ibiza

69 2 0
                                    

Pov tessa
Het is onze eerste dag in ibiza, gisteren hebben we niets meer gedaan behalve uitpakken en bij komen. Vandaag word het 31 graden ofzo. Ik loop naar beneden, orkun en tristan zijn al beneden. We ontbijten rustig "Zullen we vandaag naar strand?" "Ja dat kan wel." Zegt tie. "Tris, gaan we effe zwemmen?" Vraagt tie aan tristan. Tristan knikt, ik kleed hem om in zijn zwem broek en doe zelf ook mijn bikini aan. Ik loop naar buiten en ga rustig liggen op een bedje "Mama jij zwemmen?" Vraagt tristan en staat bij mijn bedje. "Ja hoor." Zeg ik en sta op en klim het water in. "Springen vriend." Zegt orrie en tristan springt en hij vangt hem op. Hij heeft veel pret "moeten we hem eigenlijk niet op zwemles doen hij is nu 3?" Vraagt orrie. "Nee hoezo, je hebt een zwembad in huis, huur gewoon iemand in." "Ja dat kan ook." Zegt tie. "We zoeken het nog wel even uit." Zeg ik. Na nog effe zwemmen, ga ik er uit en ga me aankleden.

Ik doe dit aan en loop naar buiten "poehe tris kijk eens met een lekker wijf daar staat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe dit aan en loop naar buiten "poehe tris kijk eens met een lekker wijf daar staat." Zegt orkun tegen tristan. Ik sta daar met openmond "Ja joh leer lekker dat kind die dingen." Zeg ik. "Ja wat het is de waarheid." Zegt tie en klimt het zwembad uit met tristan en geeft me een kus. "Kleed je hem even aan?" "Wat dacht je dat ik ging doen." Zegt tie en loopt naar binnen. Ik ga buiten rustig zitten en drink wat, na een poosje komt tristan aan rennen.

"Hey vriendje wat ben je schattig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hey vriendje wat ben je schattig." Zeg ik en til hem op de bank. "Mama, jij mooi." "Hahah Dankje vriend, maar papa heeft zeker gezegd dat je dat moest zeggen?" "Hé wat?" Zegt orkun die komt aanlopen. "Ja dat kind heeft dat nooit zelf bedacht." "Wie zegt dat, hij spreekt de waarheid." Zegt orkun en komt naast me zitten. "Ow ja hoe weet je wat hij zei dan?" "Uhm omdat ik het kon horen." "Jaja." Zeg ik. We pakken wat spullen in vertrekken naar het strand, het is op 5 minuten loop afstand.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu