jaloers

86 2 5
                                    

Pov orkun
Het is nu 3 weken later nadat ik bijna mijn vrouw verloor door mijn kut nicht, we hebben het verhaal verteld en alles en heel mijn familie heeft nu haat naar haar en ze heeft toegeven dat die berichten nep waren. Tristan is nu bijna 4 maanden, Jeetje tijd gaat best snel. Ik word wakker om 10.00, geen tessa naast me. Ik loop naar de overloop en hoor der op tristan's kamer. "Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor feyenoord 1." Zingt ze en Tristan lacht naar der. Ik klap als ze klaar is met zingen "mooi hè." Zegt ze. "Prachtig." Zeg ik. "Kijk papa hoe mooi tenue ik aan heb." Zegt ze, Tristan heeft het thuis tenue aan met kökcü 10 achterop want hij past hem eindelijk. "Aww wat mooi, doet mama er ook een aan?" "Kan." Zegt ze. "Ga aantrekken." Zeg ik en let op Tristan. Na 5 minuten komt ze terug in het tenue " Matchen we vandaag." Ze lacht en doet schoenen aan bij Tristan. Ze staat voor de commode en in dat broekje heeft ze goede kont, ik kan het niet laten en sla op der kont. Ze draait om en kijkt me boos aan "jij moet kappen met sqauds." Zeg ik. "A fuck die was echt hard." Zegt ze. Ik kom voor der staan en leg mijn handen op der kont en vrijf er over. "Sorry, kusje op." Zeg ik met een grijns. "Donder op." Zegt ze en duwt me weg. Ik loop naar onze kamer en pak mijn tas in, de wedstrijd is om 16.45.

Pov tessa
A Tering die klap was echt hard, Tristan slaapt en ik loop naar de badkamer en trek mijn broekje omhoog en zie orkun's hand gewoon in mijn kont gedrukt staan. "ORKUN KÖKCÜ." Roep ik boos en binnen 3 seconden staat hij naast me. "Wat heb ik gedaan?" "Kijk dit." Zeg ik en laat mij kont zie, hij grijnst. Ik trek een dode blik "Sorry schatje, hoe maak ik het goed?" Zegt tie. "Scoren en vanavond een avondje voor ons." Zeg ik met een grijns. "Dat kan ik wel regelen, hoop ik." Zegt tie. Hij geeft me een kus en als hij wilt weg trekken, trek ik hem weer terug. Ik leun tegen de wasbak aan en ik voel orkun's handen weer op mijn kont glijden, hij knijpt er in. "Ja dag." Zeg ik en loop weg. "Maar." "Niets maar, je hand staat al in mijn kont gedrukt." Zeg ik. Ik loop naar de bank en ga zitten, hij komt aanlopen en gaat naast me zitten. Ik voel zijn ogen in mijn zij branden, ik draai mijn hoofd en voor ik het weet plant hij zijn lippen op die van mij. "Um orkun, hoe lekker dit ook is, ik moet Tristan echt de fles geven en dan moeten we zo gaan." "Wacht 5 minuutjes." Zegt tie en trekt me terug. Ik kruip op zijn schoot en zoen hem even, na 5 minuten zeg ik"zo nu blij."en klim weer van zijn schoot. "Ja." Zegt tie. Ik loop naar Tristan en geef hem de fles en pak zijn spullen in, ik sta voor de spiegel op Tristan's kamer met tristan in mijn armen. Ik wieg een beetje heen en weer en zie orkun in de spiegel verschijnen. Ik ga tegen hem aan staan en leg mijn hoofd in zijn nek en kijk hem aan via de spiegel. Hij trekt zijn mond open om iets te zeggen maar brengt niets naar buiten, ik kijk hem vragend aan. "Laat maar, kom zullen we gaan." Zegt tie en pakt mijn hand en neemt me mee. Aangekomen bij 1908 wachten we op iedereen "aw wat schattig dat tenuetje." Zegt hartman. "Jatoch." Zeg ik. We lopen de bus in en ik loop langs mij pa "hey meis, zal ik even op tristan letten?" "Ja mag." Zeg ik en geef Tristan aan mijn vader en loop door. Ik ga naast justin zitten want tyrell had mijn plaats al in gepikt naast orkun. "En jus de nul vandaag?" "We hopen het." Zegt tie. "Ey tyrell wissel eens met tessa, ik heb even mijn aandacht nodig." Zegt orrie. "Ik kan je ook aandacht geven hoor." Zegt ty. Ik en justin gaan helemaal stuk "Nee ik bedoel andere aandacht." " Wat wil je me bekken?" Zegt tyrell. "Nee optyfen ik wil tessa bekken." Zegt orrie. Tyrell kijkt orrie met openmond aan "rustig maat." Zegt ty en staat op en er word aan me getroken door orkun. Ik ga bij het raam zitten en orkun legt zijn hand op mijn been. Ik kijk hem aan en staar in zijn ogen "Bek me nu." Fluisterd hij. "Niet hier." Zeg ik. "Jawel schijt." Zegt tie. "We kunnen jullie gewoon horen hoor." Zegt justin. "Haha orrie geile smikkelbeer." Zegt ty. Ik lach "hey is niet grappig." Zegt orrie. Ik knik van is wel grappig, die pikt tie niet. "Stop met lachen of ik zorg dat je stopt." Zegt tie streng. Ik kan mijn lach niet inhouden, binnen 3 seconden zoent orkun me. "Ey ga lekker achterin zitten." Zegt ty, we zitten al bijna achterin maar luisteren naar hem. Orrie trekt me mee en gaat zitten en trekt me op schoot en stopt zijn tong in mijn keel gat. Ik trek terug "fuck man, ik wil je eigenlijk neuken maar goed niet hier." Fluisterd tie. "Nou dat was ik ook echt niet vanplan hier." Zeg ik en zoen hem maar gewoon weer. Hij gaat naar mijn nek en zet een zuigzoen, na 5 minuten ben ik er wel klaar mee en trek terug. "Zo jij hebt je beurt ook weer gehad." Zeg ik plagend tegen hem en ga van zijn schoot af en loop naar onze oude plek. "Ja is die klaar met z'n tong in je keel gat stoppen." Zegt justin. "Nou hij volgens mij niet, maar ik wel." De mannen lachen, orkun komt ook weer terug zitten. "Jij bent echt een te grote simp." Zegt ty. "Nee ik heb gewoon soms mijn momenten." Zegt orrie. "Soms?" Zeg ik. "Oké misschien wat vaker." Zegt tie, ik merk dat sinds dat allemaal is gebeurd met selena wilt hij veel aandacht en wilt altijd bij me zijn. "Maakt niet uit." Zeg ik. "Is wel lekker af en toen." Fluister ik er achter aan. "Ha je wilt het ook." Zegt tie. "Wat wil ze?" Vraagt justin. "Mijn aan-" ik leg snel mijn hand op orrie's mond. Hij likt mijn hand " a bah." "Wat bah, net zat tie nog in je keel en dat vond je niet vies." Ik geef hem een dode blik. Mats komt aanlopen "uhm tessa of orkun, jens Vraagt naar een speentje of iets want Tristan is aan het huilen." "Ik kom al." Zeg ik en volg mats. Ik ga naast mijn vader zitten en haal een feyenoord speen uit de tas en neem Tristan over. Ik wieg hem een beetje heen en weer en hij word rustig. "Moet ik hem meenemen?" "Nee hoor, kom maar bij opa." "Haha jens je word oud." Zegt bryan. "Ey bek dicht." Zegt tie boos. Ik ga even naast gimenez zitten en praat daar met wat jongens.

Pov orkun
Tessa is nog steeds niet terug, ik sta op en ga kijken. Ik zie dat ze met gimenez en hartman veel lol heeft, het maakt me jaloers. Ik weet niet wat het is maar ik wil tessa gewoon beschermen en ik wil der niet kwijt. "Tessa ga je weer mee?" Vraag ik. "Uhm Ja ik kom zo weer, was even aan het bij praten met santiago." "Oké." Zeg ik en loop weer terug. Ik ga zitten en staar voor me uit "alles goed orrie?" Vraagt ty. "Ja hoor mijn vrouw heeft het alleen heeeel gezellig met ander mannen." "Wat mag ze niet praten met ander jongens? het zijn je team genoten maar." Zegt justin. "Laat maar." Zeg ik en doe oortjes in.

Pov tessa
We zijn er dus ik stap uit en neem Tristan mee, na 5 minuten stapt orkun ook eindelijk uit en ik zie dit op me af komen lopen

Pov tessaWe zijn er dus ik stap uit en neem Tristan mee, na 5 minuten stapt orkun ook eindelijk uit en ik zie dit op me af komen lopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit wil je toch gewoon, maar hij loopt gewoon vol langs me. Ik loop achter hem aan "alles goed?" "Ja hoor." Zegt tie maar kijkt me niet aan. "Je weet dat ik daar net op je stond te wachten en je gewoon vol langs me liep." "Uhm Ja dus." Zegt tie. "Uhm Oké beetje raar maar goed." Zeg ik en loop weg want de mannen gaan omkleden. Wtf heb ik nou weer gedaan, niets toch? Ik loop naar de kantine en haal wat te drinken en loop dan naar de ducout met tristan, ik heb oordopjes voor hem zodat het niet zo hard geluid voor hem is. Ik heb de maxi cosi mee dus ik leg hem daar in want hij slaapt toch. Ik kijk naar de mannen die aan het warm lopen zijn, gimenez komt naar mij gelopen. "Hey santi." "Hey." Zegt tie, ik praat even met hem. Ik kijk om me heen en zie orkun naar me staren, een heel blij gezicht trekt tie niet. De mannen zijn klaar met warm lopen en gaan naar de spellerstunnel, ik loop op orkun af maar hij loopt gewoon weer vol langs me. "Orkun wtf." Zeg ik. "Wat?" Zegt tie. "Je negeert me weer, normaal kom je altijd naar me toe." "Laat mij lekker." Zegt tie een beetje boos. Ik ga maar weer in de ducout zitten en kijk naar de wedstrijd, in de 78 ste minuut word orkun gewisseld. Hij komt op me af en gaat naast me zitten "lekker bezig." Zeg ik want hij had gescoord en ze staan 3-0 voor. Ik wil hem een kus geven maar hij draait zijn hoofd weg "Wat heb ik gedaan?" "Uhm misschien moet je stoppen met andere jongens zo veel aandacht geven en geef mij eens wat meer aandacht." "Pardon, mag ik niet met mijn vrienden praten, je weet toch dat ik van jou hou en nooit met hun zou gaan." "Ow ja je wilde laast ook al bijna scheiden." Zegt tie en dat is de drempel, ik pak Tristan en loop weg. Hier heb ik echt geen zin in, ik loop naar de kleedkamer en ga zitten in orrie's hokje. Ik geef Tristan zijn fles en denk hard na, waarom is hij zo jaloers als ik met mijn vrienden praat, hartman en gimenez zijn echt niet mijn type, dat is orkun. De wedstrijd is klaar en de mannen komen de kleedkamer in "hey tessa waar was je net?" Vraagt gimenez. Ik zie orkun kijken, ik doe er slim aan om santiago te negeren denk ik dus doe dat ook. Ik sta op en loop alvast richting de bus en ga zitten. Na 15 minuten komt orkun als eerst aangelopen "hey." Zeg ik voorzichtig. "Hey schat." Zegt tie en komt naast me zitten en geeft me een kus. Wtf ik snap deze man niet "ben je niet meer boos?" "Boos?" "Doe niet of dat net niet Allemaal is gebeurd." "Sorry Oké, ik reageerde een beetje te fel." Geeft hij toe. "Oké please laat me niet meer zo schrikken, ik dacht echt dat ik iets ergs had gedaan maar kon niet bedenken wat." "Nee geen zorgen " Zegt tie en geeft me een kus, echt na 5 seconden gaat het over naar zoenen, er is nog niemand gelukkig. Hij gaat met zijn tong weer naar binnen en ik doe mee, we gaan door tot dat jahanbakhsh de bus instapt, orkun trekt snel weg. "Uhm goeeed." Zegt jahanbakhsh. "Dat heb jij niet gezien." Zeg ik. Hij maakt een gebaar van dat hij zijn mond op slot doet en ik steek een duimpje op. Ik kijk naar orkun en die zit te grijnsen "kap." Fluister ik. "Ik wil echt je kleren van je af trekken en je nu neuken, hier." Fluisterd hij met een intieme stem en streelt met zijn hand over mijn been. Ik krijg een rilling over mij lijf "uhm hoe verlijdelijk dit ook is, Nee Dankje niet hier." Zeg ik. Hij kijkt me boos aan "Sorry." Zeg ik. Hij pakt mijn kin vast en zorgt dat ik hem aankijk, hij bijt op zijn lip. Fuck ik wil hem nu, en hij weet dat ook want hij grijnst. Ik geef hem nog een lange kus en ga dan op mijn telefoon "blij?" Vraag ik. Hij knikt "ik hou van jou." "Ik ook van jou." Zegt tie en ik kruip tegen hem aan.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu