Tessa's klas

131 3 0
                                    

Pov tessa
Het is vandaag woensdag, de dag dat mijn klas langs komt en niet weten dat ik daar ben. Ik stres er nog steeds over. Orkun heeft vandaag bij mij geslapen. Ik maak hem wakker. "Ewa chickie." Zegt hij. Ik kijk hem raar aan. "Ben ik je Chickie?" " Nee ik denk, koningin maxima, nou goed." "Nou als zij jou chickie is wat doe ik hier dan." Zeg ik en sta op en loop richting mijn badkamer. Ik sta voor de spiegel en orkun komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel. Ik kijk hem aan en geef hem een kusje. Hij draait me om en tilt me op de wasbak. "Trouwens ik heb wel een jongen uit mij klas waar over ik had verteld dat ik hem toen leuk vond, hij vond mij ook leuk maar toen hadden we bijna iets en probeert nog steeds elke keer contact te zoeken, maar ik vind het echt hinderlijk, dus als ze me herkennen kan je me dan effe zoenen voor zijn ogen?" "Ja hoor met alle liefde." Zegt orkun terwijl hij zijn wenkbrauwen wiebelt. "Top Dankje schat."
-SMUT- 🌶 ik ben slecht in dit schrijven!
Ik geef hem een kusje en het gaat over in een zoen. Hij wilt zijn tong naar binnen glijden maar ik geef geen toestemming. "Fuck, schatje doe me dit niet weer aan." " hahaha dat doe ik wel." Zeg ik. Hij tilt me op en neemt me mee naar de douche. "Moest jij nog douchen?" "Ja hoezo?" " Nee niets."Zeg tie en begint me uit te kleden. Ik kijk hem aan. "Wat?" Zegt tie. Ik help hem en hij kleed zich zelf ook uit. We stappen onder de douche. Na een poosje komt tie op me af en duwt me tegen de muur. Hij zoent me en ik doe mee, als hij zijn tong dit keer naar binnen wilt glijden, gaat hij met zijn vinger half in mij kut, waardoor ik mij mond open en hij zijn tong naar binnen glijd. Ik doe met hem mee, en ik geef toe hij is er goed in. "Fuck orkun, neuk me." Smeek ik hem nu omdat ik erg verlang. Hij grijnst en stopt zijn 🍆 in mijn 😼. "Je gebruikt de pil toch?" "Ja hoezo?" "Nou dan hoef ik geen connie te halen." Zegt tie en begint te stoten. Na een poosje een hoog tempo Zegt tie "ik wil je mijn naam horen roepen." En hij gaat alleen maar harder. " fuck orkun." Kreun ik half. Hij grijnst. Als hij komt, stopt hij zijn vinger in mijn kut want ik ben nog niet gekomen. Hij gaat fucking snel en stopt na een paar seconden nog 1 vinger in mijn 😼. Ik kom ook en we douchen effe nog snel en kleden ons dan om.
-EINDE SMUT-

Pov jens
Ik word wakker en ga naar beneden ontbijten, we hebben training vandaag. Ik sliep nog half maar dan wordt ik klaar wakker van iets wat ik van tessa's kamer af hoor komen. Ik hoor ze flink te keer gaan, Godverdamme in mijn huis maar goed ze zijn volwassen dus kan het niet tegen houden. Maar ga straks wel effe lachen als tessa mank loopt en we training hebben. Ze komen naar beneden en ik zie tessa schrikken "hey pap, was je al wakker?" Vraagt ze bang.
" Ja eerst sliep ik nog half maar toen werd ik snel wakker geschud." Zeg ik lachend. "Ha ha ha grappig ben je."Zegt ze en loopt naar de keuken. "Lekker bezig maat." Zeg ik en geef orkun een boks. "Pardon okrun je hoort aan mijn kant te staan."Zegt ze. Ik zie hem twijfelen maar loopt dan naar tessa toe. "Goed zo als een dougoe." Zegt ze en orkun loopt gelijk weer weg. Ik hoor der lachen vanuit de keuken.

Pov oude klas tessa
Vandaag gaan we naar het trainings complex van feyenoord in Rotterdam en mogen we een interview houden voor een Nederlands opdracht en we gaan ook nog naar de training van hun kijken. Er is een bus gehuurd, we stappen in en gaan richting Rotterdam. ( effe inside info tygo is die jongen die tessa leuk vind, marre was tessa's beste vriendin, eva, caitlin, pien en daphne waren haar andere vriendinnen) "ik hoop eigenlijk tessa toornstra nog te zien want zei is kapot lekker en een beetje onze leeftijd dus wie weet." Zegt tygo tegen een vriend van hem. "Als tessa nog bij ons in de klas had gezeten was ze kapot gegaan van blijheid want die was echt kapot fan van feyenoord." Zegt marre. "Ow ja dat weet ik nog wel." Zegt pien. "Ik mis haar man." Zegt eva. "Ja ik ook." Zeggen caitlin en Daphne. Als we aankomen zijn er pas een paar spelers dus we moeten even wachten tot de training begint, na 15 min is iedereen er bijna. Er komt een range rover hard aanrijden en er stappen een jongen en een meisje die ons bekent voor komt.

