Tijd skip 2 jaar
*Effe wat info, tristan word bijna 7 en voetbalt bij onder de 7, tessa speelt nog steeds bij oranje en feyenoord vrouwen. Orkun nog steeds bij Turkije en feyenoord. Tyrell is weg naar manchester united, het team is gewoon het team van seizoen 22/23.*Pov tristan
Ik ben bijna 7 en inmiddels mag ik volgende week eindelijk mijn eerste wedstrijd spelen met onder de 7, ik train al een poosje met ze mee. Papa en mama zijn heel trots op mij, vanavond heb ik training met mijn team. Morgen heeft papa weer een wedstrijd, mama is geblesseerd aan der pols zwaar gekneusd door iets wat er in de wedstrijd is gebeurd. ik ga 3 dagen in de week naar school maar binnen kort niet meer want ik wil me focussen op voetbal dus ga ik thuis school krijgen. Ik kleed me aan in gewoon chil trainings pak en loop naar beneden, alleen mama is beneden. "Mam waar is pap?" "Die is even bij opa voor wat dingen." "Oké." Zeg ik en loop naar de keuken "Wil je een broodje voor mij maken?" "Tuurlijk." Zegt ze en komt aanlopen. Ik klim op het aanrecht en kijk naar der "heb je nog veel pijn?" Vraag ik. "Nee het gaat al wel weer redelijk, ik mag volgende week weer voetballen." "Oké fijn." "En jij? Een beetje zin in volgende week?" Vraagt ze. "Ja tuurlijk." Zeg ik en eet mijn broodje. Ik loop met mama naar mijn kamer en we gaan mijn tas vast inpakken zodat ik die alvast bij 1908 staat voor vanavond. "Welke schoenen?" Vraagt ze me als ze in mijn kast staat."Uhm die." Zeg ik en wijs deze aan."Die kreeg je van ons voor je 4de verjaardag, dat je ze nog steeds past." "Ja ik vind ze echt mooi." Zeg ik en pak ze in, mama pakt een trainings setje in.
Pov orkun
"Er is heel veel interesse in je." Zegt mijn pa. "Weet ik, misschien wil ik een stap gaan zetten." "Wil je tyrell achter na naar manchester want die hebben veel interesse in je?" "Misschien wel." Zeg ik. "Je gaat zoizo het record verbreken want het gaat al over 40 miljoen en misschien word het nog wel meer." Zegt tie, Tering hé wat een geld. Ik speel al sinds onder de 14 bij feyenoord, echt lang. Ik heb nog geen idee hoe ik tessa dit ga zeggen maar misschien ga ik wel helemaal niet. "Thanks Pap." Zeg ik en vertrek weer naar huis. "Ik ben weer thuis." Roep ik. "Hey schat." Zegt ze en geeft me een kus. "Waar is tris?" "Die is buiten aan het voetballen." "Ow oké kan je even mee komen?" "Ja hoor." Zegt ze en volgt me naar boven. Ik ga zitten op ons bed en ze komt naast me zitten "Nou ik hoorde net van mijn pa dat er heel veel interesse in me is." "Ja dat wist ik al." Zegt ze. "Misschien wil ik een stap gaan zetten." Ik zie der ogen groot worden "uhm Oké Waarheen?" "Nog geen idee maar misschien wil ik tyrell achter na naar manchester want die zitten achter me aan." "Uhm maar hoe ben je van plan om dat te doen, tris is net gestart bij feyenoord zoals je wilde, hij mag volgende week zijn eerste wedstrijd spelen. En ik dan, ik kan misschien ook wel een stap zetten want ik weet dat psg en heel toevallig manchester united ook achter me aan zitten, maar ik weet niet of ik dat wil." "Ja daar ben ik nog niet mee bezig geweest." Zeg ik. "Maar dan moet je zoizo verhuizen, hoe wil je dat doen orrie? En wij dan? Wat nou als ik gewoon bij feyenoord blijf en tris? Hoe leg me uit?" Zegt ze een beetje in paniek. "Rustig rustig." Zeg ik en trek der dicht tegen me aan. "Hoe dan?" Zegt ze nog een keer en ik voel een traan vallen. "Oké rustig het is nog lang niet zo ver, misschien ga ik helemaal niet weg of ik weet ook nog niet Waarheen als ik wel een stap wil zetten. Voor tris zal het niet zo moeilijk zijn want die kan gewoon mee en dan blijft hij gewoon thuis school krijgen en ja voetballen kan overal voor hem." Zeg ik. "Maar bij jou Ja dat moeten we gaan uitzoeken, het zou mooi zijn als jij ook een stap kan zetten en je bent er ook wel aan toe. Maar als je naar psg ga ja dan is het wel lastig, Parijs en Engeland." Zeg ik, ze zucht. "Waarom overval je me hier nou weer mee?" Vraagt ze. "Ik wilde je niet overvallen maar ik wilde je het gewoon eerlijk vertellen." "Dat snap ik maar het voelt wel zo." Zegt ze. "Laten we koen en mijn pa uitnodiging binnen kort en dan gaan we alles bespreken ja?" "Oké." Zegt ze. Ze kruipt op mijn schoot en ik knuffel der stevig "Kijk me aan." Zeg ik, ze kijkt me aan. "Ik hou van jou." "Ik ook van jou." Zegt ze en geeft me een kus. Ik zoen der even en steek na een poosje mijn tong naar binnen "uhm schatje niet nu." Zegt ze. "Maar schatje." "Nee vanavond, ik zweer." Zegt ze. Ze klimt van me af en loopt weg.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
Genel KurguTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...