dagje terug naar school

105 2 0
                                    

Pov tessa
Het is vandaag vrijdag en ik ga weer een dagje terug naar school. Ik heb er fucking veel zin in. Ik word wakker naast orkun, ik had bij hem geslapen. Hij was als wakker en zit te staren naar mij. "Kan je het zien." "Ja zeker." Zegt tie. "Zal ik je brengen vandaag?" "Ja hoor." Zeg ik. Ik loop naar beneden en ga ontbijten, Orkun komt aan lopen. "Moe je ook wa?" "Hallo hey kan het nog meer rotterdams maar Ja doe maar een broodje." Ik maak zijn broodje en breng hem naar hem toe, en ga naast hem zitten op de bank. "Heb je wel een beetje zin in vandaag?" "Ja, ben benieuwd wat ze van plan zijn om te gaan doen, hoop niet dat ik moet gaan leren." Zeg ik lachend. "Denk het niet hoor, en anders bel je me maar en dan haal ik je wel weer op." Ik glimlach naar hem en eet mijn eten op. Ik ga me klaar maken, ik doe een skinny jeans aan met gaten, dior schoenen en feyenoord hoedie die ik heb genakt van orkun net als de schoenen. Veder pak ik gewoon een zwart handtas en mijn feyenoord spelers jas. Ik doe alles aan en krul mijn haar en doe wat make-up op. Ik loop naar beneden om te kijken of orkun ook al klaar is. Als hij me ziet glimlacht hij eerst maar ziet dan mijn outfit. "Ja en waar is het toestemming vragen gebleven." "Waar heb je het over?" Zeg ik terwijl ik donders goed weet waar het over gaat. Hij komt naar mij toe gelopen en zegt "ik heb het over die en die." En wijst naar de schoenen en trui. "Please mag ik deze aan doen." "Nou omdat je het zo lief Vraagt." Zegt tie en ik geef hem een kus. We lopen naar de lamborgini die ik heb gejat van mijn pa. We moeten 45 min rijden, ik weet de route nog heel goed.

Pov marre
Vandaag komt tessa weer een dagje, aaa zo leuk ik kan niet wachten. Ik sta voor mijn kast en pak mijn feyenoord shirtje met achter op toornstra 10 die tessa voor mij heeft laten maken en toen naar mij heeft gestuurd, zo leuk. Ik pak mijn spullen en stap op de fiets naar school, als ik aan kom ga ik naar mijn eerste les. We hebben vandaag van 09.00 tot 12.50 school, heel chil dus en van onze favo docent van zorg en welzijn. "Nou zoals jullie weten komt tessa Vandaag weer een dagje terug en ik heb dit bedacht, eerste uur gaan we gewoon effe zorg en welzijn doen want tessa komt om 10.00 en dan gaan we tweede uur gewoon een beetje bij praten enzo en dan derde en vierde uur gaan we iets koken." Zegt meneer van der veen, onze docent. Het eerste uur vliegt voorbij en het is 09.55, wij hebben uitzicht op de parkeer plaats en ik zie een lamborgini aan komen rijden, ik denk dat zij dat is want niemand heeft hier zo veel geld. Ik vraag aan de docent of ik naar haar mag, en ik loop naar haar. "Marre." Zegt ze en knuffelt me. "Hey tessa, en ow hey orkun." "Hey marre." Zegt orkun. "Hoelaat moet ik je ophalen?" Vraagt orkun. "We hebben les tot 12.50." Zeg ik. "Zorg maar dat je 13.00 hier bent." "Oké Doei schat veel plezier." Ze zegt Doei en geeft hem een kus en loopt dan met mij mee. "Hebben jullie nog steeds vrijdag de heledag zorg en welzijn?" "Jup."Zeg ik. "En ook van meneer van der veen?" "Yesyes." Zeg ik. We komen aan bij het lokaal, tessa geeft iedereen een knuffel. "Oké tessa als alle eerst heel leuk dat je er weer bent, vandaag staat op de planning eerst effe een uurtje weer bij praten enzo, en dan hebben we twee uur om iets te koken want ik weet dat je dat altijd heel leuk vond." Zegt meneer van der veen."Hahaha dat klopt, maar leuk." Zegt ze. We hebben besloten dat we allemaal om ste beurd wat dingen gaan vragen aan tessa. Ik mag beginnen, "Hoe is het om met de mannen te trainen?" "Wel leuk, eerlijk gezegd veel gezelliger dan met de meiden, en ja ze zijn als een soort familie voor me dus heel leuk." Zegt ze.

