een dag met tristan belike

71 2 0
                                    

Pov tessa
Orkun heeft vandaag wat afspraken, ik ga tristan op halen bij mijn pa. Ik kleed me aan en rij daar heen rond 10.00 "Goedemorgen jongens." Zeg ik als ik binnen loop. "Mama ik in jou kamer slapen." "Heb je in mijn kamer geslapen?" Hij knikt. "Dat is leuk, lekker bed hé." Zeg ik. "Ja." Zegt tie, ze zijn nog aan het ontbijten. "Heb je al gegeten?" Vraagt mij pa. "Nee nog niet." "Hier." Zegt tie en schuift een broodje naar mij toe. "Dankje." Zeg ik en eet ook. "Waar is papa?" "Die heeft wat afspraken." "Ow wij samen vandaag?" Vraagt tie. "Ja maar vanavond komt papa gewoon weer thuis." Zeg ik. "Onder de 15 heeft straks hun kampioens wedstrijd tegen ajax."Zegt pap. "Tris heb je zin om bij wedstrijd te kijken?" "Jaa bij 1908."Zegt tie. "Ja bij varkenoord en dan kunnen we wel even naar 1908." Zeg ik en hij juicht. Als we klaar zijn met eten rij ik even naar huis met tristan zodat we even kunnen omkleden. "Oké wat wil je aan?" Vraag ik hem. Hij loopt naar de kast en zoekt wat dingen uit

 Hij loopt naar de kast en zoekt wat dingen uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit word het uiteindelijk. "Mooi vriend." Zeg ik. Ik loop naar boven naar mijn kast, ik zoek wat dingen bij elkaar en ga dan eerst effe mijn make-up en haar doen want ik ben in gewoon joggingpak naar mijn pa gereden, schijt.

Chill maar toch net iets leuker, Ik hou van dat soort outfits

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Chill maar toch net iets leuker, Ik hou van dat soort outfits. Ik loop naar beneden en neem Tristan mee "mama ik trek." "Wat wil je eten?" "McDonald's." "Oké." Zeg ik en onderweg naar 1908 stop ik even bij de Mac. "Wat wil je?" "Kipnuggets." Zegt tie, ik bestel 20 Kipnuggets en die eten we samen, ik bestel ook wat frietjes en drinken voor ons bijde. Als we bij 1908 zijn gaan we eerst eten "Kom." Zeg ik en pak zijn hand. We gaan buiten zitten aan een tafel, tyrell komt naast ons zitten. "ey ty, hoe was het gisteren?" "Jaaa je weet hoe het gaat." Zegt tie. "Hahah lekker maat." Zeg ik, hij jat een kipnuget. "Ey tyrell nee." Zegt tristan. "Je hoort het." Zeg ik. Hij stopt de kipnuget snel in zijn mond, tristan kijkt hem boos aan "hier drinken vriend." Zeg ik en geef hem zijn drinken. "Mama ik rondje lopen." "Ja maar op het terein blijven, niet te ver weg en anders zoek je mij of ga je naar het kantoor van john." "Ja mama." Zegt tie en huppelt weg. Ik eet mijn eten op en gooi alles weg, ik ga weer zitten en kijk op mijn telefoon. "Hey tessa mogen we op de foto?" Vraagt een jongetje. "Tuurlijk." Zeg ik en ga op de foto, inmiddels staan er meerdere kinderen bij me voor een foto. Ik doe mijn best om zo snel mogelijk te doen maar er komen steeds meer kinderen. Het is heel druk om mijn heen en ik hoor een kind huilen, het is tristan. Ik sta op "Sorry sorry ik moet echt gaan." Zeg ik en wurm me uit de menigte. Ik zie tristan aan komen rennen, hij huilt inderdaad. "Wat is er schatje?" Vraag ik. "Ike valen." "Ben je gevallen?" "Jaa mama ike pijn." "Kom maar." Zeg ik en neem hem mee naar binnen. Zijn knie ligt open, ik neem hem mee naar de fysio gedeelte en zet hem op een bed. "Hey wat doen jullie hier?" Vraagt orrie die bezig is met een behandeling. "Wat doe jij hier, ik dacht dat je afspraken had?" Vraag ik. "Ja afspraken en een afspraak bij fysio en wat vergaderingen." "Ow oké." Zeg ik. "Mama." Huilt tristan nog steeds. "Wat is er met hem?" Vraagt orkun. "Hij is gevallen en zijn knie ligt open." "Ow kom maar." Zegt stefan van de fysio. Hij maakt zijn knie schoon en plakt er een feyenoord pleister op. "Ow echt dit kind heeft nog niet genoeg feyenoord dingen." Zegt orrie. "Agh laat het kind lekker, als hij dat mooi vind." Zegt stefan. Tristan springt van het bed en rent weer weg, ik ga naast orrie zitten. "Maar wat doen jullie nou hier?" Vraagt tie. "Ook hallo." Zeg ik en geef hem een kus. "Hallo, wat doen jullie hier?" "Wedstrijd kijken van onder de 15, die kunnen kampioen worden." "Ow leuk." "Hoelaat ben je thuis?" Vraag ik. "Ik denk 17.00 want ik moet straks nog even naar mijn pa en dan wat ophalen en dan kom ik naar huis." "Oké dan zie ik je straks." Zeg ik en wil weg lopen. "Wacht." Zegt orrie en trekt me aan me arm terug. Hij geeft me een kus en laat dan mijn arm los, ik loop naar buiten op zoek naar mijn kind. Ik loop langs wat velden naar het veld waar de 15 moet spelen, ik zie tristan op een veldje met wat kinderen voetballen.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu