Pov tessa
We vertrekken nu naar trainings complex en als we aankomen is bijna iedereen er al. "Goedemiddag." Zeg ik vrolijk met seff op mijn arm. "Goedemiddag, hey seff." Zegt hartman. Seff zwaait. We lopen naar de spellers bus en stappen in. "Ik bij jens zitten." Zeg seff. "Ja ga maar." Zeg ik en seff loopt naar jens. Ik ga zitten met mijn voeten op de stoel naast mij. "Ey mag ik ook nog zitten of wat." Zegt orkun. "Nou nee, eigenlijk niet." Zeg ik. Orkun heeft schijt aan mij en duikt gewoon vol op mij. "Ga recht zitten please, want ik word geplet." "Noem je me nou dik?" "Nee dat Zeg ik helemaal niet." Orkun staat op en zegt met een hc gezicht " ik ga wel bij tyrell zitten want die wilt mij wel." "Oké Doei." Zeg ik en hij loopt weg. Jahanbakhsh en paixao die achter mij zitten gaan helemaal stuk. "Ja als hij daar lekker wilt zitten moet tie doen, je hoort mij niet klagen." Zeg ik. Als we aan komen bij de kuip, gaan de mannen omkleden en ik neem seff mee naar de kantine. "Wil je wat te eten?" "Ja." Zegt seff. Ik haal wat drinken en eten voor ons en loop dan weer richtingen de mannen. Slot komt naar ons toe "hey we komen een kindje te kort voor mee het veld op lopen, wilt seff dat misschien doen en dan mag hij met jens of orkun." "Dat moet ik even aan zijn ouders vragen." "Als je dat wilt doen zal fijn zijn."Zegt slot. Ik bel mijn oom en het mag. "Hey seff wil jij met orkun of ome jens mee het veld op lopen." "Jaaa met orkun." "Oké helemaal goed, kom je mee." Zeg ik en we lopen naar slot. "Ja het mag." "A wat fijn, nou tenuetje heeft tie al aan dus dat is helemaal top."Zegt slot. "Geef hem straks maar mee aan orkun dan kan die hem meenemen en achteraf mag je hem gewoon wel mee nemen naar de ducout." Zegt slot. "Helemaal goed." Zeg ik en loop richting de mannen. "Hey schat, je gaat nooit raden wie met jou het veld op mag lopen."Zeg ik tegen orrie. "Wie?" Ik til seff op en overhandig hem aan orkun en dan snapt hij hem. "Hey seff ga je met mij mee het veld op." "Jaaa." Zegt seff. Ik lach en loop met seff naar het veld, want de mannen gaan warm lopen. "Seff als je klaar ben moet je gewoon naar mij komen hier in de ducout." "Oké tessa." Zegt mijn neefje schattig. Ik geef hem een kusje en knuffel en dan komt orkun hem halen. "Doei schat succes en hou van jou." Zeg ik tegen orkun. "Doei hou van jou." Zegt orkun en geeft me een kus en lopen weg. Ik zie ze het veld op komen zo schattig.Pov orkun
Ik loop met seff voorop, als hij tessa ziet zwaait hij even naar der. Zo schattig, als de andere kinderen weg lopen wijs ik hem naar tessa. Hij rent naar haar en gaat bij haar zitten op schoot in de ducout. De wedstrijd start we staan 2-0 voor en dan is het rust. Ik loop richting seff "hey vriendje." En ik geef hem een knuffel. "Orkoene winnen." "Ja zeker gaan we winnen." Zeg ik. De rust is voorbij en we starten weer, ik krijg de bal van geertruida en ik ren naar de goal, schiet en SCOORT letsgo. Ik ren naar de ducout en zie seff springen, zo schattig. Tessa lacht naar me, als ik mijn celebration waar doe, dus de t met mijn handen en dan een hartje. Ik hou van haar man. Uiteindelijk winnen we met 4-0. Er is mij gevraagd of ik na de wedstrijd een interview wil doen met espn. Ik loop richting de interviewer. "Orkun als alle eerst gefeliciteerd." "Dankjewel." Zeg ik. "Ja dan is er toch wel veel vraag naar die celebration, voor wie is die?" "Uhm nou die is voor iemand die een heel speciale plekje in mij hard heeft." Zeg ik een beetje hard want tessa liep net langs, ik zie der lachen. "Veder gaan er veel geruchten dat jij een relatie hebt met tessa toornstra, en ja je maakte een t met je handen dus dat zou