Pov tessa
Ze mogen om ste beurd wat dingen aan mij vragen. Eva is aan de beurt
" Hoelang speelde je al bij feyenoord toen je hier nog op school zat?" "Uhm ik speelde al bij feyenoord sinds ik 8 dus als sinds de basisschool tijd zelfs." Zegt ik. "Jeetje hé das echt al lang." Zegt daphne. "Ja dat krijg je als je pa er voetbalt en je letterlijk dagelijks bijna kwam omdat ik mee ging overal heen, en ja dan kom je er wel." Zeg ik. "Maar ik ben wel benieuwd hoe ziet een dag er bij jou uit?" Vraagt meneer. "Eén wedstrijd of een trainings dag?" "Alle twee."Zegt pien. "Nou een trainingsdag is elke dag anders, ik train of bij de mannen, vrouwen of zelf, maar ja ik sta op en maak een stevig ontbijt en dan vertrek ik naar trainings complex 1908, ik kleed me daar om en dan start ik eerst met een warming-up in de gym daar, en dan start mijn training gewoon, als ik klaar ben blijven we vaak hangen met wat mensen en soms hebben we interviews of persconferentie, dan daarna pak ik mijn spullen en ga naar huis of naar orkuns huis en doe ik gewoon mijn ding." Zegt ze " maar dat is niet elke dag, vaak 4 dagen in de week en dan 1 dag wedstrijd en dus 2 dagen vrij." Zegt ze. "Jeetje hé, maar een wedstrijd dag dan?" Vraagt caitlin. "Nou ligt er aan of ik om 14.30 of om 19.00 speel, maar voor 14.30 sta ik 10.00 op, ontbijt en doe dan een trainings pak aan want dat moeten we allemaal, ik ga dan vaak 12.00 naar varkenoord en dan hebben we eerst bespreking en dan gaan we omkleden, warmlopen en dan wedstrijd, als de wedstrijd klaar is krijgen we daar altijd eten en doen we nabespreking, dan ga ik naar huis en heb ik weer 2 dagen rust. Maar voor 19.00 het zelfde verhaal alleen dan hoef ik pas rond 16.00 er te zijn." Leg ik uit. "Jeetje hé ik zou het je niet na kunnen doen." Zegt een jongen. "Haha je went er wel aan." Zeg ik. We gaan nu koken, het is erg gezellig en ik heb het naar mijn zin. Na we hebben gegeten ga ik nog even gedag zeggen tegen wat oude docenten. Het is 12.50, ik zeg iedereen gedag en Dankje wel voor de leuke dag. "Hey marre, wij gaan binnen kort effe weer een keer afspreken ja?" "Ja hoor."Zegt ze. Ik loop naar de auto en stap in. "Hey schat hoe was het?" Vraagt orkun. "Heel leuk." Zeg ik en we rijden naar huis. Als we thuis zijn vraag ik "Wat heb hij eigenlijk gedaan vandaag?" "Nou ik ben een dagje op pad geweest met je pa." "Mijn pa?" Vraag ik. "Ja we zijn wezen lunchen en daar na gewoon effe door de stad gelopen en toen zijn we nog wezen sporten bij 1908." Zegt orrie. Ik kijk hem verbaasd aan. "Ja wat we zijn gewoon goede vrienden." "Ja ik vind het helemaal prima maar had het niet verwacht." Zeg ik. "Ik heb nog wat voor je gekocht." Zegt tie en loopt naar boven en komt terug met een tas van de bijenkorf. "Hier maak open." Zegt tie. Ik maak het open en zie een doos van dior, ik maak de doos open en zie hele mooien dior schoenen, bijna de zelfde als die van orrie.

"Aww Dankje schatje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Aww Dankje schatje." Zeg ik en geef hem een kus en knuffel. "Ik hou van jou." Zegt tie. "Ik ook van jou." Zeg ik.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu