Pov orkun
Ik wil al heel lang een nieuwe auto, een zwarte jeep. Mijn oom heeft een auto bedrijf en hij zegt altijd als ik een auto nodig heb moet ik maar komen. Na de lamborgini die ik voor tessa heb gehaalt heb ik geen auto's meer gekocht. Ik heb een Mercedes-Benz en een BMW, ik hou van auto's maar eigenlijk heb ik helemaal niet zulke bijzondere auto's, tessa daar in tegen heeft er veel meer maar ik gebruik die ook. "Tessa mag ik een nieuwe auto?" "Waarom als ik vragen mag?" "Omdat ik graag een nieuwe wil." "Oké welke?" "Ik wil graag een jeep." "Net als die van mij?" "Ja maar dan een zwarte." Zeg ik, tessa heeft een lamborgini, jeep, range rover en een BMW van jens. "Maar ja, van mij mag je maar wacht nog effe mee want onze oprit zit echt vol en dan wil ik misschien mijn BMW weg doen." "Maar die heb je van jens gekregen." "Ja maar ik ga hem dan bij hem zetten." "Oké slim." Zeg ik. "Maar ik wacht nog wel even hoeft nu nog niet, ik denk pas volgend jaar ofzo." Zeg ik, ik app wel al mijn oom dat ik een nieuwe jeep wil. "Trouwens over 2 weken ben ik een week op trainings kamp naar Spanje met oranje." "Ow oké, heeft tris die week nog iets bijzonders?" "Nee alleen training en wedstrijd." Zegt ze. "Oké top, ik heb dan toch geen wedstrijd die week." Zeg ik.(Skip 1 week)
Pov tessa
Vandaag vlieg ik naar Spanje met de meiden, ik heb er veel zin in. Ik loop naar boven en pak mijn koffer in, ik jat wel mooi een trui van orrie die van het kampioenschap. Ik loop naar beneden en ga ontbijten, orkun is boven aan het sporten met tris. Ik loop naar ze toe en kijk naar ze "weekje met de boys." Zegt tristan. "Haha ja word lit." "Wat?" Zeg ik. "Ow niets." Zegt orkun. "Jullie gaan je gedragen, ik hoef geen telefoontje dat er iemand in het ziekenhuis ligt of wat dan ook, vooral jij vriend." Zeg ik en kijk naar orkun. "Ik gedraag me altijd." Zegt tie. "Jaja, maar hij is een kind orrie geen jongen van jullie leeftijd dus doe geen domme shit." "Ik zweer." Zegt tie en geeft me een hand. Ik zie tristan grijnsen "en wat grijns jij?" "Niets." Zegt tie en loopt naar zijn kamer. Orkun gaat zitten ik ga op zijn schoot zitten, ik zit aan zijn haar "please orkun." "Ja schatje ik heb toch gezweerd en ik hou me er gewoon aan." "Oké." Zeg ik en geef hem een kus.
-smut-
Orkun tilt me op en neemt me mee naar onze kamer, ondertussen zoent tie me. "Op slot, ik hoef niet dat er opeens weer een kind staat." Zeg ik. Hij doet de deur op slot en begint me dan langzaam uit te kleden. Ik trek zijn shirt uit en bijt op mijn lip "Wat?" Zegt tie "Niets." Zeg ik en zit een beetje aan zijn sixpack. "Kom schatje." Zegt tie en tilt me op en neemt me mee naar de douche. Hij stapt er onder met mij in zijn armen en hij zet de douche aan. Ik zoen hem, hij duwt me tegen de muur en stopt zijn lengte in me. Hij begint te stoten en ondertussen kijkt tie me aan "ik kan nooit genoeg krijgen van jou." Zegt tie en zoent mijn nek. Ik voel dat hij wat zuigzoenen zet, agh boeie. Ik duw hem uit mijn nek en pak zijn nek en trek hem weer naar mijn gezicht "niet mijn nek, mijn mond." Zeg ik en zoen hem weer. "Haha dat is ook goed." Zegt tie en steekt zijn tong naar binnen. "Uhm schatje je bent echt lekker." Zegt tie. "Dat weet ik." Zeg ik en grijns.
-einde smut-
Ik hoor tristan roepen "Godverdomme man." Zegt orrie. "Ik ga wel snel." Zeg ik en pak snel een handdoek en loop naar de deur. "Wat is er vriend." "Ja ik zocht jullie." "Ja ik was net douchen en papa gaat na mij douchen." "Ow opa belde jou net." Zegt tie. "Ow wat zei hij?" "Hij zou je terug bellen." Zegt tie. "Oké nou wij gaan effe douchen, we komen ze naar beneden." "Oké." Zegt tie en loopt weg. Ik loop weer terug "en?" "Ja hij zocht ons want mijn pa had me gebeld ofzo." Zeg ik. "Oké nou boeie nu terug komen heel snel hier want ik ben nog niet klaar met jou." Zegt tie intiem. "Oké oke rustig." Zeg ik en gooi de handdoek weer neer en stap onder de douche. "Hier." Zegt tie en wijst met zijn vinger van kom. Ik loop op hem af en duw hem dit keer tegen de muur "ik ga eerlijk zijn, ik ben uit de mood door tristan maar ik weet dat jij natuurlijk nog wel in mood zit dus ik zal je helpen." Zeg ik. "Nee ik ben ook niet meer in de mood, maar er is zeker niets mis met een kusje." Zegt tie, Oké bijzonder. "Oké die kan je zeker krijgen." Zeg ik en zoen hem, hij pakt mijn huipen en duwt me nog dichter tegen zich aan. Hij gaat met zijn handen door mijn haar en stopt even "tessa ik hou van jou." Zegt tie. "Orkun, ik ook van jou." Zeg ik en lach. "Wat lach je?" "Nou hoe je het zegt tessa ik hou van jou." "Ja maar is zo." "Dat weet ik." Zeg ik en geef hem nog een kus. We stappen onder de douche vandaan en kleden ons aan, ik bel mijn pa terug, Hij wilde me even succes en veel plezier wensen in Spanje. Rond 13.00 moet ik gaan "Nou jongens heel veel plezier met 2 tweeën, niet de tent af breken. Ik hou van jullie en als er iets is bel maar." Zeg ik. "Doei mam." Zegt tristan en geeft me een kus. "Doei schatje." Zegt orrie en geeft me een lange kus en knuffel. "Mama wil je voor mij een tenue van Barcelona halen?" Vraagt tristan. "Tuurlijk, wie achterop?" "Uhm frenkie duh." "Oké ik zal kijken." Zeg ik en dan vertrek ik echt.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
Ficção GeralTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...