veel verklaren, kan je dit bevestigen?" Vraagt de interviewer. Ik twijfel of dat ik het ga zeggen, ik kijk even naar tessa die het ook heeft gehoord, ze knikt zo van Zeg maar. "Ja dat kan ik bevestigen." Zeg ik lachend. "Gefeliciteerd." "Dankje." Zeg ik. "Maar er word ook veel gevraagd want we zagen tessa met een klein jongetje lopen, die met jou het veld op liep, hebben ze een kind." "Hahaha nee, justin zei laast ook al zo van heb ik een zwangerschap gemist, maar nee het is tessa's neefje, dus nee we hebben geen kind." Zeg ik. Ik rond het interview af en loop naar de kleedkamer. Als we klaar zijn met omkleden komen tessa en seff binnen. "Vroeg ze nou of dat we een kind hadden?" "Ja dat vroeg ze." Zeg ik. Als we alles hebben, vertrekken we naar mijn huis, pakken seff's spullen en rijden terug richting de camping. Onder weg vraag ik seff "vond je het leuk?" "Jaa." Zegt seff "mooi zo." Zegt tessa. Als we aankomen rent seff naar william. "Papa papa ik op veld." "Ja ik heb het gezien vriend." Zegt haar oom. "Heb je goed geluisterd naar tessa en orkun?" Vraagt haar tante. Seff knikt. Als we willen gaan Vraagt william of we effe wat blijven drinken. We stemmen in en tessa gaat rijden dus ik kan wat biertjes drinken. Die gare buurmeisje en haar ouders komen er ook bij zitten. Als tessa even naar de wc gaat, komt die noemi snel naar me zitten. Als tessa terug komt kijk ik der aan van help, tessa gaat zitten op noemi's oude plek. Na een paar biertjes, voel ik noemi's hand op mijn been. "Wtf denk jij wel niet, ik heb een relatie met tessa." Zeg ik. "Fuck tessa en ga met mij, ik ben veel beter dan haar." "Nee donder op, kom tessa we gaan."Zeg ik en sta op. Ik zeg gedag tegen william en hanneke en trek tessa mee naar de auto. "Echt wtf, is die chick gestoord man." " Ja dat is ze." Zegt tessa. Ik voel me helemaal goor, bij het feit dat zij aan mij heeft gezeten. "Als we thuis zijn, gaan we gelijk douchen want voel me helemaal vies." "We?" Vraagt ze. "Ja we ik moet je effe weer bekijken."Zeg ik met een grijns. Ze kijkt me raar aan maar focust dan weer op de weg. Zodra we thuis zijn sprint ik naar boven, en kleed me heel snel uit. Tessa is nog niet eens boven, ik heb alleen nog mij onderbroek aan en ren weer naar beneden om tessa te halen. Ze is effe der tas aan het neer leggen en der schoenen aan het uit doen. "Oké tempo." Zeg ik. "Als je het niet maar aan kan stap dan gewoon alvast onder de douche, ik kom er aan." Zegt ze. Ik ren weer naar boven en stap onder de douche, na 5 min stapt ze ook onder de douche.
-Kleine beetje smut-
Ik help haar met haar haar wassen, en sop ook de rest van haar lichaam in, en daar geniet ik van. "Ja vind je dit leuk." Zegt ze. Ik knik en ze schud haar hoofd. "Draai om." Zegt ze. Ik luister naar der en draai om. Ze wast mijn haar, ik geniet hier van het is net een massage. Als ze klaar is, spoelt ze het uit en zegt "Ja je mag weer draaien." Ik draai me om en staar naar haar en dan naar der lippen. Ik til der op en bek der vol. Na een poosje bekken ga ik met der zitten op de grond met haar op mijn schoot. Ze is duidelijk nog niet klaar met bekken want ze pakt mijn kin en begint weer, na een poosje ga ik naar haar kaaklijn en dan naar der nek. Ik zet echt een stuk of 4 zuigzoenen, oe ik krijg morgen ruzie met der, want ze zijn heel zichtbaar. Ik kijk trots naar mijn kunstwerk in der nek, ze heeft het nog niet gemerkt.
-Einde smut-
We kleden ons aan en stappen in bed, Tering wat een drukke dag was het. Ik zeg welterusten en ben gelijk vertrokken.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
Ficción GeneralTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...