Pov tessa
Vandaag gaan we weer naar Nederland, gister hebben de mannen 2-2 gespeeld. We hadden afgesproken om met zijn alle te gaan ontbijten. Ik ben met orkun onderweg naar het ontbijt, hij pakt mijn hand en geeft er een kusje op. We komen aan en zijn de eerste, we zoeken een plaatsje en wachten op de rest. Het is een al you can eat, dus dat je zelf kan pakken wat je wilt. "Aah dahlia wat zie je er weer schattig uit." Zeg ik en neem der over van justin. "A top als jij der nou even vast houd terwijl ik ontbijt haal." Zegt tie. "Ja ga maar." Zeg ik en blijf achter met orkun en dahlia. "Ik zweer dit kind is te schattig." Zeg ik tegen orkun en dahlia lacht naar mij. "Ja ik kan niet wachten op die van ons." Zegt tie en ik glimlach naar hem. Dahlia begint te huilen dus ik ga even met der lopen en wieg der een beetje heen en weer. Echt binnen 2 minuten is ze stil en ik zie dayenne en justin met open mond naar mij kijken. "Hoe dan? Normaal blijft ze maar huilen." Zegt justin. "Ik heb gewoon magische handen." Zeg ik En leg der in de kinderwagen en ze slaapt vredig. Ik en orkun pakken ook eten en we hebben het nog gezellig. Als we weer terug zijn begin ik langzaam met inpakken. We vliegen vanavond om 20.00 terug dus we hebben nog even. Na 30 minuten is het verdacht stil in de tuin waar orkun was, ik loop er heen en zie orkun slapen. Ik glimlach naar hem en ga naast hem liggen en speel een beetje met zijn haar. Ik geef een kusje op zijn hoofd en ga veder met inpakken. Ik pak ook maar zijn spullen want op deze manier gaat daar nooit iets van komen. Ik ben klaar en ga weer naar buiten met wat drinken. Ik bel marre even "hey meid." "Hey hoe is het in Turkije." "Ja geweldig weer." Zeg ik. "Maar ik had een vraagje want volgende week na de wedstrijd doen we een gender reveal op het veld want we wilde niet zo groot iets." "Ow leuk, zal ik komen kijken?" "Ja dat wilde ik je dus vragen hahaha." "Ow haha nou ik kom wel kijken." Zegt ze. "Oké top nou dan zie ik je dan." "Doei tot dan." Zegt ze en hangt op. Ik kijk naast me en orkun slaapt nog steeds, ik laat een briefje achter en ga op pad. Ik loop over het strand en een beetje over het terein van het hotel. Na een poosje kom ik een mooi plekje tegen en het doet me denken aan mamma MiaIk ga er zitten en begin te zingen: "i have a Dream, a song to sing. To help me cope with anything. If you see the wonder of a fairy tale. You can taken the future even if you fail. I believe in angels. Something good in everything i see. I believe in angels. When i know the time is right for me. I'll cross the stream, i have a dream."
"Wow tessa." Ik draai me om en zie mikky staan. "Ow hey mikky wat doe jij hier?" "Ik ging even wandelen en ik wist dat dit een mooi plaatsje was." "Ow ja ik ging ook even wandelen en toen kwam ik dit tegen en het deed me denken aan mamma Mia." Zeg ik. "Ja mee eens." Zegt ze en komt naast me zitten. We praten en lopen dan samen terug naar het hotel. "Nou ik ga je vast nog wel vaker spreken, succes nog met de zwangerschap." "Dankje gaat goed komen." Zeg ik en geef der een knuffel en ze loopt weg. Ik ga naar onze kamer en inmiddels is orkun wakker. "Hey schatje waar was je heen?" "Even wandelen en toen kwam ik mikky tegen en heb ik met haar gewandeld." "Ow leuk en thanks trouwens voor het inpakken, je bent een schat." Zegt tie en geeft me een kus.Pov orkun
Het is 18.00 en ik ga samen met tessa uiteten. We kleden ons om en ze heeft dit aan:
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
General FictionTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...