Pov tessa
Orkun is nu 1 week en 4 dagen weg. Tristan is logeren bij zijn vriendje Joost voor 2 dagen want dat wilde ze heel graag. Ik word wakker om 10.00 en loop naar beneden en ga ontbijten, ik pak mijn tel en scroll een beetje op insta. Na een poosje scrollen kom ik een filmpje tegen. Ik kijk er goed naarEr staat onderaan #orkunkokcu dit is ook orkun, in iedergeval dat lijkt zo. Ik kan het niet heel goed zien want het is niet heel scherp maar dat is orkun met een anders meisje. Het lijkt wel of ze net zijn getrouwd want ze heeft een trouwjurk aan en een buqeut vast. Wtf man, ik begin te stresse want dit is gisteren geplaatst. Nee dit is orkun niet, toch? Fuck man stop tessa je ziet dingen die er niet zijn. Het is geplaatst op een acc die dingen plaast over Turkse voetballers. Ik word echt gek, ik gooi man tel weg naar de andere kant van de bank. Vergeet het tessa, dat is niet orkun. Ik sta op en ga sporten, ik probeer me te focussen maar het blijft maar door mijn hoofd spoken. Als ik klaar ben ga ik douchen en kleed me aan, ik loop naar de keuken en maak lunch. Terwijl ik eet kijk ik naar mijn ring, ik kan niet geloven dat dat filmpje echt is. Misschien is het oud, van een bruiloft van een team genoot van hem ofzo en dat we toen nog niet samen waren en dan was zei zijn date. Eigenlijk wil ik orkun bellen maar hij is aan het trainen.
( skip 2 dagen)
Pov orkun
Ik vlieg zo weer naar Nederland, ik heb fucking veel zin om tessa en Tristan weer te zien. Ik neem weer een taxi naar huis want ik had tessa gevraagd om me op te halen maar ze zei dat ze wat dingen dan had gepland. Ik kom thuis aan en loop naar binnen "ik ben thuis." Roep ik. "Papa." Roept tristan en rent op me af. "Hey vriend, hoe was het?" "Leuk ik heb 2 dagen bij Joost gelogeerd ook." "Ow leuk." Zeg ik en zet hem weer neer. "Waar is mama?" Vraag ik hem. "Buiten." Zegt tie. Ik loop naar buiten en zie der een beetje kloten met een bal "hey schatje." Zeg ik blij. "Ow hey." Zegt ze, het antousiastme spat er van af. Ik loop naar der toe en geef der een knuffel en ik wil der een kus geven maar ze geeft me een kus op mijn wang, wtf. "Uhm alles goed?" "Ja hoor, hoe was het?" Zegt ze. "Ja leuk, ik neem aan dat je de wedstrijden heb gezien maar veder gingen de trainingen goed." Zeg ik. "Ow fijn en ja ik heb de wedstrijden gezien." Zegt ze, ik heb echt het gevoel dat er iets is. Ik ga uitpakken, na een poosje komt ze naar boven. "Orkun wat is dit?" Vraagt ze me en laat een filmpje zien op insta. "Uhm dat weet ik niet, iemand die gaat trouwen." Zeg ik. "Kijk eens goed." Zegt ze een beetje boos. Fuck dat ben ik, op de bruiloft van mijn broer echt fucking lang geleden, hoezo zijn daar filmpjes van. "Orkun dit ben jij met een andere chick, het lijkt of dat jullie net zijn getrouwd en dit is gisteren geplaatst." Zegt ze nog bozer. Uhm fuck hoe ga ik dit doen "tes dat ben ik inderdaad maar dat is op de bruiloft van ozan een paar geleden, dat meisje was mijn date dus nee ik ben niet getrouwd met iemand anders." "Hoezo is dit gister geplaatst dan en zeggen alle comments gefeliciteerd en shit?" Ze is echt heel boos. "Omdat hun denken dat ik dus op nieuw ben getrouwd denk ik maar ik zweer je dat is niet zo." Zeg ik. "Bewijs maar." Zegt ze. "Uhm Oké geef me even." Zeg ik en bel ozan of hij de foto's van zijn bruiloft kan doorsturen. Na een poosje krijg ik de foto's van ozan's bruiloft door gestuurd en daar op zie je inderdaad goed dat ik dat ben met die meid en je ziet ozan en suze nu ook goed. Ik ren weer naar boven "Hier." Zeg ik en geef der mijn telefoon. "Sorry maar het leek echt of je gewoon vreemd ging omdat je ook niet je ring om had tijdens de wedstrijd." Zegt ze. "Ow ja ik was hem die ochtend vergeten om te doen sorry schatje, maar ik zal nooit vreemd gaan op jou." Zeg ik en trek der dicht tegen me aan. "Ik hou van jou." "Ik ook van jou." Zeg ik. Ze kijkt me aan en geeft me een kus "ik heb je gemist." "Ik jou ook." Zegt ze. Ik til der op en ga zitten op bed en ze gaat op mijn schoot zitten, ze speelt met mijn haar. Ze trekt der mond open om wat te zeggen "Ja ik weet ik moet mijn haar doen." Zeg ik. "Hoe wist je dat ik dat ging zeggen?" "Ja zit letterlijk aan mijn haar en ik weet het is lang dus dan ga je dat zeggen." "Oké tactieks hoor." Zegt ze, ik lach.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
Genel KurguTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...