"ik wil scheiden" zegt ze.

77 3 3
                                    

Pov tessa
Ik ben nu al 2 dagen bij mijn vader, ik heb hem alles uitgelegd en hij zegt dat ik hier kan blijven Hoelang ik wil. Ik heb echt last van huil buien en heb geen controle over mijn emoties. Ik word wakker om 06.00 want slapen luk niet echt. Ik kleed me aan en loop naar beneden, ik wil graag sporten en trainen maar ik heb echt geen zin in de jongens als ik eerlijk ben. Ik weet dat de mannen training hebben om 14.00 dus als ik dan nu ga dan kom ik niemand tegen. Ik maak snel ontbijt en pak mijn kleren en vertrek. Ik kom aan en er is nog bijna niemand, behalve john. "Hey tessa wat doe jij nu al hier?" "Uhm nou er is iets gebeurd en ik wil graag even trainen zonder de jongens om mij heen." "Ow maar mag ik vragen wat er is gebeurd?" "Ja hoor, Oké nou ik had dus familie dag van orkun's kant en toen was daar z'n nichtje van hem die hem leuk vind ofzo maar hun familie wilde dat ze gingen trouwen maar orkun had toen al een oogje op mij en hij wilde dat dus niet, toen werd zij boos en ja toen we zaterdag die familie dag hadden was ik even naar de wc en toen ik weer naar buiten liep zei ze: Ik weet niet wat jij denkt maar ik moet met orkun trouwen en een kind, niet jij, jij bent een hoer en doet het vast alleen maar vanwege zijn geld vieze slet." Dus ik zei "Hou je bek, hij wilt jou niet laat het gaan." Toen zie ze"Ow nee, weet je dat zo zeker?" Ik zei"Ja wat lul jij?" "Nou hij appt me al een poosje en wilt elke keer afspreken met me en hij zei dat hij van me hield." Ik geloofde dat dus echt niet dus ik zei "Lul niet." Zeg ik. Toen liet ze me WhatsApp berichten zien die hij naar haar had gestuurd en toen zei ze."zeg tegen orkun dat je wilt scheiden of ik zorg er voor dat jullie scheiden en dan zal je hem nooit meer zien." en toen maakte ze een gebaar van ik vermoord je en liep weg. Nou toen moest ik janken want ik dacht wtf eerst met anouk en al die chicks, ik word er gewoon gek van. Toen heb ik tegen hem gezegd dat ik tijd voor me zelf wil en toen ben ik gegaan en nu ben ik al 2 dagen bij me pa." John kijkt me met open mond aan. "Jeetje maar Tristan dan?" "Die is bij orkun, ik vertrouw wel dat hij gewoon voor een kind kan zorgen." "Nou ik hoop dat orkun het gewoon zelf toe geeft of het kan uitleggen want dit lijkt niet nep."Zegt tie. Ik zucht "Ja ik moet het nu gewoon effe verwerken." Zeg ik. "Nou ga maar lekker sporten dan." Zegt tie en loopt weg.

Pov orkun
Het is nu 2 dagen later, nog steeds geen reactie van tessa. Ik weet echt niet wat er is, ik weet ook niet wat er is gebeurd tussen selena en tessa want ik kreeg niet eens de kans om dat te vragen. Ik ben een beetje bang dat selena iets heeft gezegd wat niet waar is, maar geen idee hoe ik daar achter ga komen want tessa wilt niet met me praten en ja selena die gaat nooit de waarheid vertellen. Ik heb besloten om vandaag niet te gaan trainen met de jongens maar zo wat eerder voor me zelf gymen bij 1908, in de hoop dat er dan nog niemand is. Ik kleed mezelf aan en geef Tristan zijn fles en kleed hem ook aan. Het is nu 09.00, ik pak mijn spullen en vertrek met tristan, als ik aan kom slaapt Tristan in zijn maxi cosi. Ik zie alleen wat auto's van de staf et staan, chill. Ik loop naar binnen in de kleedkamer en kleed me om, er liggen wat spullen bij tessa's hokje agh ja zal wel. Ik loop naar de gym en zie dan haar staan, ze is heel druk bezig. Ik zet Tristan neer en ga zitten op een behandelings bed van de fysio en kijk naar der.

Pov tessa
Ik ben al 2 uur lekker aan het sporten en het gaat echt goed. Als ik klaar ben met een oefening ga ik van het apparaat af en voor me op de muur zie ik foto's van de mannen. Ik kijk er naar en zie dan een nieuwe foto hangen, een van mij en orkun. Fuck dit kan ik niet aan en begin te janken "waarom?" Vraag ik mezelf. "Ligt het aan mij, ben ik niet goed genoeg voor hem?" "Nee tessa vergeet hem, focus op trainen, focus je weer op voetbal dat is belangrijk niet je man en je kind." Bij de laaste woorden begin ik weer te janken. Opeens hoor ik een baby huilen, ik draai me om zie orkun zitten met Tristan. Fuck nee waarom nou "uhm sorry dat ik je stoorde ik ga al." Zegt tie. "Orkun wat doe je hier?" Vraag ik. "Nou eigenlijk trainen maar ik laat je wel." "Nee ga je gang ik ben klaar." Zeg ik en pak mijn spullen en loop weg.

Pov john
Ik zit in mijn kantoor en bekijk wat er gebeurd via de camera beelden, wow tessa is best wel rustig. Als ze de gym uit loopt stort ze weer in zie ik dus ik loop er heen. "Hey meis kom hier." Zeg ik en trek der in mijn armen. "Ik weet gewoon niet wat het is." Zegt ze. "Kom maar mee." Zeg ik en breng der naar een kantoortje. "Kan je misschien even Tristan halen?" "Ja hoor." Zeg ik en loop naar de gym. Ik zie orkun ook half huilen "hey um mag ik even Tristan meenemen?" "Ja hoor." Zegt tie, ik loop weer naar tessa. "Hey kijk eens hier." Zeg ik en geef tessa Tristan. Ik loop weer naar orkun "hey maat wat is er allemaal?" Vraag ik. "Nou ik weet niet of tessa het al heeft verteld maar we hadden familie dag en toen is er iets gebeurd maar ik weet niet wat, en toen opeens had tessa tijd nodig en is ze gewoon vertrokken." "Uhm nou ik heb haar kant gehoord en ik snap niet hoe je dat haar heb kunnen doen maar ja dat moeten jullie zelf uitpraten." "Maar wat heb ik gedaan dan?" Vraagt tie. "Kom mee." Zeg ik en neem hem mee naar tessa. "Oké geef mij maar Tristan dan gaan jullie dit uitpraten." Zeg ik streng en pak Tristan en loop weg.

Pov tessa
Het is stil, heel stil. "Please leg me uit wat ik heb gedaan?" Vraagt orrie. "Dat weet je zelf heel goed." Zeg ik. "Nee echt niet leg me uit wat er is gebeurd daar bij die wc." "Oké maar je houd tussen door je mond." "Ja." Zegt tie. "Oké nou ik ging naar de wc en toen ik terug kwam stond selena voor mijn neus en toen zei ze: Ik weet niet wat jij denkt maar ik moet met orkun trouwen en een kind, niet jij, jij bent een hoer en doet het vast alleen maar vanwege zijn geld vieze slet." Dus ik zei "Hou je bek, hij wilt jou niet laat het gaan." Toen zie ze"Ow nee, weet je dat zo zeker?" Ik zei"Ja wat lul jij?" "Nou hij appt me al een poosje en wilt elke keer afspreken met me en hij zei dat hij van me hield." Ik geloofde dat dus echt niet dus ik zei "Lul niet." Zeg ik. Toen liet ze me WhatsApp berichten zien die JIJ naar haar had gestuurd en jij had gestuurd naar haar dat je van haar hield en dat je wilde afspreken binnen kort maar het moest wel in het geheim. Wtf orkun Ik dacht echt dat je van mij hield." "Tessa ik zweer dat is niet zo, dat is zoizo nep." "Orkun wacht ik ben nog niet klaar." Zeg ik en zucht, ik ga ik echt zeggen dat ik wil scheiden ik wil niet dood maar misschien doet ze Tristan iets aan of orkun, Oké tessa. "I i ik w w wil s sch scheiden." Zeg ik met veel pijn. "WAT?" Zegt orkun. "Maar tessa ik hou van jou, niet van haar of van al die andere meiden die mij willen, ik wil jou please blijf bij mij, ik heb je nodig en Tristan dan, please?" "Maar dat is het er zijn zoveel andere meiden, je verdient veel beter, jij kan iedereen krijgen die je wilt, hoezo mij?" "Omdat jij het mooiste meisje bent die ik ken, je bent lief en zorgzaam, je hebt een prachtige persoonlijkheid en je voetbalt en bent fucking goed, alles aan jou maakt je mijn droom vrouw, dus please blijf mijn vrouw?" Smeekt hij me. Ik wil graag ja zeggen maar ik kan dat niet, als selena hoord dat ik nogsteeds met orkun ben is iemand de lul. Ik staar voor me uit, hij komt voor me staan en doet zijn handen in mijn nek en zorgt dat ik hem aankijk. Hij komt langzaam dichterbij maar ik duw hem hard weg "wtf ben je wel helemaal lekker." Zegt tie. "Sorry maar ik hoef nu echt geen kus." Zeg ik, ookal wil ik het wel heeeeel graag. "Uhm Oké dat is bijzonder maar goed." Zegt tie en ik zie de teleurstelling in zijn ogen. "Maar je wilt echt scheiden?" "Uhm Ja maar nee, ik weet het niet." Zeg ik. "Ja wat wil je nou, ja of nee want anders regelen we het en dan is het ook gewoon klaar." Zegt hij boos. Nee dit wil ik niet, ik blijf stil. "Hallo reageer eens." Zegt tie, ik blijf stil want ik wil geen ja zeggen. "Ja hier heb ik dus ook geen zin in, kom straks maar naar huis dan zorg ik dat de papieren klaar liggen." Zegt tie, Au die doet pijn, recht door het hart. Hij staat op en loopt weg.

Pov orkun
Ik sta op en loop weg met veel pijn, wtf ze wilt scheiden. Ik kan het niet echt geloven maar als dit echt is wat zij wilt dan moet het maar zo. Ik loop op de gang echt net de deur uit, ik hoor dat ze begint te huilen, maar echt fucking hard. Ik sta stil om te luisteren, na 2 minuten is ze stil en belt ze volgens mij iemand. "Nou we gaan scheiden, ik hoop dat jij nu blij bent, je blijft uit mijn buurt en uit die van mijn kind en please doe gewoon niets, ik heb geluisterd naar je want ik geloof wel dat die berichten echt zijn." Zegt ze. Hé wie de fuck belt ze, ze hangt op en stort weer in. Misschien moet ik die papieren maar nog niet regelen en eerste achter komen wie ze belden. Ik loop naar john "en?" "Uhm ze wilt scheiden." "WAT?" "Uhm Ja maar ze belde net iemand hoorde ik en het was echt raar." Zeg ik. "Uhm misschien moet ik je iets laten zien." Zegt john en laat mij de beelden zien van tessa die john uitlegt wat er is gebeurd van vanmorgen. Ik kijk er goed naar "en toen zei ze: zeg tegen orkun dat je wilt scheiden of ik zorg er voor dat jullie scheiden en dan zal je hem nooit meer zien of tristan en toen maakte ze een gebaar van ik vermoord je en liep weg." Zegt tessa tegen john. "Wtf dit heeft ze me niet verteld." "Uhm ik denk dat je even terug moet naar tessa." Zegt john en ik ren weer naar tessa. Ze kijkt op, ze heeft flink gehuild. "Papieren nu al geregeld, dat is snel." "Nee ik kom hier niet voor papieren of om te scheiden, vertel me de waarheid en dan bedoel ik wat selena echt heeft gezegd want ik weet dat je dingen er tussen uit hebt gelaten." Ze zucht. "Ze wilt dat we gaan scheiden en als ik niet ging scheiden met jou deed ze mij of Tristan iets aan, ik wil gewoon dat ons kind veilig is." Ik loop op der af en knuffel der "ik hou van jou, en we gaan dit oplossen dus geen scheiden, please?" Ze knikt, ik geef der een kus. "Zullen we buiten gaan trainen?" Vraagt ze. "Ja kan." Zeg ik en we pakken onze spullen en nemen Tristan mee naar buiten. We pakken wat ballen en ronden af, ze gaat echt lekker. We laten Tristan ook een beetje met een bal spelen, het ziet er echt te schattig uit.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu