wedstrijd tegen ajax

109 2 0
                                    

Pov bryan:
Tessa heeft vandaag een wedstrijd tegen ajax, ik heb met slot geregeld dat wij na de training vandaag met zijn alle gaan kijken bij tessa en ze weet het niet dus dit word een leuke verrassing. Ze moet uit in Amsterdam dus dit word een mooi team uitje.

Pov tessa:
Ik word wakker van mijn wekker, ik doe snel een trui aan en loop naar beneden. Vandaag heb ik een wedstrijd tegen ajax, ik had gevraagd aan mijn pa en orkun of ze mee gingen maar ze hebben vandaag training dus dat kan niet. "Goedemorgen pap." "Goedemorgen, en beetje goed gevoel over vandaag?" "Ja wel redelijk." "Goedzo." Ik loop naar de keuken en ga ontbijten als ik aan het eten ben word ik gebeld door orkun. "Goedemorgen schat." Zegt tie met zijn ochtend stem. "Goedemorgen." "Hoelaat start je wedstrijd?" " 16.00 hoezo?" "Nou dan zorg ik effe dat ik de livestream kan kijken." "Maar jullie hebben toch training?" "Ja maar, fuck die training ik wil je wedstrijd zien." "Hahahaha Oké je doet maar." Zeg ik. "Maar ik ga hangen want moet me gaan klaar maken en dan naar trainings complex." "Is goed, heel veel succes en hou van jou." "Dankje hou ook van jou." En ik hang op. Ik kleed me aan en pak mijn tas. "Doei pap hou van jou." "Doei succes." Ik pak mijn auto sleutel en rij naar complex 1908. Als ik aan kom rijden staat esmee nog buiten. "Ewa chickie." Zeg ik tegen der. "Ewa, wat heb ik nou dan gehoord, jij een orkun?" "Ja we hebben relatie."Zeg ik. "Lekker bezig." "Jatoch." Zeg ik. En we lopen naar binnen, iedereen is er en we vertrekken naar Amsterdam. Aan gekomen gaan we omkleden en warm lopen.

Pov jens:
We zijn klaar met trainen en gaan nu mijn dochter verrassen in Amsterdam bij der wedstrijd. We zijn onderweg en zijn een beetje een voorspelling aan het doen van de uitslag. "Ik denk dat het 3-1 word voor feyenoord." Zegt idrissi. "Ik denk 2-0 voor feyenoord." Zegt tyrell "ik denk 4-2 voor feyenoord, en tessa gaat er 2 scoren." Zegt orkun. "Ja ik ook, heb veel vertrouwen in mijn kind." Zeg ik. Aangekomen gaan we effe naar binnen en dan zodra het warm lopen begint gaan we zitten op de tribune. Ze mogen in de arena, normaal mogen de vrouwen dat niet maar vandaag was wel een keer. Ze komen het veld op gelopen het uit vak gaat te keer. We doen met het uitvak mee, ik zie der lopen, ik ben echt trots op mijn meisje. Ze kijkt onze kant op en ziet ons dan, ik zie haar eerst verbaast kijken maar begint dan te lachen. Ze loopt naar een team genoot en wijst naar ons.

Pov tessa:
Het uitvak gaat te keer ik kijk der naar en dan valt me iets op, ik zie heel het feyenoord mannen 1 team, ik begin te lachen en loop naar esmee. "Kijk daar dan." En ik wijs naar de mannen. "Is dat heel het team?" "Jep, maar er werd tegen mij gezegd dat ze training hadden, vuilen leugenaars." Zeg ik tegen der. Ik loop richting de jongens. "Vuilen leugenaars."Zeg ik tegen mijn pa. "Ja wat, we wilde je verrassen." "Nou dat is gelukt." Zeg ik. Ik klim over het hek en geef mijn pa een knuffel. Orkun komt op me af gerend. "Hey schatje." En hij geeft me een kus. " hey, ik wist niet dat jullie zo goed konden liegen." "Ja dat kunnen wij goed hé." Zegt tie. "Wacht kijk." Zegt orkun en hij trekt zijn jas uit en dan komt een feyenoord tenue te voorschijn, hij draait om en achterop staat, 10 toornstra. "Aww."Zeg ik. Ik word geroepen dus ik zeg gedag tegen de manen. Ze wensen me succes en ik loop weg. De wedstrijd begint en het staat 3-2 voor ons. Lekker ik heb er al een gescoord en het is nu de 80ste minuut. Ik krijg een diepe bal en ga naar binnen richting de goal, ik haal uit een scoor. Jaaaa lekker, ik loop richting het uitvak en kijk naar mijn pa en bryan en doe een kip na, net zoals hun altijd doen. Ik zie ze lachen en dan uiteindelijk hoor ik het fluit signaal, yes we hebben gewonnen lekker. Ik sprint richting het uitvak en klim over de hekken heen naar de jongens. " lekker gedaan." Zegt tyrell, ik bedank hem en loop naar mijn pa. "Leuke celebration."Zegt tie. "Jatoch, vond ik ook." Ik loop naar orkun. "Lekker gedaan schat." "Dankje schat." Zeg ik. Ik loop richting het uitvak en we zingen: komen wij uit Rotterdam? Ken je dat niet horen dan! En we springen met zijn alle en maken er een feestje van. Slot komt naar mij toe in de kantine na de wedstrijd "je ging echt weer goed." Zegt arne. "Ja vond zelf wel dat het goed ding." Dan komt de trainer van ajax aan. "Hey tessa, jij bent echt een goede voetballer en wij als ajax hebben wel interesse in je." "Nou ik weet het niet zo goed." "Ik had gehoord dat steven berghuis ook al met je had gepraat." Zegt de trainer. "Ja dat klopt alleen steven deed een beetje Ja kut." "Ja dat had ik ook al gehoord." Zegt de trainer. Slot staat nog steeds bij ons. "Maar tessa blijft nog mooi wat jaartjes bij feyenoord, maar Dankje voor het aanbod, je hoord van ons als ze interesse heeft." Zegt arne. Ik kijk arne aan zo van bedankt, hij glimlacht naar me en loopt weg.

Pov jens:
We zijn weer terug bij trainings complex 1909, We zitten met de mannen +tessa in de kantine. Ik hoor tessa's telefoon af gaan, ze krijgt een mail binnen. Ze opent hem en kijkt dan geschrokken naar der telefoon. "Wat is er?" Vraag ik. "Uhm nou weet je nog dat je van school af heb gehaalt." "Ja hoezo?" "Nou weet je ook nog dat ik ze niet mog vertellen waarom ik van school af ging." "Ja dat weet ik ook nog want dat was voor jou eigen veiligheid, dat je niet elke dag zou lastig gevallen worden omdat ik je pa ben en omdat je bekent ben." Zeg ik. "Nou ik mocht ze toch niet vertellen dat jij mijn pa was en moest ik doen ofdat ik een andere achternaam had, en heb ik ze toen verteld dat ik weg ging omdat ik ging verhuizen, maar dat is maar 2 jaar geleden, en hun zijn nog steeds een klas." "Ja maar hoezo Vertel je dit?" "Nou ik kreeg net het programma voor volgende week binnen en daar staat dat er woensdag een klas komt kijken bij de training en komen een interview houden van mijn oude school en de klas staat er ook bij en dat is mijn oude klas, ze gaan me zoizo herkennen en dan weten ze alles, sommige heb ik nog steeds contact mee en dan gaan mijn vriendschappen er echt aan als ze weten dat ik al die jaren tegen ze heb gelogen." Zegt ze in paniek. "Geen zorgen, je bent sinds toen best wel veranderd dus ik denk niet dat ze je herkennen, en anders als ze het zien Vertel je ze gewoon de waarheid." "Oké." Zegt ze met een zucht. Ik snap der paniek wel ene beetje maar ja kan er niets aan veranderen.

Pov hartman
We zijn gezellig met zijn alle wat aan het drinken in de kantine. "Hey zullen we effe een feestje houden, want tessa heeft vandaag weer de winst gepakt?" Stel ik voor. Iedereen zegt goed idee. "Maar niet te veel alcohol want jullie hebben morgen gewoon wedstrijd weten jullie nog." Zegt slot streng. "Ja weten we." Zegt trauner. We maken er nog een leuke avond van met muziek en drinken. Na een poosje zet tessa een liedje op "hey pap luister eens."Zegt ze en wiebelt een beetje raar met haar wenkbrouwen.Ze zet het liedje bad hair day van tiktok op. "Ow ja dit ken ik wel, want ik hoor dit HEEL DE DAG door het huis." Zegt jens. Ze doet het dansje dat er bij hoort en we gaan allemaal stuk. "Orkun bereid je voor, voorals jullie ooit samen gaan wonen want dan hoor je dit heel de dag door het huis, en zie je alleen maar een dansende tessa." Zegt jens. "Zal me voorbereiden." Zegt orkun.

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu