Isabelle
Îmi place să cred că sunt puternică.
Prin tot, în fiecare moment dificil din viața mea am găsit o scăpare prin temele școlare. Ori de câte ori nu lucram sau eram împinsă de Evan și gașca lui, studiam, singurul lucru la care mă pricepeam cu adevărat.
Am avut cea mai mare medie în liceu, despre care nu am crezut că înseamnă prea mult din cauza faptului că ne aflăm în cea mai săracă parte a orașului, unde oricum niciun student nu îi păsa cu adevărat și nu avea timp decât pentru droguri și alcool.
Deși, odată ce Evan Samson a aflat despre realizările mele, am fost obligată să-i fac toate temele școlare, inclusiv pe ale lui Peters, Jacobs și Emma.
"- Buna, Hart, părinții mei cred cu adevărat că pot merge la Harvard cu rahatul ăsta". Jacob râde isteric, împingându-mă cu putere în spate în timp ce îmi flutură în față hârtia pe care o scrisesem înainte.
"- Ce-ar fi să jucăm un mic joc după școală astăzi? Nu?" spune Evan în timp ce mă urmărește pe holurile goale ale școlii.
"- N..Nu, sunt bine." Spun în liniște, cu buza tremurând când mă împinge de un dulap. Mă uit în jos, astfel încât părul meu să-mi acopere fața, pentru că sunt îngrozită să mai rostesc un cuvânt.
"- Cățea bâlbâită". Scuipă, apucându-mă de păr și trăgându-mi capul în sus.
"- Evan, ar trebui să plecăm acum." spune Peter nervos când sunetul cheilor profesorului răsună pe hol.
"- Să nu crezi că am terminat cu tine." Se încruntă înainte să-mi trântească capul pe spate de dulap și să plece cu Peter.
Mă doare capul din cauza impactului în timp ce țin mâna în locul dureros în lacrimi, mergând spre prima mea oră de astăzi.
De îndată ce sună soneria pentru ultima oră, mă ridic, picioarele mă împing spre ieșire. Poate dacă aș fi fost suficient de rapidă, nu m-ar lua azi.
Deschid ușa grea, dezvăluind soarele strălucitor de pe fața mea și căldura de pe piele. Ochii mei caută frenetic autobuzul, un sentiment retrăit în adâncul stomacului când îl privesc cum se oprește.
Alerg, mai repede decât oricând și mă ascund pe bancheta din spate, sperând că nu m-au văzut urcând.
Ochii mei privesc peste fereastră, privind cum Evan se uită furios în jur după mine cu gașca lui, împingându-i pe ceilalți studenți care îi stăteau în cale. Îmi simțeam inima în adâncul stomacului, dacă mă găseau eram ca și moartă.
Ușa autobuzului se închide și ușurarea mă cuprinde. Eram în siguranță, deocamdată.
Aseară am decis că nu era cea mai bună idee să găsesc un loc de muncă în partea săracă a orașului. Cu Evan și Andrew trăind în aceeași zonă, ar înrăutăți lucrurile.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...