicht. "Au." Zeg ik. "Wat Au?" Vraagt tessa. "Tristan sloeg me in mijn gezicht terwijl hij uitrekte." Ze kijk me aan en probeert niet te lachen. "Serieus?" Zeg ik en sta op. Ik maak ontbijt en we eten rustig.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu