Pov tessa:
''Maar over welke jongens heb je het dan''? Vraag ik nieuwsgierig aan mijn vader.
''Nou zoals ik al zei komt zoizo bryan kijken en justin bij-''voordat mijn vader zijn zin kon afmaken haakte ik hem al af. ''JUSTIN BIJLOW!'' schreeuw ik tegen mij vader die erg van mij schrikt. ''Ja je weet wel onze keeper.'' ''Ow echt meen je, ik dacht de keeper van tokyo''zeg ik terwijl ik een dom gezicht trek naar mijn vader. ''Ha ha ha grappig ben je" ''ja weet ik'' zeg ik heel zelf verzekerd. ''Maar goed veder komen ook Tyrel Malacia en Orkun Kokcu kijken." zegt mijn pa. Bij het horen van die laaste naam krijg ik het opeens heel warm. Orkun heb ik altijd al knap gevonden maar dat weet mijn vader niet en gaat tie ook nooit te weten krijgen want anders mag ik nooit meer naar wedstrijden of trainingen of dergelijke komen, want mijn pa is namelijk heel beschermd en als ik ook maar over een jongen praat wilt tie het liefst een heel politie team inschakelen om er achter te komen wie deze jongen is en het liefst ook nog uit mijn leven te verwijderen.
pov jens:
Nadat ik Tessa vertelde wie er komen kijken is ze heel stil. Ik heb echt geen idee waarom want eerst was ze zo enthousiast toen ik haar vertelde dat er mensen komen kijken naar haar. Ze klapte vooral helemaal dicht nadat ik zei dat tyrel en orkun komen kijken. Agh ja het zal wel. Ik hoop echt dat mijn meisie goed speelt vanavond want slot zij tegen mij dat als ze vanavond nog een keer scoort net zoals alle andere wedstrijden mag ze misschien gaan mee trainen met ons want ze is echt goed. Dat zal echt goed uitkomen want als ik dan een keer training kamp heb in buitenland kan ze gewoon mee en hoef ik geen zorgen om haar te maken dat ze thuis alleen is.
Pov orkun:
Ik ga vanavond haar eindelijk ontmoeten dat meisje dat al een poosje in mijn hoofd rond spookt. Tessa toornstra 18, ik ben misschien wel 20 maar zal dat er veel toe doen. Wow rustig orkun niet zo snel, je hebt haar nog niet eens ontmoet. Als ik ooit iets wil bereiken met haar zal ik echt moeite moeten doen ookal doe ik dat nu ook al, want ik heb gehoord dat jens heel beschermend is over zijn dochter wat ik wel snap want kijk naar haar z'n mooi meisje. Zij kan iedereen krijgen die ze maar wil, maar goed ik heb dus al een nep acc moeten aanmaken op alles om haar te kunnen volgen want als jens ziet dat ik haar volg ben ik de lul.Ik ga zo naar tyrel rijden om hem op te pikken en dan gaan we snel langs mac en dan door naar varkenoord. Als ik bij tyrel aan kom staat hij al klaar om te gaan. ''jo maat hoe is die?'' vraag ik aan mijn beste vriend. ''jo goed met jou?'' "goed goed'' zeg ik. ''fijn, maar gingen we nou nog snel maccie klappen of nie?'' ''als je zin hebt kan, want ik heb best wel trek en heb nie zoveel zin in eten van kantine" zeg ik terwijl ik een vies gezicht trek. Na een kleine stilte zegt tyrel opeens ''ik heb een beetje onderzoek gedaan naar tessa en ze is echt goed, ze speelt ook nummer tien net als jou en is ook aanvoerder.'' Ik voel een lach op mijn gezicht verschijnen, heb haar nog niet eens ontmoet en nu al zoveel gelijkenissen. Maar dan zegt tyrel er nog snel achter aan ''en heb wat foto's en filmpjes van haar gezien, poeh he ze is echt lekker maar wel jammer dat ze 18 is en een hele beschermende vader heeft anders had ik al lang een stap gezet.'' Ik voel mijn lach verdwijnen en veranderen in heftige jaloezie...
pov tessa:
we zijn aan gekomen bij het restaurant en gaan rustig en gezellig eten, althans dat ga ik proberen want ik kan het feit dat orkun kokcu komt kijken nog steeds niet uit mijn hoofd krijgen. We zijn al best vaak bij dit restaurant geweest en ik vind de stoofvlees hier echt geweldig en bestel het altijd dus deze keer is dat niet anders. ''een goede avond kan ik iets te drinken voor u in schenken?" vraagt de ober. ''doe voor mij maar een cola en pap wat wil jij?'' ''doe mij maar een cola light" zegt mijn vader. ''Komt er aan.'' Zegt de ober vriendelijk. Ik staar een beetje naar buiten en denk alvast aan hoe het gaat zijn straks, misschien word het wel heel akward of vind tie mij een slechte voetballer. Nee niet zo denken tessa hou je hoofd bij het eten en de wedstrijd. ''hey lieve schat gaat het wel goed, je bent zo aan het staren naar buiten en je bent heel erg afgezonderd.'' Vraagt mijn pa bezorgt. ''nee er is niets, het gaat goed was gewoon over wat dingen aan het nadenken.''''Oké dan is het goed, maar mag ik vragen waar over je aan het denken was?'' uhm fuck hoe moet ik dit zeggen, fuck bedenk snel iets tessa....
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
Fiksi UmumTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...