eindelijk weer trainen

87 2 0
                                    

(Skip 5 weken)
Pov tessa
Het is maandag en ik mag vandaag eindelijk weer gaan trainen, ik moet wel rustig opbouwen dus vandaag gaan we in de gym starten. Ik word wakker om 08.00 van Tristan dan aan het huilen is, ik kijk naast me en orkun slaapt nog. Ik stap uit bed en loop naar zijn kamer "hey kleine vriend." Zeg ik en til hem op, al snel word tie rustig. Ik neem hem mee naar onze kamer en ga weer liggen, Tristan leg ik in het midden en we slapen veder. Om 10.00 word ik wakker van mijn wekker, orrie ook. "Ey vriend wat doe jij dan hier?" "Hij was aan het huilen maar ik wilde graag nog slapen dus heb ik hem meegenomen." "Ow oké." Zegt tie en geeft me een kus. Orkun neemt Tristan mee en kleed hem aan, dan kan ik mooi effe klaar maken. Ik doe een chille outfit aan en pak een tas voor training. Tristan gaat mee want dan kan hij in zijn maxi cosi slapen, ik mag toch nog niet zo veel doen dus dan kan ik op hem letten. We ontbijten en rijden dan naar 1908, ik pak Tristan en orkun pakt onze tassen. We lopen naar de kleedkamer en kleden ons om "Goedemorgen." Zegt jahanbakhsh. "Hey Ali." Zeg ik. Ik neem Tristan mee naar de gym en we wachten tot de rest er is. Hij krijgt alle aandacht van iedereen, mooi want dan kan ik effe rustig zitten. "Hey tessa, je bent er weer dat voelt zeker raar."Zegt john. "Haha ja zeker." "Zal ik anders vandaag op Tristan letten want ik heb toch een kantoor dag en dan kan jij lekker trainen." "Ow als je dat wilt doen dan graag, ik heb zijn tas in de kleedkamer staan voor als hij iets nodig heeft." "Helemaal goed." Ik til Tristan op en geef hem mee aan john. "Waar gaat john heen?" Vraagt orrie. "Hij wilde op Tristan passen zodat ik kon trainen." "Ow fijn." Zegt orrie en we starten met trainen, het is inkomen want ik heb nog steeds een klein buikje van de zwangerschap en mijn conditie is ook niet meer zo best. Ik baal der wel van maar ja dat word gewoon trainen, na 2 uurtjes zijn we klaar. Ik loop naar het kantoor van John "hey tessa, hij slaapt." "Ow oké dan neem ik hem voorzichtig mee want we zijn klaar." "Is goed en als ik vaker op hem moet letten, hoor ik het wel." "Dankje john." Zeg ik en loop weg. Ik kleed me om en loop naar de mannen die buiten nog wat gingen doen. Vanaf morgen ga ik ook buiten weer meetrainen, ik kijk naar de mannen en merk dat orrie weer rustig is nu sinds de geboorte en niet meer gestrest. Alle mannen gaan wel goed, ze staan ook weer boven aan in het klassement. Donderdag heb ik weer training met de meiden en zaterdag heb ik ook wedstrijd als de trainingen goed gaan. Zondag moeten de mannen ook voetballen en dat word de eerste wedstrijd van Tristan. De training is klaar en we gaan weer naar huis "Zullen we effe stukje gaan wandelen?" Vraagt orrie. "Ja kan." Zeg ik, we pakken de kinderwagen en vertrekken. Na 30 minuten gaan we ergens zitten in een parkje "moeten we effe op insta plaatsen dat de baby geboren is." "Ja kan." Zeg ik en zoek een leuke foto en plaats hem.

@tessa_kökcü

Onze kleine vriend 🤍💙

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Onze kleine vriend 🤍💙

Tristan jens kökcü 10-10-2023 @orkunkökcü

Comments:
@ Jens_toornstra 💙💙
@ justinbijlow 😍
@ marreburgers 🥰🥰
@ feyenoordfan5 gefeliciteerd 🥳

Orkun plaast het zelfde en we lopen weer veder richting huis. Thuis leg ik Tristan op bed want hij slaapt. "Ging je nou zaterdag alweer voetballen?" "Nou misschien, ligt aan hoe de trainingen gaan." "Zal ik eerlijk zijn, ik vind het geen goed idee, jou lichaam is ook nog aan het herstellen en je hebt dan maar 1 week getraind." Zegt orrie. Ik kijk hem aan, hij heeft gelijk maar ik wil zo graag.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu