Pov tessa
Inmiddels zijn we weer in Nederland, het is zaterdag en morgen hebben we weer een wedstrijd tegen Oostenrijk. Tristan is bij mijn oom en tante en ze komen morgen met hem kijken, ik heb dus heel het huis voor mezelf. Ik sta in mijn kast maar vind niets leuk dus loop naar orkun's kast, ik pak een feyenoord broekje van hem en doe geen shirt of iets aan want schijt ik ben alleen, ik loop dus rond in mijn sport bh want ik ga effe sporten. Orkun had gister zijn wedstrijd maar blijft daar langer want ze hadden trainingen. Ik mag vanavond in de kuip spelen, best gek dat ik als feyenoord speler nog nooit in de kuip heb gespeeld. Ik loop naar boven en start met gymen, ik ben gewichten aan het liften en heb fucking hard muziek op staan via de boksen in ons huis. Als ik klaar ben loop ik naar de badkamer en ik doe heel uitgebreid mijn skin care en make up en haar, boeie dat ik wedstrijd heb. Ik doe een trainings broek aan van feyenoord en loop nog steeds veder in een sport bh, als ik langs ons bed loop zie ik zijn trui liggen die we hadden gekregen. Die hou ik in mijn achterhoofd voor straks. Ik ga op de bank zitten, na een poosje tv kijken maak ik uit gebreid lunch voor mezelf.Pov orkun
Ik heb tegen tessa gezegd dat ik in Turkije blijf vanwege trainingen maar eigenlijk ben ik net weer in Nederland aangekomen en ga der verrassen. Ik rij naar huis en doe heel zachtjes de deur open, ik zie der op de bank zitten in een trainings broek van Feyenoord, van mij, veder heeft ze alleen maar een sport bh aan. Ik kijk naar der, ze heeft echt niets door. Na 3 minuten staat ze op en loopt naar boven, het valt me nu pas op dat deze meid gewoon sixpack begint te krijgen, hallo hey. Ik weet ze traint veel maar wist niet dat het zo veel was. ze komt terug in MIJN trui die we hebben gekregen. Echt man wat heeft zei met kleding jatten "en wat denken we dat we aan het doen zijn?" Zeg ik, ze schrikt zich helemaal kapot ow wat heerlijk. "Godverdomme orkun, mijn hart." Zegt ze en laat zich vallen op de bank. "Wacht wtf doe jij hier?" "Verrassing." Zeg ik en leg mijn tas neer en loop op der af. "Man ik wil blij zijn maar moet eerst even bij komen van bijna hartaanval." Zegt ze en kijkt me boos aan. "Haha sorry schatje het spijt me." Zeg ik en geef der een lange kus. Ze zucht en gaat weer recht zitten "Maar wat doe je nou hier?" Vraagt ze. "Ben je niet blij ofzo?" Vraag ik met een hc gezicht. "Nou eerlijk nee ik had lekker rust, geen kind, geen man, living the live." Zegt ze en steekt der tong uit. Ik kijk der met groten ogen aan "ow ja, is dat wat jij vind, nou dan ga ik wel weer." Zeg ik en sta op. "Nee ik meende niet, orrie blijf bij me." Smeekt ze. "Jaja nu smeken." Zeg ik. "Ja ik smeek, blijf bij me." Zegt ze en gaat nu zelfs op der knieën zitten.
-beetje smut-
"Wat een goede positie zit je." Zeg ik, ze kijkt me dood aan en gaat dan om me te plagen met der hand over mijn 🍆. Ik word fucking geil van deze chick maar probeer het niet te laten zien want ik kan der niet neuken want ze heeft straks nog een wedstrijd. "Ik weet je wil me." Fluisterd ze in mijn oor. Ik bijt hard op mijn lip, want ik wil heeeel graag."ik heb gelijk." Zegt ze en grijnst en gaat staan en doet der hand in mijn nek en trekt me naar der toe. Ze zoent me en ondertussen gaat ze met der handen door mijn haar. Ik glij mijn tong naar binnen en loop iets achteruit met der en laat me dan op de bank vallen, ze klimt op mijn schoot. Na effe ruig zoenen stop ik "ik kan niet meer als ik door ga dan ja, ik wil graag meer maar ja je moet voetballen." Zeg ik en zucht. "Je wilt niet weten hoe graag ik je wil, maar inderdaad ik moet voetballen en jij krijgt het altijd voor elkaar dat ik niet meer kan lopen." Zegt ze. "Hahah sorry ik ben gewoon goed." Zeg ik. "Eerlijk, ja." Zegt ze en geeft me nog een kus en klimt dan van mijn schoot. "Kom." Zegt ze en trekt me mee naar boven. Ze loopt door naar de badkamer en zet de douche aan "ga jij douchen voor je wedstrijd?" "Ja maar jij gaat mee hoor." Zegt ze. "Oké bijzonder maar ik ga zeker mee." Zeg ik en kleed me uit. Ze stapt onder de douche, ik pak snel effe 2 handdoeken en loop dan de douche in. Ik loop op der af en duw der tegen de muur, ik ga met mijn knie tussen der benen en duw hem een beetje tegen der kut. Ik ben der gewoon aan het droog neuken, ik krijg veel ste veel dingen voorelkaar. Ik til der op en neem der mee onder de straal en zoen der, door het water wat op ons stroomt komt er afentoe iets in mijn mond. "A bah, bekken en water in je mond is niet lekker te gelijk." Zeg ik. "Nee dat vond ik ook al." Zegt ze. Ik kijk der aan "agh wat boeit het." Zegt ze en zoent me weer.
- einde beetje smut-
Na nog effe gewoon douchen kleden we ons aan en gaan weer naar beneden. "Was je me nou aan het droog neuken?" Vraagt ze. "Ja als ik je niet echt kan wipen dan maar een soort van." Zeg ik.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
General FictionTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...