nog 3 punten nodig

68 4 0
                                    

Pov tessa
Ik word wakker, orkun ligt niet meer naast me. Als ik opsta zak ik in elkaar "fucking kut orkun, hoe krijgt tie het elke keer voor elkaar." Zeg ik tegen mezelf. Ik loop op de overloop en dayenne komt ook net naar buiten gelopen, ik zie dat ze ook moeite heeft met lopen. Ik kijk der aan en we lachen " Hoe krijgen ze het elke keer voorelkaar?" Vraagt ze me. "Ja dat vroeg ik me ook al af." Zeg ik. We lopen de trap af en zien de jongens onze kant op kijken "effe boos kijken." Fluister ik. We kijken boos, justin en orkun geven elkaar een boks en grijnsen. "Ow wat zijn wij goed." Zegt justin. "Ha ha ha grappig ben je." Zeg ik. Ik loop op orkun af en laat me zelf vallen op zijn schoot "a doe eens rustig." "Ja dat vroeg ik je gisteren ook, maar heb jij geluisterd?" Zeg ik. De rest gaat stuk "ow wat goed tessa." Zegt tyrell, hij valt van zijn stoel van het lachen. We gaan met z'n alle naar de dierentuin omdat tyrell en mijn oom dat wilde, wat een kleine kinderen maar het komt wel goed uit met dahlia en tristan. We pakken onze spullen en vertrekken dan, we gaan als eerst effe lunchen en daarna rond lopen. "Dahlia, welke diertje wil jij zien?" Vraagt ik. "Leeuw." Zegt ze. "Nou Dahlia bepaalt we gaan als eerst naar de leeuwen." Zeg ik. Ik heb tristan in de kinderwagen, orkun duwt hem. Ik loop naast hem en na een poosje voel ik orrie's hand die, die van mij zoekt. "Vraag er dan gewoon om." Zeg ik en pak zijn hand. "Nee laat mij moeilijk doen." Zegt tie. "Wow." Hoor ik tristan zeggen. "Wat zie je vriend?" Vraagt tyrell. Tristan wijst naar flamingo's "mooi hè vriend." Zegt mijn pa. Hij tilt tristan uit de kinderwagen en neemt hem mee dichter er na toe. Orkun trekt me dicht naar hem toe, ik kijk hem aan maar hij zegt niets. Na een poosje rond lopen zien we een meisje en jongetje lopen met alletwee een Feyenoord tenue. "Ik ga er heen." Zeg ik. Ik loop op de kindjes af en als ik er bijna ben worden de ogen van het jongetje groot. "Omg tessa." Zegt tie en begint te huilen. Ik trek hem in een knuffel "hey, wat een mooi tenue." Zeg ik. Ik voel hem nog steeds huilen "mag ik een foto en handtekening." "Tuurlijk lieve schat." Zeg ik. "Omg zijn dat, jens, justin, tyrell en orkun?" Vraagt het meisje. Ik knik en het jongetje begint nog harder te huilen, ik troost hem en wijs naar de rest dat ze moeten komen. "Omg dayenne en dahlia." Zegt het meisje. We gaan met de kindjes op de foto en zetten allemaal onze handtekening. "Wacht." Zeg ik voordat ze weg lopen. Ik kijk in de kinderwagen of ik nog iets van feyenoord er in heb liggen, ik zie wat feyenoord stickers en een sjaal liggen. "Hier." Zeg ik en geef ze de dingen. "Dankje tessa." Zeggen ze en lopen weer weg. "Jij bent veel te goed voor deze wereld." Zegt tyrell. "Nou laat mij lekker." Zeg ik. "Het is goed schat." Zegt orkun. We lopen veder en tristan is in slaap gevallen "Ja wat is dat nou, slaapt tie." Zegt orrie. "Ja laat dat kind lekker slapen." Zegt justin. "Dahlia vind het toch nog leuk." Zeg ik en kijk in de kinderwagen maar ook die is in slaap gevallen. "Zullen we dan maar gewoon gaan?" Zegt orrie. "Ja kan, ben er wel klaar mee." Zegt bryan. We gaan weer naar het huisje en gaan rustig voor de tv zitten "jullie weten trouwens dat we na de vakantie gewoon weer kampioen kunnen worden." Zegt mijn pa. "Wat?" Zegt justin. "Ja echt ik zweer, we moeten dan nog maar 6 punten dus dat is twee wedstrijden winnen." Zegt mijn pa. "Ey beter." Zeg ik. "We gaan ons best doen voor je." Zegt tyrell.

(Tijd skip 3 weken)

Pov arne
Als we vandaag winnen kunnen we volgende week kampioen worden, ik hoop het zo. Vandaag spelen we tegen excelsior uit, fucking kut want ze hebben kunst gras en dat haten wij. Ik baal een beetje want mats is geblesseerd en de vorige keer kon ik tessa inzetten maar nu kan dat niet. Ik bel john "kunnen we echt niet regelen dat tessa mee kan doen?" "Ik zal bellen met de knvb maar ik denk het echt niet." Zegt tie. "Ik ga wel bellen." Zeg ik. "Oké je doet maar." Zegt john en hangt op. Ik bel de knvb en ik krijg een man aan de lijn "Hallo met arne slot, ik heb een beetje een gekke vraag." "Hey arne, vertel maar." Zegt de man. "Nou er is een speler van mij uitgevallen maar mag ik daar voor in de plaats een meisje inzetten?" "Uhm ik denk dat het gaat om tessa toornstra?" "Haha ja om tessa inderdaad." "Ik ga het even na vragen want ik weet dat echt niet, ik bel je straks dan even terug met het antwoord." "Helemaal goed, alvast bedankt." Zeg ik en hang op.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu