eten bij familie kökcü

115 2 0
                                    

Pov tessa
We zijn nu aan het eten met zijn alle, het is erg gezellig. Ik zit tussen tyrell en orrie in en tegen over mij zit bryan en pap. We hebben echt van alles te eten gekregen. Ik ben in gesprek met bryan Als ik orrie's hand op mijn boven been voel glijden, ik probeer me te focussen op mijn oom maar gaat toch wel moeilijk.
-BEETJE SMUT-
Orrie vrijft met zijn hand en gaat dan naar de binnen kant van mijn been. Er glijd een rilling over mijn lijf, orrie merkt het want hij kijkt even naar me maar gaat dan gewoon veder met praten met tyrell. Ik heb inmiddels de korte broek van het tenue aangedaan want het was heel warm geworden. Ik voel orrie zoeken naar de rand van mijn broekje en gaat met zijn vinger een beetje onder mijn broekje, niemand ziet het gelukkig maar ik kan echt moeilijk mijn gezicht normaal houden "gaat het goed tes je trekt hele rare gezichten?" Vraagt bryan. "Ja hoor alles gaat goed." Zeg ik terwijl ik orrie probeer weg te duwen maar ik slaag er niet in. Hij glijdt heel voorzichtig zijn vinger in mijn😼, ik kijk hem aan en hij grijnst een beetje. "Ik kreeg alles toch als ik scoorde." Fluistert hij in mijn oor. "Ja maar kan dit niet vanavond." Fluister ik terug "Nou nee ik wil nu en vanavond." Fluistert hij terug. Ik kijk hem aan en denk fuck ik kan hem niet tegen houden. Ik zie bryan en pap me heel raar aan kijken, ik ga maar gewoon veder met mijn gesprek.

Pov orkun
Ik zit tessa hier half onder de tafel te vingeren en ze doet der best om het niet te laten merken. Ze trekt hele rare gezichten, ik zie bryan en jens echt heel bedenkelijk kijken, ow wat heerlijk dit. Om tessa te plagen steek ik mijn tweede vinger in haar 😼 en ga ik wat sneller. Volgens mij komt ze bijna maar ik kan het niet zien aan haar gezicht, dus ik trek maar gewoon mijn vinger uit haar 😼. Ik zie der een soort van opgelucht kijken, haha dit word nog wat.
-EINDE SMUT-

Pov bryan
Tessa zit hele rare gezichten te trekken en jens ziet het ook. "Gaat het wel goed met der." Vraag ik aan jens een beetje zacht. "Geen idee." Zegt tie. Als we klaar zijn met eten gaat iedereen naar huis want we hebben over 2 dagen de officiële huldiging op coolsingel, dus hebben we rust nodig.

Pov tessa
Ik ga met orkun mee naar huis zodra we aan komen krijg ik niet eens de kans om mijn spullen neer te zetten, want ik word al mee genomen door orrie naar boven.
-SMUT-
Hij dumpt me op bed en klimt op me en begint me te zoenen, hij gaat van mijn mond naar mijn kaaklijn, naar mijn nek en zet daar wat zuigzoenen. "Ja is het weer nodig?" Vraag ik. "Uhu ze moeten zien dat je van mij bent." "Maar dat kan toch ook gewoon zo." Zeg ik en laat hem mijn hand zien met verloofings ring. "Nou ja en nee, maar nu mond dicht en het enigste wat ik wil horen is mijn naam." Zeg tie en ik knik. Hij kleed me uit en zich zelf ook. Hij klimt boven op en stopt zijn lengte in me "fuck orkun." Zeg ik en hij grijnst. Hij gaat fucking hard, ik kom maar hij nog niet. Ik trek hem af en dan komt hij ook.
-EINDE SMUT-
"Fuck schat ik hou van je." "Ik ook van jou." Zeg ik en doe orrie t-shirt aan die hij eerst aan had, hij is heel erg groot bij mij en pak mijn string en loop dan naar beneden om wat te drinken te pakken. Ozan komt binnen gelopen en ik sta daar, fuck. Hij kijkt me aan "ow sorry misschien had ik eerst effe moeten bellen." "Nee maakt niet hoor." Zeg ik akward. "Orkun kom eens." Roep ik. "Ja schat." Zegt tie en komt in zijn onderbroek naar beneden. "Ow hey broer." Zegt tie en schrikt ook. "Hey broertje stoor ik." Zegt tie lachend. "Uhm nee hoor." Zegt orkun en komt achter mij staan. "Maar ik kwam hier om jullie nog te feliciteren, met kampioenschap en verloofing." We zeggen Dankje. "Hebben jullie zin om morgen bij mij en suze thuis te komen eten en dan komen pap en mam ook." Zegt ozan. "Ja das wel gezellig." Zeg ik en orkun stemt ook in. Ozan gaat weer naar huis. "Heeft tie gezien dat je hier alleen in je string staat." "Geen idee, maar anders kan ik hem niet meer normaal aankijken." Zeg ik lachend. We gaan naar bed want zijn fucking moe en we gaan morgen starten met verhuizen.

Pov jens
Vandaag gaat mijn meisje intrekken bij orkun, Jeetje die 18 jaar gingen echt snel. Ik sta op en loop door de gang boven en zie dan nog wat foto's van vroeger hangen en ik kijk er even naar

van een Toornstra naar een Kökcü Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu