hoe kan hij dit doen?😭

114 2 0
                                    

Pov orkun
"Oké waar gaan we beginnen?" Vraag ik der. "Oké laten we beginnen met waar we willen trouwen." Zegt ze en we gaan opzoek naar een mooie locatie. "Wil je binnen of buiten?" Vraag ik. "Nou ik heb altijd gedroomd van een zomer bruiloft, dus ik zou dan gaan voor een mooie buiten locatie en dan een zaal achtige locatie voor in de avond voor een feest." Zegt ze. "Ja ik heb het met je eens een zomer bruiloft is echt mooi." Zeg ik. "Wil je een weddingplanner?" "Ja maar ik wil dan wel zoveel mogelijk zelf bedenken, maar het zou wel handig zijn." Zegt ze. "Snap ik maar ik ga de beste wedding planner voor je in huren." "Hahah je doet maar." Zegt ze en ik ga gelijk opzoek en zie een vrouw die alleen maar 5 steren heeft dus stuur ik haar een bericht en ze reageert snel terug en zegt dat ze binnen kort wel een keer kan langs komen. "Zo gefixd." "Hé nu al?" "Ja nu al ze komt binnen kort een keer langs om alles te bespreken." Zeg ik. "Oké als het kan doe dan op een woensdag want dan zijn we vrij van training." Zegt ze. "Ja zal het vragen wanneer ze kan." "Oké top." Zegt ze. We gaan ons klaar maken voor uit eten, ik heb dit aan.

 We gaan ons klaar maken voor uit eten, ik heb dit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En tessa heeft dit aan

En tessa heeft dit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Oufitje wel." Zegt ze tegen mij. "Jaja." Zeg ik lachend. We stappen in de auto en ik rij. Ze tikt de route in en vertrekken. Als we aan komen lopen we naar binnen "ik had gereserveerd." Zegt tessa. "Op welke naam?" Vraagt een man achter de balie "kökcü." Zegt ze. Ik kijk der aan en ze glimlacht naar me. We worden gebracht naar onze tafel en we gaan zitten en bestellen wat te drinken. "Zozo ziet er goed uit hoor mvr.kokcu" zeg ik. "Ja vond ik ook." Zegt ze lachend. We bestellen eten en praten nog een beetje over de bruiloft. "Maar als we in de zomer willen moeten we wel goede datum plannen, niet te warm maar ook niet te koud." Zegt ze. Ik denk even na en heb dan een briljant idee " Wat dacht je van trouwen in buiteland." Ze nam net een slok drinken dus verslikt zichdaar nu half in. "Ga je goed?" Vraag ik. "Ja alleen zag die niet aankomen." Zegt ze. "Maar ja buitenland is ook mooi, maar welk land dan?" "Geen idee wat we maar willen." "Er groeit geen geld op mijn rug." Zegt ze. "Nou technische gezien wel want als wij een weekje trainen en voetballen zouden we kunnen emigreren." Zeg ik. "Ja daar heb je een punt." Zegt ze. Na het eten Zegt tessa "hier is mijn pinpas kan je wel effe afrekenen want anders lijkt het ofdat je mij laat betalen." "Hahaha ja hoor ik zal wel even doen." Zeg ik en vraag of we kunnen afrekenen. "Ja loop maar mee." Zegt een ober. We lopen naar de balie en er staat een meisje van tessa's leeftijd. "Hey ik wilde graag afrekenen." "Ja hoor dat kan." Zegt ze met een knipoog. Ik kijk der raar aan en tessa is hier echt niet van gediend en geeft die chick een hc blik, wow als blikken konden doden was die chick daar neer gevallen. Ik betaal en als ze de bon geeft schrijft ze er snel iets op. Ik pak de bon aan en er staat een nummer op met "bel me hottie." Tessa ziet het ook en word boos "Wat denk jij wel niet, ik ben zijn verloofde dus beter laat je hem met rust." Zegt ze boos. Ik zie de chick geschrokken kijken. "Kom orkun." Zegt tessa en trekt me mee maar de auto. Als we in de auto zitten Zegt ze "Ik ga hier nooit meer eten." Ik kijk der aan en zeg niets maar zoen der gewoon. "Ik hou echt tantoe veel van jou." Zeg ik. "Ik ook van jou." Zegt ze. Als we thuis zijn Zeg ik "kan je effe foto maken voor insta." "Ja hoor." Ze maakt deze foto en ik post hem.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu