nog steeds ruzie

100 3 0
                                    

Pov tessa
Ik kom aan op de camping en rij eerst naar mij huisje en zet mijn spullen daar neer. Als ik alles heb neer gezet loop ik richting mijn oom en tante. Seff komt op mij af gerent "hey vriendje." "Hey waar orkoene?" Au die doet wel pijn. "Uhm die had geen tijd." Zeg ik. Ik ga bij mijn oom en tante zitten "hey lieverd ik kan zien dat je hebt gehuild." Zegt mijn tante. Ik kan het niet aan en beging weer te huilen "we waren bij 1908 en toen was ik orkun Na een poosje kwijt en toen ik hem ging zoeken zag ik hem zoenen met echt mijn grootste vijand." Zeg ik huilend. "Agh meisje toch, maar jullie zijn verlooft." "Ja daarom snap ik het niet, hoe kan hij dit nou doen." Zeg ik. "Het komt wel goed, en anders je hebt hem niet nodig, je kan altijd zelf een huis zoeken of je gaat terug bij jens wonen, en er zijn genoeg jongens die jou willen." Zegt mijn tante en ik glimlach even naar der. " Maar ik wil geen andere jongen en geen ander huis, ik wil orkun en bij hem wonen." Zeg ik. Ze knikt begrijpelijk en zegt dan "wil je wijntje, helpt tegen de pijn." " Ja graag." Zeg ik. Na een poosje ben ik wel weer bij gekomen en heb het erg gezellig op de camping en we gaan nu uiteten. Het is een restaurant waar ik vroeger ook kwam altijd met de vriendengroep, het is een een restaurant met een grote speeltuin voor kinderen. "Tessa mee spelen?" Vraagt seff. "Ja hoor kom." Zeg ik en neem hem mee. Ik ben met hem aan het spelen als er een jongetje in een feyenoord tenue naar mij komt lopen. "Hey mag ik misschien op de foto?" "Ja hoor." Zeg ik. "Hoe oud ben je?" Vraag ik. "7." Zegt het jongetje. "Kijk ik heb kokcu op mijn achterkant, dat is toch jou vriendje." Zegt het jongetje. Het maakt me verdrietig maar probeer het niet telaten zien. "Ja dat klopt." Zeg ik ookal weet ik dat helemaal niet meer zeker. Na het eten als we weer terug zijn op de camping belt mijn pa me. "Hey pap." "Hey hoezo ben jij op de camping?" "Uhm ik heb even een paar dagen rust nodig en voor mijzelf, maar ik kom gewoon trainen." "Trouwens niet tegen orkun zegen dat ik op de camping ben." Zeg ik. "Hoezo? is hij niet bij je?" "Nee ik zag hem laat maar zeggen gewoon voor mijn neus zien vreemd gaan met anouk." Zeg ik. "WAT." "Ja maar niets doen, ik wil je eerst het hele verhaal vertellen voor de training want ik heb daar nu echt geen behoefte aan." Zeg ik "Oké ik snap het, doe alsjeblieft voorzichtig en ik hou van jou." "Ik ook van jou pap." Zeg ik en hang op.

Pov orkun
Ik kom thuis in de hoop dat tessa daar is, want ze heeft der locatie voor mij uitgezet. Ik roep der een paar keer en kijk overal maar ze is er niet, fuck man ik ben der echt kwijt. Ik bel jens in de hoop dat ze daar is "hey jens is tessa bij jou." "Nee en ik weet niet precies wat je hebt gedaan, maar ik hoef je nu effe niet te spreken." Zegt tie en hangt op. Ik voel me heel kut en ga maar gewoon naar bed ook al is het pas 19.00 maar ik heb der echt behoefte aan. Ik val met veel moeite in slaap, niet wetende waar ze is en of ze veilig is.

Pov william
Het gaat echt slecht met tessa, ik merk het aan der. Ze wilt er niet over praten Zegt ze elke keer, dus doe ik dat ook niet maar ik kan het wel zien. Volgens mij heeft ze na het uiteten van 3 dagen geleden helemaal niets mee gegeten want ze ziet er heel dun en slecht uit. Ik besluit om der uit te nodigen voor lunch. Ik app der en ze zegt Ja, na een uurtje komt ze aangelopen. Onze buren zijn er ook, ik weet niet hoe dit gaat na de laaste ontmoeting tussen hun met dat gedoe tussen orkun en noemi. Tessa Zegt iedereen gedag en gaat zitten en eet mee, veel eet ze niet maar ze eet te minste iets. "Maar waar is je vriendje?" Vraagt noemi aan tessa, ze kijkt noemi aan maar negeert der dan. "Hallo, ik vroeg je wat." Zegt ze nog een keer. "Wat boeit het, laat me met rust." Zegt tessa en staat op en loopt weg.

Pov tessa
Ik heb helemaal negers meer zin in, maar ik moet even naar Rotterdam voor training, aan de ene kant afleiden maar aan de andere kant moet ik hem dan zien. Ik pak mijn spullen en rij optijd richting Rotterdam zodat ik al wat eerder kan beginnen en zo snel mogelijk weer weg kan. Ik kom aan en kleed me om, de mannen zijn er nog niet. Ik loop naar het veld doe een warming-up, ik doe oortjes in en zet het liedje: before i go van mimi webb op. Ik pak een bal en ga afronden, wat ik niet weet is dat alle mannen er zijn en staan te kijken naar mij. Elke keer als ik mis schiet word ik bozer en bozer, ik vuur nu echt al mijn agressie op de bal af. Na een poosje kan ik het niet meer aan in stort in elkaar en beging heel hard te huilen. Mijn vader komt naar mij toe gerent en knuffelt me stevig "pap ik kan het niet meer aan, het doet zo veel pijn." Zeg ik "ik weet het schat kom mee." Zegt tie en ik sta op en loop met hem mee, ik zie de mannen staan en dan ook hem, ik maak even oogcontact met hem en loop dan snel door.

Pov jens
We staan te kijken naar tessa die echt boos is lijkt wel, want ze vuurt echt hard de bal op het doel af, na een poosje stort ze helemaal in en ik ren naar der toe en knuffel der"pap ik kan het niet meer aan, het doet zo veel pijn." Zegt ze "ik weet het schat kom mee." Zeg ik en neem der mee naar binnen. "Vertel me heel het verhaal please." "Oké." Zegt ze begint. "Nou ik was hier met orkun bij 1908 en na een poosje was ik hem kwijt, dus ging ik hem zoeken en na een poosje zag ik hem in een kantoortje staan met die anouk, en toen hij me volgens mij zag zoende ze hem en hij duwde der niet weg." Zegt ze en begin weer te huilen.
" Ik ben toen heel hard weg gerent naar de gym in de hoop dat je daar was maar je was er niet en toen heb ik de auto gepakt, heb ik snel wat spullen thuis gepakt en toen heb ik een huisje geboekt op de camping en heb ik daar een paar dagen gezeten en ik heb nog geboekt tot overmorgen." Zegt ze nog steeds huilend. Ik sta op en knuffel der nog steeds heel stevig. "Ik weet het is kut maar misschien is het niet helemaal zo gegaan en moet je misschien naar orkun's verhaal luisteren, want ik heb gehoord dat hij de afgelopen dagen alleen maar hier is geweest en echt uren heeft zitten trainen en we weten dat hij dat alleen maar doet als hij pijn heeft of verdrietig is." Zeg ik. Ze kijkt me aan en twijfelt even. "Maar wat nou als hij toegeeft dat hij haar wilt en dat hij vreemd ging, wat dan we waren verloofd, ik woon net bij hem, en het ergste ik hou echt heel veel van hem." "Ik geloof niet dat hij het expres deed." Ze tilt der schouders op en is daarna stil. "Ik ga trainen, blijf jij maar even hier zitten en bij komen." Zeg ik en loop weg naar de jongens. Ik zeg niets tegen niemand en doe gewoon mee met de training.

Pov tessa
Ik loop richting het balkon na 30 min daar nog zitten en huilen, vanaf het balkon kan je precies de mannen zien trainen. Ik kijk naar ze, niemand ziet me gelukkig. Ik zie ze hard werken, tyrell tackelt orkun en kan er wel om lachen want het ziet er grappig uit. Als ze al een uurtje bezig zijn buiten ziet orkun mij, fuck dat wilde ik niet. Hij probeert elke keer stiekem te kijken maar het valt erg op en kijkt tyrell na een poosje ook mijn kant op en zwaait. Ik zwaai voorzichtig terug. Als de mannen nog buiten zijn ga ik maar binnen in de gym trainen, ik kan mijn emoties nog steeds niet helemaal controleren want in beging weer te huilen, gelukkig ben ik alleen. Ik doe mijn oortjes weer in probeer me te focussen met opdrukken. Als ik bij de 130 ben ofzo ligt er een plasje water onder mijn gezicht van tranen. Ik stop met opdrukken en huil nog steeds maar probeer te stoppen en ruim het plasje water op. Als ik iets hoor achter me kijk ik om en zie nog een snelle flits van orkun, waarschijnlijk stond hij daar echt al heel lang. Fuck it, ik loop naar buiten achter hem aan. "Orkun." Zeg ik voorzichtig en hij draait om. "Ja?" Zegt tie. "Kunnen we praten?"....

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu