Pov orkun
Vandaag hebben we training, tris gaat trainen met john en tessa heeft training met de meiden. We kleden ons aan en vertrekken want we hebben vandaag lange trainingsdag. "Doei tot straks." Zegt tessa en wilt weg lopen. "Waar ga jij heen?" "Mijn team?" Zegt ze. "Vergeet je niet iets?" "Nee jij kan tris toch effe bij john afgeven?" Zegt ze, wow is zij dom. "Kom op jij wilt ook altijd een kus." "Ben je serieus, Zeg dat gewoon gelijk." Zegt ze en komt weer aanlopen, ze geeft me een kus en loopt weg. "Kom tris we gaan naar john." "Jaa john." Zegt tie en rent naar binnen. "Hey vriend." Zegt john en tilt tristan op. "Nou Doei veel plezier." Zeg ik en loop naar de kleedkamer. Ik kijk in mijn tas en zie tessa's shit liggen "ow echt wat een chick." "Wat?" Vraagt justin die ook in de kleedkamer zit. "Tes heeft der spullen in mijn tas gedaan en ze is nu daar in de kleedkamer zonder spullen." "Ow nou eens kijken hoe lang het duurt voor ze er achter komt." Zegt tie en we kleden ons om.Pov tessa
Ik loop de kleedkamer binnen "hey tes waar is je shit?" Vraagt esmee die me raar aankijkt terwijl ik bezig ben met uitkleden. "Godverdomme." Zeg ik en ren naar de kleedkamer op mijn sokken en in mijn sport top. Ik ren de kleedkamer binnen ik zie orkun en justin lachen "Nou 5 minuten had langer verwacht." Zegt justin. "Wat poep jij." Zeg ik. "Laat maar." Zegt tie. "Was je iets vergeten?" "Nee man lijkt alleen maar zo." Zeg ik en pak mijn spullen. "Oké welke schoenen?" Vraag ik mezelf als ik in mijn kastje kijk, ik heb echt 100 paar ofzo want ik hou van schoenen. "Kies gewoon een." Zegt orrie. "Nou help dan." Zeg ik, hij staat op en kijkt in mijn hokje. "Die." Zegt tie en wijst deze aan."Oké thanks." Zeg ik en ren weer weg met mijn shit. "Hehe daar is ze." Zegt esmee. "Ja sorry hoor ik kon niet kiezen welke schoenen." "Ow dat is niets nieuws." Zegt ze. Ik kleed me om en we gaan trainen. "Oké meiden we hebben zondag wedstrijd in plaats van zaterdag." Zegt mijn coach. "WAT?" Zeg ik. "Is er een probleem tessa?" Vraagt ze. "Uhm hoelaat en hoezo opeens op zondag?" Vraag ik. "Om 19.00 en omdat het niet goed uitkwam met de velden indeling." "Uhm Oké, mag ik even naar de wc?" "Ja hoor ga je gang." Zegt ze, ik ren naar binnen. De jongens zijn aan het lunchen "Hoelaat hebben jullie zondag wedstrijd?" Roep ik. "19.30 hoezo?" Zegt arne. "Fuck fuck fuck." "Wat is er tes?" Vraagt orrie. "Ja mijn wedstrijd is verplaatst naar zondag omdat er iets was met de veld indeling, nou boeit mij veel ik wil gewoon op zaterdag voetballen want nu moeten we tegelijk voetballen." Zeg ik een beetje boos. "Je kan daar niets aan veranderen dus dan is het maar zo." Zegt orrie. "Ugh jij snapt ook echt helemaal niets, hoe wil je dat doen met tristan, mijn pa heeft zelf een wedstrijd, suze en ozan zitten ergens aan de andere kant van de wereld. Uhm jouw ouders zijn met ze mee en mijn oom en tante zijn weg met vrienden." Zeg ik. "Rustig komt wel goed, ik let wel op hem." Zegt john. "Dankje john maar dat kan ik je niet aandoen want jij moet je gewoon kunnen focussen op de wedstrijd en niet op een kind." Zeg ik. "Jawel tessa dat komt goed." Zegt arne. Ik laat me zelf vallen in een stoel "ademen." Zegt orrie, ik draai langzaam mijn hoofd en kijk hem aan. "Fuck ik moet weer trainen." Zeg ik en spring op en ren weer naar het veld, Ik ga weer veder trainen.
Pov orkun
"Ik denk dat ze weer wat heeft gesnoven." Zegt tyrell. Ik kijk hem raar aan "ik snap der wel, is wel kut dat dat opeens word veranderd." Zegt timber. We gaan ook naar buiten en gaan trainen. We lopen langs het veld van de meiden en ik stop even en kijk naar tessa. (is gewoon random feyenoord speler)
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
General FictionTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...