avondje zuipen

112 2 2
                                    

Pov orkun
We zijn klaar met trainen en zijn nu met zijn alle in de gym een beetje aan het hangen. Na 10 min komt tessa binnen gehupeld "hey boys." "Hey kiend." Zegt jens. We lachen en tessa Zegt " ik ben geen kiend meer." "Jawel je blijft altijd mijn kind dus ook mijn kiend." Zegt jens. Ze komt bij mij staan "hey hoe was je fotoshoot?" "Leuk kijk ik heb wat nieuwe foto's." Zegt ze en laat ze zien, wow ze zijn echt mooi. "Die zijn heel leuk, kan je der een paar door sturen." Zeg ik. "Ja hoor." Zegt ze en stuurt wat foto's door. Ik doe er een als mijn achtergrond.

(Deze foto maar dan even een meisje indenken een toornstra achterop)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Deze foto maar dan even een meisje indenken een toornstra achterop)

Pov tessa
"Zullen we met zijn alle gaan uiteten en daarna stappen om te vieren dat we eigenlijk al kampioen zijn." Stelt timber lachend voor. "JAAA stappen letsgo." Zeg ik helemaal hypt. Mijn pa kijkt me aan zo van ow nee, ik grijns naar hem. "Tessa op pad met de mannen, tessa op pad met de mannen." Zing ik vrolijk. "Ga je goed, heb je wat gesnoven ofzo?" Zegt tyrell. "Ja 10 gram." Zeg ik. "Tering hé." Zegt justin. Ik lach en hupel naar door de gang terwijl ik veder zing "tessa op pad met de mannen."

Pov gimenez
We gaan met zijn alle nu eerst uit eten ergens in Rotterdam en achteraf gaan we stappen en al onze vriendinnen gaan mee zo dat tessa niet alleen is. Als we allemaal effe naar huis zijn geweest om omtekleden, en dan weer hebben verzameld vertrekken we richting het restaurant. We bestellen eerst allemaal wat te drinken en een voorgerecht.Als we allemaal het drinken hebben Zegt bryan "Nou jongens proost op een mooi kampioenschap en een mooie wedstrijd en feestje daarna." En hij knipoogt naar orkun. Ik zie tessa denken wtf. Iedereen zegt proost en we eten ons voorgerecht. Als we klaar zijn met eten, rekenen we af en gaan de stad naar een afgesproken plek waar onze vriendinnen komen.

Pov tessa
Ik ken al een paar meiden maar sommige nog helemaal niet, maar goed ze zien er allemaal aardig uit. We lopen nu richting een club, het is al 23.45 want we waren laat klaar met eten maar Boeie want we gaan STAPPPEEENN. Als we binnen zijn ga ik gelijk met wat meiden wat drinken halen en haal ook voor alle mannen bier. " hey 1 redbull- wodka, 4 wijn, 30 fugles en 15 bier graag." Zeg ik en krijg het drinken mee en loop naar de mannen en geef hun hun drinken. "Thanks tessa." Zegt hartman. Ik ben met wat meiden aan het dansen en het liedje traag komt op en iedereen meisje gaat dan helemaal los dus ik ook, orkun staat te kijken en ik wijs dat hij moet komen. Hij komt mijn kant op en ik heb al flink wat op dus ben niet helemaal helder meer en dus zoals je had verwacht twerk ik tegen orkun aan en dans met hem.

Pov orkun
Tessa is tegen mij aan aan het dansen, ze is al flink tappie. Ze beweegt heel sierlijk en ik dans met haar mee. Ik zie jens lachen naar ons, ze begint weer half te twerken man man man deze chick is niet helemaal 100. Ik zeg tegen der dat ik even wat ga drinken halen en vraag of ze ook iets wilt. "Doe maar maracoea." "Is goed ik ben zo terug." Zeg ik en loop weg. Als ik terug kom is ze aan het dansen met de vriendin van gimenez dus ik zet der drinken effe neer. Na 5 min zie ik een vreemde jongen de hele tijd staren naar tessa, en ik ben er echt niet van gediend als iemand zo naar je vriendin zit te kijken. Hij loopt op de meiden af en tikt op tessa schouder ze draait om en hij zegt wat tegen der. Ik sta op om er naar toe te gaan "Wacht effe af, eerst zien wat er gebeurd maar hou in je achter hoofd tessa is al flink aangeschoten." Zegt jens. Jens heeft gelijk als er iets gebeurd is het niet tessa's schuld want die kan niet meer helder na denken maar ow wee als die gast haar nog een keer aanraakt. Ik zie tessa hem een beetje weg duwen maar hij blijft terug komen en dan probeert hij haar te zoenen. "Ow nee vriend dacht het niet." Zeg ik en kijk naar jens. "Ja ga er maar heen." Zegt jens omdat hij weet dat hij me niet kan tegen houden. Ik loop er op af en zeg "waar denk jij mee bezig te zijn, blijf met je poten van mijn vriendin af." Zeg ik tegen die gozer. "Gast chil, ze wilt me zie je dat dan niet." Zegt die gast. Dat is de drempel "gast tyf op of ik zorg dat je weg gaat en dan blijft." Zeg ik. Hij kijkt me aan en twijfelt dan want ik zie het gewoon aan zijn gezicht. "OP TYFEN." Zeg ik nu echt boos. Hij loopt heel snel weg en ik zie tessa lachen. "Dankje schatje je bent de beste." Zegt ze en zoent me, ik doe mee met der en trek dan terug. "Ik vind het wel goed geweest voor vanavond." Zeg ik en vraag of tessa mee gaat. We zeggen iedereen gedag en gaan naar huis, ik heb 2 biertjes op dus ik kan gewoon rijden. Thuis aan gekomen til ik der op een neem der mee naar boven. Ze valt al snel in slaap en niet veel later ik ook.

Pov tessa
Het is nu 2 dagen later dus nog 6 dagen tot de wedstrijd. Ik heb er zo veel zin in, en vooral het feestje achteraf en dan een paar dagen later de huldiging op de coolsingel ow wat heerlijk. Orkun heeft bij mij en mijn pa geslapen want hij is zijn badkamer/slaapkamer aan het verbouwen zodat ik kan intrekken bij hem. Alles is helemaal geregeld, na de wedstrijd start de verhuizing. Ik heb mijn oom en tante gevraagd of ze ook komen kijken bij de wedstrijd en nog wat oude vrienden van me, ik heb zojuist de kaarten voor hun geregeld. Het is prachtig weer vandaag en ik lig buiten bij het zwembad van mijn pa te zonnen in mijn bikini. Maar niet voor lang want echt na 10 min liggen word ik vol in het water getyft door orkun. "Ja was het nodig?"Vraag ik. "Ja." Zegt tie. "Ik lag net lekker." "Pech." Zegt tie en ik trek een boos gezicht. "Kom tiktok maken." Zeg ik. "Oké voor een keer." Zegt tie want hij houd daar helemaal niet van. We maken een leuke tiktok en ik plaats hem en scroll een beetje veder op tiktok terwijl ik nog in het water zit met orkun om mij heen geklemd. Na 2 min scrollen kom ik een hele leuke fan edit tegen van mij en orrie. "Kijk schat." Zeg ik en laat de tiktok zien. "Aww das wel leuk gemaakt." "Jatoch ik vind wel grappig om die edits van jullie te zien." Zeg ik. "PAP." Roep ik naar binnen. "Ja?" Zegt tie en komt naar buiten gelopen. "Zullen we zo ergens gaan lunchen heb trek?" "Ja hoor maar ik wilde ook effe komen zwemmen." "Je doet maar." Zeg ik en na 5 min springt hij ook het water in. Hij is met orkun aan het kloten met een bal ofzo "kleine kinderen." Zeg ik. Mijn vader pakt me op en gooit me in de lucht naar orkun en die doet precies het zelfde. "Godverdomme ik haat mannen." Zeg ik als orkun mij vast heeft. "Neem dat terug, want je houd van ons." "Nou nee op deze manier niet." Zeg ik en binnen een paar tellen word ik onder water geduwd.Na nog even gekloot klim ik uit het water, hun gingen nog even zwemmen. Ik loop naar boven en kleed me aan en doe wat make-up op en als ik mijn haar aan het borstelen ben zie ik orkuns telefoon liggen op mijn bureau. Ik pak hem op en zijn tel springt aan en ik zie een foto van mij als achtergrond, die nieuwe die ik had doorgestuurd naar hem daarom wilde hij die foto. Wat een schatje, man ik hou echt van hem.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu