video voor 433nl

68 2 0
                                    

Pov orkun
Vandaag gaan tessa en ik een video opnemen voor 433nl, ze doen voetbal challenge's. We hebben een beetje naar hun video's gekeken en het ziet er wel leuk uit, we moeten om 14.00 in Drenthe zijn. We kleden ons om in feyenoord trainings outfit en daarna brengen we tristan naar ozan en suze want hij gaat daar een dagje heen. We vertrekken en moeten best wel lang rijden "ik ga je trouwens wel echt ziek hard inmaken." Zegt ze. "Ha Jaja." Zeg ik. "Ow wedden?" "Is goed." Zeg ik. "Oké als ik win, betaal jij binnen kort effe uiteten samen." "Als ik win, krijg ik alle aandacht die ik wil." Zeg ik met een grijns. "Deal." Zegt ze. We komen aan, er word uitgelegd wat de bedoeling is en starten met threetouche. "Oké elke keer als je hem overspeelt moet je iets zeggen uit de categorie: feyenoord spelers." Zegt Mike, hij presenteert het. "Maar van nu of wat?" Vraag ik. "Nee gewoon spelers die bij feyenoord hebben gespeeld maar dan wel lang en huidige selectie." Zegt Mike. "Oké lets go." Zegt tessa. "Kijk ze doet nu heel stoer maar ik ga der dik inmaken." Zeg ik. "Blah blah blah niemand boeit orkun." Zegt ze. Ik kijk der boos aan we gaan starten, zei mag beginnen. "Toornstra." "Sinistera." "Timber." "Hancko." "KÖKCÜ." Roept ze en ik ben helemaal afgelijd en laat de bal van mij voet glijden. "Nee maar dit is valsspelen." Zeg ik en geef der een duw. "Tactisch spelen schatje." Zegt ze. "Hoe kan je nou niet je eigen naam zeggen?" Vraagt ze. "Ja ik had ook kunnen zeggen maar dan bedoelde ik jou." "Ja had je moeten doen." Zegt Mike. "Oké volgende categorie is: eredivisie clubs." Ik mag beginnen "Feyenoord." "Fc Utrecht." "Twente." "020." Zegt ze. "Ey Nee die telt niet." Zeg ik. "Nee sorry tessa dat kunnen we niet goed rekenen." Zegt Mike. "Maar 020 is een club." Zegt ze. "Ja maar we wilde de naam."Zegt mike "Ja die spreek ik niet uit." "Dan had je een andere club moeten kiezen tes." Zeg ik. Ze steekt der tong uit en na nog 2 rondes staat het 2-2. "Oké beslissende ronde: merken. Ze begint "Adidas." "Nike." "Gucci." "Prada." "Jordan." "Dior." Zeg ik en zo gaat het wel effe door. "Tommy hilfiger." Zegt ze. "Ja nu kan ik er echt niet meer bedenken." Zeg ik. "Nou dan heeft tessa deze ronde gewonnen." Zegt Mike. Ze springt in mijn armen "Ha lekker voor je." Zegt ze. "Gefeliciteerd schat." Zeg ik. "Oke volgende ronde : mistery bal, jullie grabbelen zo een kaartje en daar staat op welke bal jullie moeten gebruiken en dan nemen jullie een penalty." Zegt Mike. "Ik begin wel met keepen." Zegt ze en gaat in de goal staan, ik grabbel een balletje. "Stress bal." Zeg ik en pak de bal en vuur dat ding op de goal af en scoor. Ik maak een L met mijn hand en laat hem aan tessa zien, ze trekt een dood gezicht. "Gaat dat altijd zo bij jullie thuis?" Vraagt Mike en lacht. "Ja meestal wel." Zeg ik en lach. Tessa grabbelt de gewone bal "Ja Lucky." Zeg ik. Ze gooit een pannenka "ow wat heerlijk, hoe hij hapt." Zegt ze. "Ja die zag ik niet aankomen." Zeg ik en ga weer grabbelen. "Gewone bal met klompen." Ik trek een klomp aan en het zit echt niet chill, ik schiet en kan echt niet met dat ding schieten dus gaat tie naast. "Wat hebben jullie ook met klompen in Nederland?" "Geen idee, ik draag ze in iedergeval niet." Zegt Mike. "Ze zitten ook helemaal niet chill." Zeg ik. Als alle ballen op zijn heb ik 4-3 gewonnen "Ha lekker voor je." Zeg ik. "Oké omdat het 1-1 staat doen we nog een spel, heel simpel hoog houden naast elkaar tot de drie en ja wie als eerste de bal laat vallen heeft dan verloren en je mag elkaar hinderen." Zegt Mike. We gaan klaar staan en starten, we duwen elkaar maar ik krijg het niet voorelkaar om dat ding bij der te laten valen. "Godver tes laat die bal vallen." "Ha in je dromen orrie." Zegt ze en geeft me een wat hardere duw en ik verlies evenwicht en laat de bal vallen. "Oké 2-1 voor tessa, orkun je kan nog winnen." Zegt Mike. We starten weer en het lukt me eindelijk om die bal weg te tikken bij der. "2-2 beslissende ronde." Zegt Mike. We starten weer en we gaan nu een beetje uitsloven en doen truckjes en shit, na 3 minuten verkloten we het alletwee tegelijkertijd. "Ja en nu?" Vraagt ze. "Ja geen winner, gelijk spel." Zegt Mike. Ik geef der een knuffel en we sluiten de video af. "Heel erg bedankt, was leuk." Zegt Mike en we zeggen ze gedag en gaan naar huis. "Maar onze weddenschap?" Vraag ik. "Ja alletwee onze zin." Zegt ze. Ik grijns "Tristan is nu toch niet thuis." Ze zucht. "Oké maar mag ik eerst effe wat eten want ik heb echt trek." "Ja hoor." Zeg ik. Ze maakt wat eten voor ons we gaan rustig op de bank zitten en kijken tv. "Oe zullen we after kijken?" Vraagt ze. "Ja maar klein stukje." "Is goed." Zegt ze en zet de film op. Al snel in de film komen intieme scènes. Ik draai mijn hoofd naar der toe, ze zit helemaal in de film.
-smut-
Pov tessa
"Hey schatje, stop met helemaal in de film zitten en geef mij eens aandacht." Fluisterd tie in mijn oor. Ik krijg helemaal rillingen over mijn lijf, ik kijk hem aan en pak zijn kin en zoen hem. "Uhm schatje." Zegt tie terwijl hij me tongt. Ik trek mijn shirt uit en broekje en loop naar boven, ik ga liggen op bed. Orkun komt de kamer binnen en trekt zijn kleren uit en klimt boven op me. Hij gaat naar mijn nek, naar mij borstbeen door naar mijn borsten, veder naar beneden naar mijn buik en geeft daar wat kusjes. Hij tilt zijn hoofd op en kijkt me aan, hij wijst naar zijn nachtkastje. Ik open hem en zie een voorraad aan condooms liggen, ik kijk echt nooit in zijn kasje. "Man heeft hele voorraad." "Ja goed hé, weet ik zeker dat ik iets in huis heb." Zegt tie en pakt een condoom aan. Ik ga zitten op het randje van het bed en hij maakt mijn bh los en trekt mijn string uit, hij duwt me plat en doet de connie om zijn lengte en duwt zich in me. "Fuck." Zeg ik, hij grijnst en begint te stoten. Na een poosje tempo komen we en gaan dan effe douchen.
-einde smut-
"ik ga effe tristan halen." Zegt tie. "Jo." Zeg ik. Ik ga in mijn hoekje op de badkamer zitten en maak me effe klaar, als ik in de spiegel kijk zie ik echt weer 3 zuigzoenen zitten. "Hoe dan?" Zeg ik tegen mezelf want ik heb echt niets gemerkt. Ze zitten echt hoog, kut zooi want ik heb vanavond nog een interview. Ik loop naar mijn kast en pak een trui waarbij je ze niet kan zien, helemaal bedekken kan niet maar doe mijn best. Orkun komt weer thuis met tristan, ik loop naar beneden. "Hoezo heb je een trui aan, het is 20 graden?" Vraagt tie. "Misschien omdat ik nog zo een interview heb en mijn nek er zo uit ziet." Zeg ik en laat mijn nek zien. "Wowjo die is echt fucking paars." Zegt tie en wijst er naar een. "Ja hoe dan?" "Ik verleid jou gewoon en dan heb je het helemaal niet meer door." Zegt tie. Orkun kookt en ik eet snel en vertrek dan naar 1908. "Hey tessa, hoezo heb je een trui aan het is echt warm." Zegt tyrell die in de gym bezig is. "Nou omdat ik een interview heb en orrie heel mijn nek paars heeft gemaakt zonder ik het door had." "Hoe kan je dat nou niet door hebben?" Vraag tie. "Ik was ook bezig met andere dingen." Zeg ik. "Oké ik hoef geen details." Zegt tie en ik lach. "Laat eens zien." Zegt tie, ik trek mijn trui omlaag. "Tering hé." Zegt tie. "Nou succes met je interview." Zegt tie en gaat veder met trainen. Ik loop naar de pers ruimte en ga zitten, het is echt een lang en saai interview. Normaal vind ik interviews wel leuk maar deze niet. Ik rij naar huis en tristan ligt al op bed, ik plof naast orrie op de bank. "Tering wat was dat saai." Zeg ik. "Ja soms heb je dat." Zeg tie. Niet veel later gaan we ook slapen.