Pov orkun
"Mag ik rijden pls?" Vraag ik. "Ja hoor maar doe voorzichtig." Zegt tessa. Jens was zelf al met zijn auto vertrokken. Ik ben een beetje aan het racen, en aan tessa's blik te zien vind ze het niet heel grappig. "Kom op schatje, een beetje lol in het leven moet kunnen." "Ja zolang mijn auto er maar niet aan gaat." Zegt ze. "Nee ik beloof het." Zeg ik. Ik race het terein op en parkeer hem perfect in tessa's parkeer vak. We stappen te gelijk uit. "Fuck jou, kökcü." "Oe is goed." Zeg ik. Ze geeft me een dode blik. We lopen richting de ingang en dan ziet ze haar oude klas, ik zie der stressen. "Het komt goed." Zeg ik om haar gerust te stellen. We lopen naar binnen richting de kleedkamer. "A fuck man, je hebt me te hard geneukt." Zegt ze. Ik moet lachen, maar ze vind het niet zo grappig. Als we zijn omgekleed, en naar buiten lopen, loopt ze met heel veel moeite naar het veld. Tyrell en Justin kijken onze kant op. "Hey toornstra drukke ochtend gehad." Zegt tyrell en tessa steekt een middelvinger op. Justin gaat helemaal stuk. "Ja is het grappig bijlow." Zegt ze en rent op hem af en valt hem aan. "Hey je kan toch nog rennen." Zegt jens. "Pap, bek dicht."Zegt ze. "Ja wat ik moest HET aan horen, dus moet jij dit aan horen." Zegt jens. Ze trekt een wenkbrauw op en loopt richting slot. "Goedemiddag tessa." Zegt slot terwijl hij zit te kijken naar hoe ze loopt. "Hey arne." Zegt ze. "Uhm, laat maar ik kan het zelf al invullen." Zegt tie lachend. "Ja Godverdomme man, ik zei toch we hebben straks nog training." Zegt ze tegen mij. "Hey dat heb ik niet gehoord ik hoorde alleen maar, uhm fuck orkun." Zeg ik zonder schaamte want het zijn de jongens maar. Ze staat daar met open mond en komt mijn kant op gerend en valt me aan. Ik lig daar op de grond met tessa boven op me, maar wat we waren vergeten was dat die klas er was en die staan daar allemaal in shock.

Pov marre
We staan daar in shock van wat we zojuist hebben gehoord. Ik zie tessa toornstra onze kant op kijken en als ze dat doet komt er een ketting tevoorschijn die me bekend voor komt. Flashback: "hier ik heb deze ketting voor je als sinbool van onze vriendschap, ik heb er ook een." Zeg ik tegen mijn beste vriendin nadat ze me gisteren vertelde dat ze gaat verhuizen. "Dankje marre, ik hou van je en ga je zeker nooit vergeten." We geven elkaar een knuffel. Einde flashback. Ik kijk nog eens goed en zie het dan, dat is tessa, tessa uit onze klas die ging verhuizen, mijn oude beste vriendin. Ze ziet me naar haar ketting kijken en dan kijk ik naar mijn ketting die ik nog steeds altijd draag. "Tessa?" Vraag ik verbaasd. "Marre?" Zegt ze. Ze komt onze kant op en springt over het hek en knuffelt me stevig. " Ik heb je gemist." "Ik jou ook." Zeg ik. "Wacht je hebt heel wat uit te leggen." Zeg ik. "Ja zal ik doen na de training ja?" "Is goed succes." Ze loopt weg en gaat trainen. "Is dat tessa, als in onze tessa." Zegt eva. "Ja maar ze gaat straks alles uitleggen zij ze net." Zeg ik. "Wacht als dat tessa is, heb ik ooit bijna iets gehad met tessa toornstra, dat verklaart waarom ik haar waarschijnlijk niet uit mijn hoofd kan zetten." Zegt tygo.

Pov orkun
De training is klaar en tessa loopt naar haar klas, na een paar minuten loop ik naar der en zorg dat tygo ons goed ziet. "Hey schatje." Zeg ik en zoen der even. "hey." Zegt ze. "Kom je mee, want we gaan effe omkleden en dan hebben die interview met hun en kan jij hun alles uitleggen." Zeg ik. "Ja kom er aan." Zegt ze. Ik zie tygo jaloers kijken, heerlijk. We zijn omgekleed en we lopen naar de pers kamer. "Nou zou ik het dan maar even uitleggen." Zegt ze. "Ja graag." Zegt een oude vriendin van der. " Oké nou, toen ik nog op school zat, woonde ik al in Rotterdam, eigenlijk al heel mij leven want dit hier is mijn pa, jens toornstra." En ze wijst naar jens. "Ik ben dus tessa toornstra, altijd al geweest maar omdat ik dan gelijk overal herkent zou worden hadden we een andere achternaam bedacht, ik voetbal al sinds dat ik 8 ben bij feyenoord ,dus als ik niet op school was omdat ik ziek was, was ik niet ziek maar had ik gewoon een bijzondere training of iets belangrijks." Zegt ze. "Na een poosje merkte ik dat het niet meer haal baar was om alles te combineren en moest ik dus van school af zodat ik me kon focussen op voetbal." Zegt ze. "Nu inmiddels speel ik bij feyenoord vrouwen 1, aanvoerder en speel nummer 10, top scoorder van het team, en train ik mee met de mannen en ja het is eigenlijk gewoon een grote familie voor me." Zegt ze. Ik zie haar oude klas genoten verbaasd kijken. "Oké dat verklaart veel." Zegt iemand van haar klas. "Maar ik heb een vraagje, wat is dat tussen jou en die kökcü?" Vraagt tygo. "We hebben al poosje relatie." Zegt ze trots. Ik zie zijn blik jaloers worden en hij geeft mij een vieze blik. Ik grijns, heerlijk die blik van hem, en om het er in te vrijfen geef ik haar een kusje op haar wang.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu