laaste weekjes

83 2 0
                                    

(Tijd skip 13 weken)
Pov tessa
Ik ben nu 37 weken zwanger, eindelijk bijna klaar. Ik word echt gek van mijn buik, hij is fucking groot en ik kan niet wachten tot ik weer mag trainen. Orkun houd het ook niet meer vol, hij is hele dagen aan het trainen voor afleiding. Inmiddels is de baby kamer klaar

 Inmiddels is de baby kamer klaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is het een beetje geworden (maak er maar gewoon van hoe je zelf wilt) ik ben uitgerekend op 10-10, mooiere datum kan niet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is het een beetje geworden (maak er maar gewoon van hoe je zelf wilt) ik ben uitgerekend op 10-10, mooiere datum kan niet. Aan de ene kant hoop ik dat het 10-10 word maar ik zou het niet erg vinden als het eerder word. Ik ben de laaste dingen in de baby kamer aan het doen en daarna ga ik kijken bij 1908 want ik verveel me. De mannen hebben training, en dayenne is er ook. Ik rij naar 1908 en loop naar binnen want ik zie ze niet buiten. Ze zijn in de gym bezig "ey mannen." "Hey tessa." Zeggen ze in koor. "Haha mooi hoor." Zeg ik en ga zitten op een behandelings bed van de fysio. Orkun komt naast me zitten "hey schat." Zeg ik en geef hem een kus "hey." Zegt tie en doet een arm om mijn schouder. "Ja maak maar ruimte voor mij." Zegt tyrell en duwt ons uitelkaar en gaat tussen ons in zitten. "Hoe gaat tie?" "Wel goed." Zeg ik. "Fijn dat het met jou wel gaat want met die hier naast me niet." Fluistert hij in mijn oor. Orkun heeft het niet gehoord want hij is bezig met andere dingen. "Echt?" Vraag ik bezorgd aan ty. "Ja ik denk dat je hem thuis effe gerust moet gaan stellen want hij heeft veel stress." Zegt tyrell en loopt weer weg. Ik kijk naar orkun die in gesprek is met timber. "Tessa kan ik heel even met jou praten?" Vraagt arne en ik loop met hem mee. "Het gaat niet zo best met orkun, hij is heel erg gestrest en kan zich niet goed concentreren en hij word heel boos als er iets niet lukt." "Echt, thuis laat hij dat gedrag niet zien." Zeg ik. "Kan je misschien even met hem praten?" "Ja hoor ik zal mijn best doen." Zeg ik. Arne loopt weer weg en ik blijf even zitten op de gang en vrijf over mij buik. "Wat moeten we nu kleine, papa gestrest, dat geloof ik niet." Zeg ik tegen mijn buik. Dayenne komt aanlopen met dahlia. "Hey meid." "Hey." Zeg ik nog steeds een beetje afgezonderd. "Kan jij heel even op dahlia letten, ik moet even naar justin toe." "Ja hoor." Zeg ik neem dahlia aan. "Hey kleine meid, met jou wel alles goed." Ze lacht naar mij. Ik speel een beetje met der en loop een beetje heen en weer, ze word heel onrustig dus ik ga even met der naar buiten. Als ik langs het raam loop van de gym zie ik orkun kijken, ik zwaai maar hij zwaait niet terug. Ik negeer het en loop door, na 10 minuten ga ik weer naar binnen en geef dahlia waar aan dayenne. "Thanks." Zegt ze. "Geen probleem." Zeg ik. De mannen zijn klaar "orrie ga je mee naar huis?" "Nee ik kom zo moet nog even naar john." Zegt tie en ik kan zien dat tie liegt maar Oké. Ik zeg iedereen gedag en rij weer naar huis, als ik thuis aankom kleed ik me om in chille kleren en ga weer naar beneden. Als ik onderweg naar beneden ben valt het me op dat orrie nieuwe foto's aan de muur heeft gehangen.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu