dagje camping

126 2 0
                                    

Pov orkun
Ik word wakker naast tessa die vannacht bij me bleef slapen. Ik staar een beetje naar haar en geef dan een kusje op haar wang waardoor ze langzaam wakker word. "Goedemorgen mvr. Toornstra." "Goedemorgen mr. Kökcü." En ze kruipt dicht tegen me aan. Ze staart in mijn ogen en zoent me dan even. Het is inmiddels 3 weken veder, nadat ik haar vroeg om mijn vriendin te zijn. Vanavond gaan we ook nog even langs een oom en tante van tessa( het is van tessa's moeders kant maar alleen met die oom en tante zijn jens en tessa goed) op een camping waar tessa vroeger zelf ook altijd stond met jens. Tessa heeft een heel schattig neefje seff (3), ik heb hem al een paar keer ontmoet en hij is echt een soort kleine beste vriend van me, tyrell is er jaloers op. En ze heeft ook een lief nichtje floor (8)We zijn nu onderweg naar de training, het is een gewoon normale training zoals bijna elke dag. Als we klaar zijn met trainen en zijn om gekleed Zegt tessa "hey zullen we effe mijn oom bellen want had gehoord dat mijn neefje zijn feyenoord shirtje kapot was en hij heel hard moest huilen daarom en dan kunnen we misschien effe nieuwe halen bij fan shop voor hem maar weet zijn maat niet." "Ja dat is goed." Tessa belt haar oom hij heet William hij is ook groot feyenoord fan. "Hey William vraagje wat is seff zijn maat en die van floor?" "Die van seff is 128 en van floor is 164." Zegt haar oom. "Oké helemaal goed en mag ik seff nog effe spreken?" "Ja hoor, seff kom is even, tessa wilt je spreken." "Hey tessa." Zegt haar neefje echt schattig. "Hey seff, wat je is jou favoriete cijfer?" Vraagt tessa aan seff. " uhm." Je hoort hem tellen met zijn vingers om het cijfer te vertellen. "Drie." Zegt seff. "Oké weet ik genoeg, dan zie ik je vanavond." "Doei tessa."
"Doei seff." "Komt orkoene mee?" Vraagt seff, hij kan mijn naam nog niet uitspreken. "Misschien." Zegt tessa. Haar oom neemt de telefoon weer en hangt op. "Oké lets go naar de fanshop." Zegt ze vrolijk. We rijden naar de fan shop en als we binnen komen loopt ze naar de balie. "Hey tessa en orkun." Zegt de man achter de balie. "Hey ik wil graag het uit en thuis tenue in maat 128 met nummer 3 achterop en op het thuis tenue seff en op het uit tenue toornstra ." Zegt ze. Ik kijk haar aan. "Ja wat ik vind het leuk om ze te verwennen." "Dat mag ook." Zeg ik. "Oké veder nog iets?" "Ja het derde, uit en thuis tenue in maat 164 en dan op het thuis tenue floor en op de rest toornstra en op allemaal nummer 10." Zegt ze. "Helemaal goed ik ga ze maken." Zegt de man achter de balie. "Moet je niet nog iets voor je oom halen?" Vraag ik. "Ik zal wel even rond lopen, want hij heeft bijna alles al dus moet effe zoeken." Zegt ze. Na een poosje komt ze aan gelopen met 2 ballen en nog een sjaal voor haar oom en een mok voor haar tante. "Deze mogen er ook mogen er ook nog bij." Zegt ze tegen de man. "Helemaal goed, zal ik het in een grote feyenoord tas doen?" "Ja graag." Zegt ze. We gaan nu eerst effe naar huis om ander kleren aan te doen en rijden richting de camping. "Hey ik moet je nog wel even waarschuwen voor het buur meisje van mijn oom tante, noemi, want toen ik klein was hadden we daar een hele vrienden groep, maar nadat ik bij feyenoord ging voetballen en we helemaal geen tijd meer haden om daar te zijn, kreeg ik alle aandacht van iedereen van de vrienden groep als we er waren en dat kon ze niet hendelen. Ze was altijd jaloers op mij en zocht altijd ruzie met me, ik heb ook ooit met der gevochten en toen brak ze mijn been en heeft mijn pa me verboden om haar te zien en als ze maar in de buurt kwam zou hij flippen. Na een paar jaar kwam ik daar weer een beetje bij mijn oom en tante en vertelde ik dat ik jou knap vond en zo want ja ik vond je echt al heel lang leuk. En toen ging ze helemaal zeggen van je kan hem nooit krijgen, ooit ga ik met hem krijgen, je bent echt lelijk en al die shit maar ze weet dat we nu een relatie hebben dus zal ze er alles aan doen omdat te breken." Zegt ze. "Jeetje hé, jij hebt echt een zwaar leven gehad vroeger man, maar zal er op letten en haar negeren, want ik ben van jou en van niemand anders." "Hou van jou." Zegt ze. Inmiddels zijn we aan gekomen en haar oom zei dat we gewoon naar hun plek konden komen want er was nog ruimte voor een auto. We rijden het terein op en tessa wijst me de weg naar hun plek. Ik heb mijn raam open en hoor haar oom zeggen "komen wij uit Rotterdam?" "Ken je dat niet horen dan." Zegt tessa. Haar neefje ziet ons, En rent op de auto af. "Hey schatje." Zegt ze tegen seff. Hij heeft mij nog niet gezien. We parkeren de auto en stappen uit, tessa pakt de feyenoord tas met cadeautjes en we lopen naar hun caravan toe. Dan ziet seff me "Orkoene." Schreeuwt tie en komt op me af gerend met open armen. Ik til hem en op. "Hey maatje, hoe gaat het?" "Goed." Zegt seff.

Pov tessa
Aww zo schattig orkun en seff.

(dit is een random jongetje) Mijn nichtje komt naar mij toe "hey tessa

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(dit is een random jongetje) Mijn nichtje komt naar mij toe "hey tessa." En geeft me een knuffel. "Hey floor." Zeg ik. Ik loop naar mijn oom en tante en zeg ze gedag. Noemi en haar ouders zitten bij mijn oom en tante onder de luifel. Ik zeg ze gedag maar van noemi krijg ik alleen maar een vieze blik. Agh ja boeie ik heb haar droom vriendje dus ja wat wil ze doen. Orkun komt aan gelopen met seff op zijn arm en zegt mijn oom en tante gedag en ook de ouders van noemi. Noemi staat op en loopt naar orkun. "Hey ik ben noemi, en jij bent vast orkun, je bent echt een geweldige voetballer en ontzettend knap, mag ik misschien je snap?" Zegt ze. "Pardon." Zeg ik. Ze trekt een vieze blik. "Nou nee sorry ik deel mijn snap niet zomaar uit." Zegt orkun. Dan komt seff aan "Kijk orkoene ik heb een mooie voetbal." Zeg tie. "Wow die is mooi, zal ik een trucje laten zien?" "Jaaa." Zegt seff. Orkun staat op en doet wat trucjes. "Wow." Zegt seff. "Tessa kan jij ook?" Vraagt seff aan mij. "Tuurlijk." Zeg ik en sta op en doe wat trucjes en ik en orrie combineren samen wat dingen. "Wow." Zegt mijn neefje met open mond. "We hebben wat voor jou." Zegt orkun. Ik pak de tas en laat mijn neefje zitten op een stoel en geef hem als eerst de bal. "Kijk eens aan." Zeg ik "Dankje." Zegt hij schattig. Dan haal ik een nieuwe thuis tenue te voorschijn met achter op 3 seff. "Kijk eens die is ook voor jou."Zeg ik vriendelijk. Hij geeft me een knuffel en loopt dan naar mijn tante en zegt "mama ik aan." "Tuurlijk mag dat." Zegt mijn tante. "Maar seff ik heb nog iets voor je." Zeg ik. Hij komt weer terug gelopen. Ik geef hem het uit tenue met achterop 3 toornstra. "Aan aan." Zegt hij. Ik help hem en zeg dan " Wat ben je mooi." "Orkoene kijk ik net als jou." Orkun lacht " Ja net als mij een beetje jammer van de toornstra dan maar goed." En hij kijkt mij aan. "Hey hij is mijn neefje hoor, haal lekker anders zelf nog een shirt met kokcu achterop." "Is goed ga ik regelen." Zegt orrie. "Hey seff je krijgt wel eentje die echt van mij is ja?" "Jaaaa."Zegt seff. "Floor kom eens ik heb ook wat dingen voor jou." Zeg ik tegen mijn nichtje. Eerst geef ik haar ook een bal en haal dan het thuis tenue tevoorschijn met nummer 10 floor achterop. "Wow Dankje die vind ik echt mooi." Dan haal ik het uit tenue te voorschijn met 10 toornstra achterop. Ze geeft me een knuffel. "En zoals je weet hebben we nog een tenue een hele mooi roze met zwart en ik weet dat je die ook mooi vind maar ja voor seff is dat niets maar voor jou wel." Ik haal het tenue tevoorschijn met 10 toornstra. "Wow Dankje deze ga ik aan doen."zegt ze. Ik geef de sjaal aan mijn oom en de mok aan mijn tante, ze zijn er ook blij mee. Noemi trekt een heel jaloers gezicht, ik geniet er van. We gaan gezellig uit eten en daarna gaan we weer naar huis. "Doei vriendje." Zeg ik tegen mijn neefje en geef hem een knuffel. "Doei floor." En geef haar ook een knuffel. Ik zeg gedag tegen mijn oom en tante "Doei meid was leuk je weer eens gesproken te hebben en succes zaterdag met je wedstrijd." Ik zeg Dankje. "Doeie orkoene." Zegt seff en geeft hem een knuffel. "Doeie maatje, en ik beloof dat je binnen kort een keer mee mag naar de wedstrijd en dan met tessa op de tribune ja?" Belooft orkun. " Ja." Zegt mij neefje. We Zwaaien en rijden terug richting Rotterdam. "Ik hou van je familie man." Zegt orkun. "Hahaha ja dat merk ik." "Zullen we thuis zwemmen ik heb daar echt zin in." "Ja hoor is goed." Zegt orkun. We komen aan bij orkuns huis en kleden ons om in zwemkleding. We gaan het water in en ik klem met mijn benen om orkun heen en staar naar hem. Hij zoent me en ik doe mee. "Als ik jou en seff zo zag wil ik echt graag kinderen." "Ow ja? Nou ik ook wel, kinderen zijn echt leuk." Zegt orrie. "Maar we zijn nog een beetje jong, en zit nog midden in mijn carrière." Zeg ik. "Ja prc zo denk ik er ook over." Zegt tie. Als we klaar zijn met zwemmen gaan we slapen. "Truste schatje." "Truste." Zeg ik. En geef orkun een kus.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu