john de wolf is een held

112 2 0
                                    

Pov orkun
Ze is in de gym aan het sporten, volgens mij heb ik der echt pijn gedaan want ze is alleen maar aan het huilen. Ik wil der troosten maar ja ik denk niet ze me wilt zien. Fuck hoe ga ik dit ooit nog goed maken, en gaat ze me überhaupt wel geloven. Ik moet iets bedenken hoe ik kan bewijzen dat ik anouk niet zoende. Tessa is aan het opdrukken en ze is echt al lang bezig en ondertussen huild ze nog steeds, ik staar naar der. Na een poosje stort ze weer in en stopt met opdrukken en ruimt het plasje van tranen wat inmiddels onder der ligt op. Ze staat op en ik ren heel snel weg in de hoop dat ze me niet heeft gezien. Als ik nu in de gang loop richting buiten hoor ik achter me iemand mijn naam zeggen. Ik draai en zie der staan "kunnen we misschien praten?" Vraagt ze. "Uhm Ja hoor, nu of na de training." "Nee nu graag." Zegt ze. "Oké kom we gaan op het balkon zitten." Zeg ik en loop die kant op met der achter me aan. Als we gaan zitten, is het eerst een poosje stil. "Uhm het spijt me, het was echt niet wat het leek, nou ja eigenlijk wel maar zij zoende me en duwde me helemaal tegen een tafel aan waardoor ik niet weg kon, en ik zweer je ik heb haar echt geprobeerd weg te duwen maar het lukte me gewoon niet." "Maar dat geloof ik dus niet want jij bent een man, een fucking sterken man en dan zou je haar niet weg kunnen duwen, laat me niet lachen orkun." Zegt ze. Ze heeft een punt maar het lukte me echt niet. "Ik snap je punt, maar het lukte me echt niet en zoizo ik mag haar echt niet, ze is een hoer en ik hou van jou, weet je nog we gaan trouwen en we wonen net samen." Ik kijk naar der hand maar zie geen ring zitten ook niet van toen ik der vroeg om mijn vriendin te zijn. "Waar is je ring?" Vraag ik. "Ik was boos en heb hem uit woede af gedaan." Zegt ze en dat snap ik wel. "Maar geloof je me nou?" "Ik weet het nog niet orkun, ik heb nog heel even nodig voor mezelf." Zegt ze en het doet echt pijn. "Mag ik misschien heel effe alleen, zodat ik effe kan denken." "Ja hoor, en als je iets nodig hebt van me dan ben ik der voor je, ik hou echt van je en please kom weer naar huis." Zeg ik en loop weg.

Pov tessa
Orkun staat op en loopt weg, fuck ik beging weer te huilen. Ik wil hem geloven maar ik kan het nog niet want het feit dat hij haar niet kon weg duwen geloof ik niet. Ik heb een idee, ik loop naar het kantoor van John de wolf en klop op de deur. "Kom maar." Zegt tie en ik loop naar binnen. "Hey tessa, alles goed?" "Ja en nee maar kan je iets doen voor mij?" "Ja hoor Zeg het maar." "Kan je de camera beelden van de kantoortjes misschien laten zien en dan van 6 dagen geleden om 14.00?" "Ja hoor maar mag ik vragen waarom." "Nou er is iets gebeurd toen in een kantoor en ik moet even zien of iemand de waarheid spreekt." "Oké wacht ik zoek het even op, Hier alsjeblieft." "Dankje john." "Graag gedaan meid." Zeg tie en ik bekijk de beelden. "Niemand boeit, ik weet dat je mij wilt." Zegt anouk. " Nee donder op ik hou van tessa en we gaan trouwen." Zegt orkun. Dan ziet anouk mij want dat is duidelijk te zien en ze zoent hem snel. En inderdaad drukt ze hem helemaal tegen een tafel, en inderdaad hij is echt aan het duwen en als hij mij dan ziet wegrennen duwt hij echt heel hard en komt achter mij aangerend. Als ik de beelden zie doet het me pijn, pijn het feit dat ik hem niet geloofde en toen al heb laten uitleggen. "Thanks john je bent een held." Zeg ik en ren naar buiten richting het veld. De mannen zijn nog druk aan het trainen, maar ik heb schijt en ren naar orkun en spring in zijn armen. "Het spijt me, ik geloof je." Zeg ik en hij kijkt me aan en zoent me dan. "Ik hou van je, maar hoe geloof je me nu dan opeens?" "Nou ik heb aan john de beelden gevraagd van de kantoortjes en terug gekeken." Zeg ik tegen hem en hij zet me weer neer. Hij glimlacht naar mij en ik geef hem nog een kus en zeg "succes nog met trainen, ik sla even over."

Pov orkun
Ze loopt weg en het geeft me gelijk een boost dat ze mij gelooft. Na de training zit ze in de kleedkamer en ik kleed me om en zeg "ga je weer mee naar huis?" "Nou ik heb mijn spullen nog op de camping liggen want ik ben daar een paar dagen geweest, maar je kan wel mee want ik had een huisje geboekt en heb nog 2 dagen, en seff heeft echt al 1000 keer gevraagd waar je was." Zegt ze. " Ja dat kan wel alleen moeten we dan wel even naar huis zodat ik even wat spullen kan pakken." "Ja hoor dat kan wel." Zegt ze. En rijden richting huis en ik stap even snel uit en pak wat spullen en loop weer terug naar de auto. We rijden naar de camping en ze wijst me de weg naar het huisje, ik leg mijn spullen daar neer en we lopen naar de caravan van haar oom en tante. "Trouwens ik had een klein beetje ruzie met noemi en daarna ben ik gelijk naar training gereden dus ja." Zegt ze. "Oké maar waar ging de ruzie over?" " Nou ze vroeg aan mij tijdens ik aan het lunchen was bij mijn oom en tante, waar is je vriendje, maar ik was toen echt nog heel boos en verdrietig dus ik negeerde haar en toen zei ze "Hallo ik vroeg je wat." En toen flipte ik en zei ik "Wat boeit het, laat me met rust." En toen ben ik op gestaan en weg gelopen." Zegt ze. "Ow oké." Zeg ik. Als we aankomen zie ik der oom en tante verbaast kijken dat ik er bij ben. "Rustig maar het is weer goed." Zegt ze tegen hun. "Oké ik dacht al, moet ik hem slaan." Zegt william. "Wow rustig, ik was niet de schuldigen en tessa heeft camera beelden gezien, dus vrede." Zeg ik. Noemi komt aan gelopen als we rustig zitten "a toch maar terug gerent in zijn armen, wat een aandachts hoer." Tessa is helemaal in shock van wat ze zojuist heeft gehoord. Ik sta op en loop op der af "HOU JE FUCKING BEK HEEL SNEL, ALS IEMAND HIER EEN AANDACHTS HOER IS BEN JIJ HET DUS BETER DONDER JE OP VIEZE KUT." noemi kijkt me aan met traan ogen. "Ja ga lekker janken bij je papie en mamie." Ze loopt op haar ouders af "bij mij hoef je niet te komen janken het is je eigen schuld." Zegt der pa. Ik ga weer zitten bij tessa en ik zie dat het haar heeft geraakt wat noemi zei "ben ik een aandachts hoer?" " Nee hé luister dat ben je zeker niet, 1 zoizo geen hoer want ik ben je eerste vriendje en word ook je enigste en 2 je zoekt geen aandacht, die geef ik je gewoon al vraag je der niet voor dus als hier iemand om aandacht vraagt ben ik het eigelijk." Zeg ik lachend, ze kijkt me aan en glimlacht naar me. Na nog een gezellige avond lopen we weer naar ons huisje, onderweg maakt ze een leuke foto.

Als we in het huisje zijn gaan we gelijk slapen, we hebben het alle twee nodig want veel slaap hebben we beide niet echt gehad denk ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als we in het huisje zijn gaan we gelijk slapen, we hebben het alle twee nodig want veel slaap hebben we beide niet echt gehad denk ik.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu