"- Domnișoară Hart, ai întârziat 15 minute." spune doamna Carmen, cu o privire dezamăgită pe chip în timp ce mă grăbesc în bucătărie cu uniforma pe mine.
Mi-a spus să mă întâlnesc cu ea să-mi spună ceva aici înainte de a începe cu dormitoarele.
"- Îmi cer scuze doamna Carmen, unul dintre profesorii mei mi-a cerut să vorbească cu mine după oră". Mormăi, degetele mele s-au împletit nervoase unele cu altele. Urăsc că trebuie să o mint, dar dacă ar afla adevăratul motiv pentru care am întârziat, n-aș fi surprinsă dacă aș fi concediată pe loc.
"- Vreau să mă ajuți la servirea băuturii în timpul cinei diseară, la 19.00. Asigură-te că dormitoarele sunt curățate înainte de sfârșitul turei, ca întotdeauna." Spune ea în timp ce inspectează servitoarele și bucătarii care pregăteau cina.
Mă simțeam rău numai la acest gând, dar tot ce puteam face a fost să accept ordinele doamnei Carmen.
Mai aveam câteva ore înainte de cină, așa că m-am hotărât să curăț mai întâi camera lui Caden, deoarece eram sigură că nu era acasă.
În tot timpul în care făceam curățenie în camera lui, care părea aproape la fel de întunecată ca sufletul lui, am simțit agitația năvălind în pielea mea.
De ce ar crede că sunt un spion? Ce făcea el acolo atât de rău ? Poate pur și simplu nu vrea ca părinții lui să știe...
Ușurarea îmi umple corpul când termin camera și verific ora care arată 6:45.
Luându-mi toate proviziile, mă grăbesc în jos pe scări, pun totul înapoi în dulapul destinat produselor de curățenie, înainte de a intra în bucătărie care era plină de servitoare care se grăbeau înainte și înapoi încercând să finalizeze cina.
"- Tot ce trebuie să faci este să scoți băuturile, nu ar trebui să fie prea dificil. Nu scăpa nimic." Doamna Carmen se grăbește în timp ce aleargă prin toată bucătăria asigurându-se că totul este perfect.
„- D..da doamnă". spun eu, dându-mă înapoi când o servitoare îmi împinge în mână o tavă cu o sticlă de vin cu aspect scump și un ulcior cu apă cu lămâie.
Îmi stabilesc mâinile, respirând adânc în timp ce mă uit confuză la doamna Carmen.
"- Hai! Ce faci cu privirea la mine." Doamna Carmen mă alungă și eu dau repede din cap, mergând cât de sigur am putut spre ușa care duce la sala de mese.
Am simțit cum agitația îmi trece prin corp când am deschis ușa, dezvăluind o sufragerie mare, frumos luminată, cu o masă mare în centru.
O femeie superbă cu părul lung și castaniu stătea lângă un bărbat care zâmbise la ceva ce spusese ea.
Trebuie să fie domnul și doamna Agosti.
Ace stătea la un loc vizavi de ei, ascultându-și mama. Caden nu se vedea nicăieri, deloc surprinzător.
Am putut vedea privirea moale din ochii doamnei Agosti , asemănătorii cu ai lui Ace, deși erau diferiți la culoare. Avea același păr gros ca și domnul Agosti, și mi-am imaginat că și aceeași înălțime.
M-am întrebat cum s-au întâlnit domnul și doamna Agosti, având în vedere aspectul ei timid în comparație cu cel intimidant al domnului Agosti.
Când ajungeam la masă, simțeam ochii lui Ace asupra mea și, dintr-un motiv oarecare, mă uit înapoi la el, căzând instantaneu în ochii lui albaștri orbitori, care păreau ca un ocean calm de fiecare dată când mă uitam la culorile lui moi, dar profunde.
Îmi aruncă un mic zâmbet, iar eu îi zâmbesc înapoi înainte de a începe să torn băutura în pahare.
"- Ace, unde este fratele tău? De câte ori va lipsi de la cină?" spune doamna Agosti, îngrijorarea aflându-se în vocea ei blândă.
„- Nu sunt sigur, oricum nu e ca și cum ar vorbi cu noi." Ace ridică din umeri, culegând mâncarea din farfurie.
"- Mi-aș dori doar să-mi spună ce este în neregulă. Am încercat să vorbesc cu el de ani de zile, dar el mă închide de fiecare dată." Doamna Agosti se încruntă. Am putut vedea tristețea din ochii ei.
Era genul de tristețe pe care ai vedea-o doar la o mamă. Genul în care durerea copiilor ei te afectează mai mult decât orice durere din lume.
Aceeași pe care mama mea a avut-o pentru mine înainte de moartea tatălui meu.
Încerc să ignor valul de durere care se simțea ca niște ace în inima mea. Gândul la părinții mei îmi aducea întotdeauna tristețe.
I-am vrut înapoi. Voiam doar să fie normal, normalul meu, normalul în care eram doar o fetiță nevinovată care plângea că mi s-a topit înghețata, normalul în care mergeam la plimbare cu mama și tata în timpul verilor fierbinți prin cartierul nostru.
Nu înțeleg, Nu înțeleg cum Caden își exclude familia. Erau chiar în fața lui , suficient de aproape pentru a se îmbrățișa, pentru a vorbi, pentru a-și face amintiri, dar el s-a închis doar pe el însuși.
Timpul este crud și nimeni nu durează pentru totdeauna. Nu își dă seama cum îi afectează asta pe părinții lui, pe Propriul lui frate?
Vocile lor devin mai liniştite pe măsură ce plec cu sticlele de băutură acum pe jumătate goale, mintea mi se învârte de întrebări la care nu este treaba mea să mă gândesc în primul rând.
Tot ce am făcut pe tot restul cinei a fost să umplu din nou băuturile tuturor când au scăzut. Aproape că am adormit la un moment dat până când doamna Carmen mi-a pocnit degetul în fața, ceea ce m-a trezit instantaneu.
Odată ce s-a terminat în sfârșit, m-am întors la dulapul de curățenie pentru a putea termina restul camerelor.
Nu sunt sigură cât era ceasul, știam doar că era noaptea târziu, când am terminat camerele, sunetul deschiderii ușii din față a răsunat în holurile liniștite.
Am auzit o femeie plângând la scurt timp după aceea și mă ascund într-un colț, încercând să văd ce se întâmplă.
"- Caden, nu mai face asta, ce se întâmplă? Nu poți să vii acasă bătut și să te aștepți să ignor lucrul ăsta!" Vocea doamnei Agosti strigă de durere în timp ce se ține de brațul fiului ei.
Vocea îi era tremurândă, mi-am dat seama că făcea tot posibilul să-și țină lacrimile, să sune suficient de puternică în fața fiului ei.
Nu puteam să văd prea bine în întuneric, dar puteam distinge petele întunecate unde era sânge pe fața lui.
Corpul ei era atât de mic în comparație cu silueta lui înaltă, când încerca să-l împiedice să plece.
"- Mamă, termină. Sunt în viață, bine?" Mormăie, uitându-se la mama lui.
Îmi pare rău pentru ea. Nu îmi pot imagina cum ar fi să-ți vezi copilul așa, să-l vezi îndepărtându-se de toată lumea și neștiind de ce.
"- Știi că poți avea încredere în mine Caden, voi fi mereu aici pentru tine, doar te rog, nu mă îngrijora așa." Ea plânge, ștergându-i încet sângele de pe fața lui cu un prosop.
" - Da, stiu." Este tot ce spune când o lasă pe mama lui să curețe sângele, dar vocea lui este lipsită de emoții, goală, rece.
"- Ce faci?" Aproape că am un atac de cord la vocea bruscă din spatele meu. Mă întorc, simțindu-mi respirația greșită când Ace stătea în fața mea, cu mâinile în buzunare, în timp ce se uită la mine confuz.
~~~~~~
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...