trainings kamp met de mannen

141 2 0
                                    

Tijd skip: 2maanden

Pov jens
We gaan vandaag op een trainings kamp in Oostenrijk om te trainen voor aankomde kampioens wedstrijd, tessa gaat mee want ze heeft geen wedstrijd deze week en we gaan een week weg. Ik ben samen met tessa onze spullen aan het pakken. "Heb je er een beetje zin in?" Vraag ik. "Ja zeker." Zegt ze. We pakken onze spullen en rijden naar trainings complex 1908. "Jo maaten." Zeg ik. "Hey dat is altijd mijn tekst." Zegt tessa. "Ow sorry hoor ik wist niet dat je boos zou worden mevrouw." "Nou dan weet je dat nu." Zegt ze. We lopen naar de spelersbus en rijden naar de luchthaven en daar staat ons vliegtuig al klaar. We stappen in en zoeken onze plekken uit.

Pov orkun
Ik loop met tyrell het vliegtuig in, ik heb tessa vandaag nog helemaal niet gesproken. Ik loop wat veder naar achter in het vliegtuig en zie dan jens en bryan naast elkaar zitten en tessa twee stoelen voor hun. "Hey schatje, ik had je nog helemaal niet gezien." Ik ga naast der zitten en geef der een kus. "Ow nee jens, ik denk dat ze heel klef gaan doen." Zegt bryan. "Ey bek dicht, anders ga ik dat inderdaad doen." Zegt tessa. "Ey doe eens lief tegen je lieve oom." Zegt bryan. Tessa trekt een wenkbrauw op en gaat dan weer zitten. Ze komt tegen me aan liggen en valt in slaap, aw ze slaapt echt schattig. Na een poosje word ik ook moe en ga ook slapen.

Pov bryan
Als we zijn geland zie ik tessa en orkun slapen. "Aw kijk daar dan." Zeg ik tegen jens. "Aw ze slapen wel schattig zo samen." Zegt jens. We maken ze wakker en we lopen uit het vliegtuig. "Ey slaapkoppen." Zegt hartman tegen tessa en orkun. "Grapig man." Zegt tessa terwijl ze gaapt. We lopen naar de bus en stappen in. We komen aan bij het hotel, en gaan allemaal naar onze kamer. Ik heb mijn spullen neer gelegd en ik loop richting de kamer van jens, onderweg zie ik de kamer van tessa. Ik klop op de deur en ze doet open "Ja?" Zegt ze. "ga je mee naar je pa, hem lastig vallen?" "Oe ja met alle liefde." Zegt ze. "Volgens mij ging hij met trauner naar de fysio." Zegt ze. "Oké kom dan zoek ik effe goede muziek op en dan stormen we gewoon kei hard binnen." Zeg ik. Ze knikt en we lopen naar de fysio. "Oké klaar." Fluister ik. "Ja kom" Zegt ze. We stormen binnen, ze schrikken zich helemaal kapot, zo mooi die gezichten. We hadden het liedje: Limburg op want jens en ik zijn daar helemaal verslaafd aan. "DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT." zingt jens. "DAT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT." Zingt tessa nu mee. Trauner gaat alleen maar stuk en filmt ons. Als we klaar zijn met zingen gaan jens en trauner door met hun fysio en gaan ik en tessa half dood nog van het lachen en gaan naar de andere jongens buiten. "Hahaha ik kan niet meer hun gezichten." Zegt ze. " Ja echt ik ga lek." Zeg ik. "Wat hebben jullie nu weer uitgehaald"Zegt idrissi. "Niets." Zegt tessa. Hij kijkt ons aan zo van ik geloof jullie niet. Na 30 min komt jens bij ons zitten. "Man ik kreeg hard aanval van jullie." "Hahahah ja dat zaggen we." Zeg ik. "Dus jullie hebben wel wat gedaan." Zegt hartman. "Ja ze gaven mij een hart aanval door met hele harden muziek binnen komen terwijl ik en trauner bij fysio bezig waren, kijk trauner heeft gefilmd." Jens laat een filmpje van ons zien en dat we zingen. Iedereen gaat stuk. "Jullie gezichten, heerlijk." Zegt tyrell.

Pov arne slot
De manen en tessa hebben vandaag een dagje vrij echt heerlijk om te zien hoe close ze zijn. Morgen gaan we de heledag trainen dus ik gun ze wel een soort van vrije dag. Ik krijg het filmpje te zien van jens en trauner die een hartaanval krijgen ow die bryan en tessa. Ze is echt der vader, want die had dit ook bedacht en niet alleen in dit want jens is altijd heel fel in het veld en maakt veel slidingen enzo en tessa is precies het zelfde daarin.

Pov orkun
Ik stuur tessa een snap met kom eens bij me zitten, want ik ben te lui om te praten. Ze opent hem en kijkt me aan, justin die naast haar zit ziet het ook en zegt. "Nee nog luier dan lui, man we zitten 7 meter van elkaar en je stuurt haar een snap man man man." Zegt justin lachend. "Wat zeg jij allemaal justin?" Vraagt tyrell. "Kijk dit." Zegt tessa en laat de snap zien aan wat jongens. "Jeetje man." Zegt jahanbakhsh lachend.

Pov tessa
"Maar is goed ik kom wel bij je zitten."Zeg ik en sta op en ga op zijn schoot zitten. "Dat bedoelde ik niet, maar dit is beter." Zegt tie en grijnst naar mij. Ik trek een wenkbrauw op en ga goed zitten en dat doe ik door een beetje te schuiven enzo. Als ik goed zit voel ik iets groeien onder me. Ik kijk hem aan en zeg "Ja ga je lekker." "Uhum." Zegt tie. Ik kan mijn lach niet in houden en Fluister in zijn oor "jij word veel te snel geil." "Ja vind je het logisch, kijk wat op mijn schoot zit." Zegt tie. "Kom mee ik zal je helpen." Zeg ik en sta op in de hoop dat niet te erg zou opvallen. "Waar ga je heen?" Vraagt mijn pa. "effe wat anders aan doen, heb het warm en effe naar de wc". Zeg ik. Ik loop naar mijn kamer en na 5 min komt orkun naar mijn kamer. "Wat heb je gezegd dat je ging doen?" "Ik heb gewoon gezegd dat ik even bij jou ging kijken en wat drinken halen." "Ow oké." Zeg ik loop op hem af en sluit de deur.
-SMUT-🌶
Orkun komt op mij af en duwt me tegen de deur en bekt me. Na effe tilt hij me op en neemt me mee naar mijn bed. "Zit." Zeg ik en hij gaat zitten. Ik loop naar de badkamer en doe een mooi setje feyenoord lingerie aan want ja dat bestaat geen idee waarom. Ik loop uit de badkamer en als hij me ziet likt hij zijn lippen. "Uh kom jij maar effe hier." Zegt tie en ik ga op zijn schoot zitten. "Schat we moeten tempo maken anders wetten ze het zoizo." Zeg ik. "Fuck hun ze mogen weten dat jij mijn sletje bent, en dat ik je kijk hard heb geneukt." Ik kijk hem aan met open mond. "Ja dat hoorde je goed." Zegt tie. Ik trek zijn shirt uit en zet wat zuigzoenen in zijn nek en op zijn borst, Hij doet het zelfde bij mij. Ik ga van hem af en hij kleed zich zelf uit op zijn onderbroek na. "Ga liggen als een sletje voor mij." Zegt tie en op een of andere manier maakt het me geil dus ik doe wat hij zegt. Hij klimt boven op me en trekt mijn string uit en vingert me vol. "Fuck orkun." Hij grijnst als ik dat zeg. Hij haalt zijn vinger uit me en komt naast me liggen. "Je ging me toch helpen." Zegt tie. Ik trek zijn onderbroek uit en trek hem af "fuck tessa je bent echt goed." Ik grijns en pak dan een condoom en doe hem om bij orkun. Ik hang met mij gezicht boven hem. "Neuk me nu ofdat het de laaste keer ooit is." Zeg ik. Hij grijnst en klimt boven op me en stopt zijn🍆 in mijn 😼. Hij begint flink te stoten en zoent me ondertussen soms ook nog, Hij gaat best sloom. "Fuck orkun harder." Zeg ik en hij gaat nu echt fucking hard en we komen.
-EINDE SMUT-
"Fuck man ik kan zo echt niet meer lopen, dus mag ik please op je rug." "Ja hoor schatje jij wel." Zegt tie. we kleden ons weer aan en ik spring op zijn rug en we lopen weer naar de mannen. Ik zie mijn pa naar mijn nek kijken want ik heb een t-shirt aan en je kan mijn nek net zien. Hij pakt zijn telefoon en appt naar me "jaja naar de wc en even kijken hoe het bij tessa is." Ik kijk naar hem en typ dan. "Ey ik weet zeker dat jij vroeger ook zo was, want van wie heb ik het anders." "Daar doen we geen uitspraken over." Ik lach naar hem.

Pov justin
Ik liep net naar de wc en ik hoor tessa en orkun, die kunnen echt niet zonder elkaar. Als ze weer terug komen valt mij en jens iets op. De zuigzoenen in tessa's nek Tering hé. Ik kijk naar jens en hij weet ook al wat daar echt is gebeurd hij appt tessa en laat mij het gesprek zien. Ik probeer mijn lach in te houden. Ik kijk naar tyrell, hij had het ook al gezien. We lachen naar elkaar.

Pov hartman
Volgens mij heeft iedereen in de gaten dat hun wat anders hebben gedaan dan dat ze zijde maar goed, hey zo zijn we allemaal alleen onze vriendinnen zijn thuis dus daar heeft orkun geluk mee. Ik vind het wel mooi die band en eerlijk gezegd is tessa echt een van ons alleen neukt ze een team genoot van ons.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu