het leven nu

87 2 0
                                    

(Skip 1 jaar)
Pov tessa
Vandaag heb ik een wedstrijd tegen as roma. Ik heb inmiddels een basis plaats en ik speel met 15, ik mis 10 wel maar goed. Ik ben geen aanvoeder meer maar ik sta nog wel steeds op nummer 10 positie. Ik heb veel nieuwe vriendinnen hier en ik ben ook goed met het mannen team. We zijn natuurlijk weer herenigd met tyrell en dat is wel echt leuk. Ik mis mijn pa en de jongens wel echt nog steeds maar we gaan best vaak naar Nederland om te kijken bij ze. Tristan is inmiddels 11 en speelt bij onder de 13, hij doet het erg goed. Ik word wakker van mijn wekker om 09.30, geen orrie naast me. Hij ging gister avond weg met tyrell en ik heb hem niet thuis horen komen. Ik loop naar beneden, waarschijnlijk is tie daar, ik zie tris zitten aan tafel "Waar is je vader?" "Geen idee nog niet gezien." Zegt tie, ik bel orrie. Hij neemt niet op, ik bel tyrell "Maat waar de fuck is orkun, hij is niet thuis en heb hem gisteren ook niet meer thuis zien komen." "Ow die ligt beneden bij mij op de bank, hij zei dat tie je zou bellen want hij kon niet meer naar huis rijden." "Ow oké, maak hem alsjeblieft wakker en zeg dat tie naar huis moet komen want ik moet zo gaan en hij moet met tris naar het stadion." "Jo doe ik." Zegt tie en hangt op. Ik loop naar boven en kleed me om in trainings pak, ik zeg tris gedag en rij naar het stadion. Ik speel al om 13.00, echt kut tijd. Ik kom aan en loop naar de kantine, ik wacht op iedereen.

Pov orkun
Ik heb echt zieke kater want ik en tyrell waren gister wezen stappen met wat mannen van ons team, het was heel gezellig. "Ja gast je moet echt naar huis." "Hoezo? Hoelaat is het?" "10.30." Zegt ty. "Shit man." Zeg ik want ik moet om 11.30 bij het stadion zijn met tris. "Ja tessa heeft al gebeld." "Ow nou ik ga er snel van door." Zeg ik en ga snel naar huis. "Pap we moeten echt gaan." Zegt tie. "Ja weet ik maar laat me effe omkleden." Zeg ik en ren snel naar boven, ik doe tessa shirt aan en ren weer naar beneden. Ik rij naar het stadion, ik kom aan in de kantine "hèhè waar de fuck was jij?" Zegt tessa een beetje boos. "Ja sorry ik had te veel op en ik bleef bij ty slapen maar ik was het vergeten te zeggen." "Oké en nu kater?" "Ja." Zeg ik en bestel een redbull en een broodje want ik heb nog niets gegeten. Ze gaat omkleden, ik en tris gaan vast rustig zitten, tyrell komt ook kijken. We hebben een sky box want er komen best vaak mensen kijken van ons en ja het is niet meer zoals bij feyenoord dat tessa en tris in de ducout zaten. Ik zie tessa het veld op komen

Ze komt onze kant op "succes schatje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze komt onze kant op "succes schatje." Zeg ik en geef der een kus. Ze loopt weer weg en gaat warmlopen "Oké wat word de uitslag?" Zeg ik. "2-0" Zegt tris. "Ik denk 1-1" Zegt ty. We kijken hem boos aan "Wow rustig Oké 2-1" Zegt tie. "En jij pap?" Zegt tris. "Ik denk 1-0" Zeg ik. De wedstrijd start, roma is echt een kut tegenstander vrouwen en mannen. "Ik haat roma zo erg."Zegt tris. "Ik ook." Zegt ty. Tessa word onderuit gehaalt en die chick duwt tessa nog een keer. Tes staat heel snel op en duwt terug, ik zie ze helemaal tekeer gaan tegen elkaar. "Oké jullie zijn geen familie maar ze had zo je zus kunnen zijn." Zegt ty. "Ja maar echt." Zegt tris. Tessa is echt heel boos en word niet rustig, ik twijfel maar loop dan toch richting het veld, ik ga langs de lijn staan. "Tes tes hier komen." Zeg ik, ze kijkt op en met tegenzin komt ze mijn kant op. "Kom op schat, je laat je zwake kant zien, niet doen je bent sterk. Fuck haar je bent beter." Zeg ik, ik zie nu pas dat der arm bloed. "Hoe dan?" "Ze krapte me flink." Zegt ze. "Gewoon negeren Ja." Ze knikt en loopt weer weg. Ik loop weer naar de jongens, ik zie der coach nog snel een bedank gebaar maken. Ik ga weer zitten "tessa's arm lag helemaal open." "Ow hoe dan?" Zegt ty. "Die chick had der gekrapt."
"Wat! Niemand komt aan mijn mama, ik ga er heen." Zegt tris. "Nee echt niet vriend." Zeg ik en hou hem tegen. "Maar." "Ik snap je maar laat het gaan." Zeg ik. De wedstrijd is afgelopen, het is 2-0 geworden. "Ha ik had het goed, wat krijg ik nu?" Zegt tris. "Wat wil je?" "Eén keer een dag dat jullie niet kussen of iets." Zegt tie, ty lacht. "Zijn ze nog steeds zo klef?" "Ja echt heftig." Zegt tie. "Oké als dat is wat je wilt." Zeg ik. Tessa is omgekleed en komt aanlopen "mama heeft die bitch je gekrapt." "Vriend taal gebruik maar ja." Zegt ze. "We hadden trouwens wedstrijd voorspelt en ik heb gewonnen dus nu krijg ik een dag dat jullie niet klef doen, geen kusjes of iets." "Ook geen knuffel." Tris schud nee. Ze zucht "Waarom zeg je daar Ja tegen." Zegt ze. "Ja sorry hoor." Zeg ik.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu