Pov tessa
We zijn bij de kuip met zijn alle voor een fotoshoot voor een nieuw tenue. Ik zit aan een tafel met szymański, ik ben druk in gesprek met hem. "Tes ik kreeg net een telefoontje of ik morgen naar Turkije kan komen voor 2 weken." Zegt orkun. "Uhm Ja prima toch." "Ja alleen je kan niet mee." "Hoezo niet?" "Tristan's wedstrijden en trainingen, jou dingen hoe wil je dat doen?" "Ow fuck zooi." Zeg ik. "Nou maakt niet uit maar morgen al?" "Ja." Zegt tie. Yay man 2 weken opgescheept met een kind die 7 is maar zich gedraagt als een 15 jarige, ik weet het is mijn eigen kind maar als nog af en toe word ik echt gek. "Als hij zich misdraagt bel je me gewoon." "Hoe wist je dat ik daar aan dacht?" "Uhm even na denk, 8 jaar samen, 7 daar van getrouwd." Zegt tie. "Maar vind wel eng dat je mijn gedachtes kan lezen." "Nou probeer eens, waar denk ik aan." Zegt tie, hij denkt zoizo aan mij neuken want dat is het enigste waar die aan kan denken. "Mij neuken." "Nou precies zo moeilijk is het niet." "Had ik het goed?" "Hé wat?" Zegt tie en loopt weg. "Wat een gozer." Zegt szymański. Ik doe mijn shoot en het is voor dit tenue (is oud tenue weet ik maar boeie)Ik vind hem niet zo mooi maar ja ik heb er niets over te zeggen. Tristan vind hem heel mooi en heeft er al een mee gekregen. Als we klaar zijn gaan we naar huis, orrie gaat gelijk inpakken. "Maar waarvoor ga je Nou eigenlijk naar Turkije?" Vraagt tris. "Oefenwedstrijden, trainingen en 1 echte wedstrijd tegen Italië." "Ow voor het ek dan ofzo?" Vraag ik. "Ja volgens mij wel, ik weet het allemaal niet meer precies." Zegt tie. "Oké nou succes in iedergeval." Zegt tristan. "Dankje maar ga je je gewoon gedragen bij mama, ik wil geen gezeik of iets." "Nee pap." Zegt tie. Tristan staat op en loopt weg "als die vervelend is dump ik hem gewoon bij iemand." "Hahaha ja doet maar." Zegt tie.
(Skip naar volgende dag)
Pov orkun
Ik moet al vroeg vertrekken, 08.00. Ik word wakker en kleed me aan en ga ontbijten. Tessa en Tristan slapen nog, ik loop eerst naar tristan. "Doei vriend." Zeg ik en geef hem een kus. Hij slaapt nog steeds, ik loop door naar tessa. Ik ga naast der zitten, ze word langzaam wakker. "Hey." Zegt ze nog half slapend. "Doei schatje, ik hou van jou." Zeg ik en geef der een kus. "Doei ik hou ik van jou." Zegt ze en geeft me nog een kus. Ik sta op en loop naar beneden, voor ik der deur uit kan lopen komt tessa naar beneden rennen. "Wacht." Zegt ze en springt in mijn armen. Ze knuffelt me stevig "schatje ik moet gaan." Ze springt weer op de grond. Ik trek der nog een keer tegen me aan en zoen der even "Doei." Zegt ze en loopt weer naar boven. Ik neem een taxi naar Schiphol en vlieg naar Turkije, als ik aankom ga ik naar ons hotel en wacht op de rest. Ik baal wel een beetje dat tessa niet mee kan maar ja is maar zo, 2 weken is echt lang man.Pov tristan
Ik ga me echt vervelen denk ik, misschien kan ik regelen dat Joost komt logeren of ik bij hem voor een paar dagen. Hij gaat wel gewoon naar school dus dat is wel kut. Ik loop naar beneden en kijk tv, mama komt aanlopen. "Mam mag Joost misschien hier logeren of ik bij hem?" "Uhm Ja hoor, doe maar even overleggen met hem straks bij training." "Oké Dankje." Zeg ik, yes ik kan best wel veel dingen bij mama voor elkaar krijgen maar meer bij papa. Vanavond hebben ik en mama alletwee training "mama kunnen we alsjeblieft pizza eten?" "Ja hoor dat kan wel." Zegt ze, yes. Ik loop naar boven en maak me klaar voor vandaag "ik ga straks even naar dayenne wil je mee?" "Uhm Ja kan wel." Zeg ik. Na 30 minuten vertrekken we "hey tristan." Zegt Dahlia, Ik ga met der spelen.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
General FictionTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...