(Skip 2 weken)
Pov orkun
Vandaag gaan we op vakantie naar ibiza, ik heb er heel veel zin in. Gisteren hebben we alles al ingepakt zodat we vandaag gelijk konden gaan. We vertrekken met taxi naar Schiphol en daar stappen we in het vliegtuig, Tristan vind het best spannend. "Papa." Zegt tie angstig en kruipt op mijn schoot. "Het is goed vriendje." Zeg ik en knuffel hem stevig, al snel valt hij in slaap en ik leg hem in de stoel naast me. "Tes wtf lees jij?" Vraag ik. "Feyenoord magazine." "Wtf, verslaafd best wel." Zeg ik. "Laat mij lekker maar kijk." Zegt ze en laat de voor kant zien.

" Zegt ze en laat de voor kant zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ja dan snap ik wel dat je leest." Zeg ik en lach. Ik ben best wel moe en ga ook effe slapen, ik pak Tristan op en leg hem goed zodat ik ook kan liggen.

Pov tessa
Na een poosje lezen, zie ik dit naast me

Pov tessaNa een poosje lezen, zie ik dit naast me

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kapot schattig, ik glimlach naar ze. Orkun word na 2 uurtjes wakker "zijn we er al?" "Nee nog 1 uurtje." Zeg ik. Hij gaat weer liggen en slaapt gewoon weer veder. Als we zijn geland maak ik ze wakker en we stappen uit het vliegtuig. We nemen een taxi naar ons huisje en zetten onze spullen neer.

 We nemen een taxi naar ons huisje en zetten onze spullen neer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Prachtig huisje, goed gedaan schat." Zegt orkun een geeft me een kus. We pakken rustig uit en gaan een beetje bijkomen van de reis. Rond 18.00 gaan we uiteten en orrie betaald zoals belooft. We gaan weer naar het huisje en gaan niet veel later slapen.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu