Pov orkun
Tessa is weer beter, eindelijk want ze was echt 4 dagen ziek. Vandaag komt wouter langs en hij blijft 1 nachtje bij ons slapen, we hebben ook training en hij gaat mee kijken. 10.00 gaat de bel, ik doe open "jo maat." "Vriend." Zegt tie en geeft me een knuffel. "Kom binnen." Zeg ik en hij volgt me. "Ja bent hier toch wel eens geweest, toen je nog in Nederland woonde?" "Ja een paar kaar." Zegt tie. Ik bied hem wat drinken aan en we gaan rustig zitten, na 10 minuten komt tessa aanlopen met tristan op der arm. "Hey tessa, dat is lang geleden wat ben je groot." "Hahaha ja ben wel veranderd sinds toen." Zegt ze en komt bij ons zitten. "Jeetje, hij lijkt echt op jou en jens tegelijk." "Ja dat zeggen veel mensen." Zeg ik. "Papa." "Ja vriend." Zeg ik en hij kruipt naar me toe en ik til hem op. "Hey vriend." Zegt wouter en tristan kruipt helemaal tegen mij aan. "Haha ik bijt niet." Zegt tie. "Nou." Zeg ik en we lachen. Na een poosje praten moeten we omkleden, we pakken onze spullen en vertrekken. "Zozo wat een auto." Zegt wouter. "Jaja." Zegt tessa. Als we aankomen slaapt Tristan, ik breng hem naar John's kantoor en leg hem daar neer. We lopen richting de kleedkamer met wouter en kleden ons om. "Jeetje het is hier echt niet veranderd." "Nee klopt." Zeg ik. We lopen naar de gym en wouter praat met iedereen, als we buiten gaan voetballen en doet wouter mee.Het was een best zware training van 2 uur lang. Ik zweet me helemaal kapot, ik loop op tessa af wil der een knuffel geven. "Nee bah man je bent helemaal bezweet." Zegt ze en duwt me weg. "Ja vind je het gek." Zeg ik. "Eerst douchen of omkleden, dan kan je aandacht krijgen." Zegt ze streng. Ik zie wouter kijken en hij kan zijn lach niet inhouden "Ja lach jij maar vriend." Zeg ik en loop weg naar de kleedkamer. "Wouter, bereid je voor ze zijn heel klef." Hoor ik justin zeggen. "Bek dicht bijlow." Roep ik. Ik kleed me om en loop naar de kantine, na 10 minuten komt tessa ook aanlopen. Ze komt bij mijn tafel staan en wijst dan met der vinger dat ik mee moet komen, ze neemt me mee naar een kleedkamer en ze gaat zitten op een bankje. Ik ga voor der staan en kijk der aan, ze bijt op der lip. "Ik had je aandacht belooft als je had gedouchd." Zegt ze en daarna zoent ze me even. Na 5 minuten trekt ze terug en staat op "en waar ga jij heen?" Vraag ik. "Kantine." Zegt ze. "Uhu dacht het niet." Zeg ik trek der terug. Ik til der op en zet der weer neer op het bankje, ik ga naast der zitten en zoen der nog een keer. Hartman komt binnen lopen "ah hier zijn jullie." Zegt tie. "Zie je niet dat ik druk bezig ben." Zeg ik. "Ja maar arne wilt een woordje doen." Zegt tie en loopt weer weg.
Pov hartman
Ik loop een kleedkamer binnen en zie ze bekken. "Ah hier zijn jullie." Zeg ik. "Zie je niet dat ik druk bezig ben." Zegt orkun. "Ja maar arne wilt een woordje doen." Zeg ik en loop weer weg. Jeetje hé, arme tristan die moet dat elke keer aanzien. Ik heb medelijden met het kind, ik loop weer naar de kantine. "En?" Vraagt tyrell. "Ja wat denk je?" Zeg ik. "Ja druk bezig met zoenen zeker." Zegt justin. "Precies." Zeg ik en ga zitten. Ze komen aanlopen en gaan ook zitten "jullie kunnen echt nooit van elkaar afblijven hé?" Zegt jens. "Ja nou en pap." Zegt ze. Arne doet zijn ding en dan zijn we klaar voor vandaag.Pov wouter
We rijden naar hun huis en ik ga even naar de logeerkamer me omkleden. Als ik terug loop naar de woonkamer heeft tessa lunch gemaakt. "Um dit is fucking lekker." Zeg ik. "Haha Dankje." Zegt ze. Ik help der met alles opruimen en daarna gaan ik en orrie op pad "Zullen we naar stad?" Vraagt tie. "Ja kan." Zeg ik en we vertrekken. "Ik was laast met tessa 1 VS 1 aan het doen en toen zei ze me dat het haar deed denken aan onze video van beach batlle in marbella." Zegt orrie. "Ow dat weet ik nog wel, dat was echt leuk." "Ja en jij die, die water in gaat enzo." "Ja daar heb ik nog wel foto's van." Zeg ik en zoek op mijn telefoon.
JE LEEST
van een Toornstra naar een Kökcü
General FictionTessa Toornstra (18), dochter van Jens Toornstra voetbalt al sinds ze 8 jaar was bij Feyenoord en is een erg goede speler van de feyenoord vrouwen 1, ze draagt nummer 10 en is aanvoerder, maar toch ontbreekt er iets voor haar in haar leven.... beva...