M-am gândit la ce îmi spusese Ace.
A spus că vom lucra mai bine fiind mai mult decât prieteni.
Bănuiesc că mi-a aprins o flacără în creier, pentru că după aceea mi-am dat seama că toate celelalte gesturi pe care mi le-a arătat, probabil, nu erau prietenoase.
Cred că Ace mă place.
Și nu într-un mod prietenos, ci într-un mod în care vrea să se întâlnească cu mine. Încă nu sunt sigură ce simt în legătură cu asta, dar când mi-am dat seama, nu m-am supărat.
Simțeam o caldură înăuntru meu , aveam zâmbetul pe buze. Dar ...îmi place Ace ?
Ei bine, asta nu contează.
Nu este ca și cum aș ajunge în viața mea suficient de departe pentru a fi nevoită să mă gândesc la asta.
Degetele mele se țin strâns de curelele rucsacului în timp ce ies încet în afara școlii cu capul plecat.
Știam că fiecare secundă a zilei se apropia din ce în ce mai mult de întâlnirea cu Andrew. Mă mânca centimetru cu centimetru, bântuindu-mi fiecare gând.
Sunetele produse de colegii mei de clasă din jurul meu au sunat ca niște mormăieli, în timp ce toți ajungeau în mașinile lor scumpe înapoi spre casă.
Toată lumea vorbea despre petrecerea aniversară a lui Ace și Caden. Au făcut să pară că este petrecerea unor celebrități.
Sunt sigură că este imposibil pentru cineva ca mine să primească o invitație.
Îmi mușc buza în timp ce merg pe drum înapoi la moșie. Ar trebui să-i cumpăr lui Ace un cadou de ziua de naștere? Caden merita unul de la mine?
Aproape că râd la gândurile mele. Ce ar putea să nu aibă ei având atât de mulți bani.
Ar fi jalnic să încerci să le faci un cadou.
Corpul meu se încordează brusc în timp ce merg când o motocicletă cunoscută trece cu viteză. Sunetul îmi pătrunde în urechi în timp ce încerc să ignor cum încetinise înaintea mea până la oprire.
Îmi înghit nodul din gât în timp ce mă gândesc să merg spre cealaltă parte a străzii, ca să-l pot evita pe Caden. Din păcate, el coborase deja de pe motocicletă și își scoase casca înainte să mă pot hotărî.
Se uita în direcția mea, trecându-și o mână prin părul dezordonat.
Inima îmi batea agitată în timp ce încercam să trec de parcă nu l-aș fi văzut. Din păcate, mâna lui mare se prinde de rucsacul meu și mă trage înapoi spre corpul lui înainte ca eu să pot scăpa.
"- O...oh, nu te-am văzut." Râd nervos, privind în sus la ochii lui întunecați. Mâna o avea încă pe rucsacul meu în timp ce se uita la mine.
"- Urcă." ordonă el, împingându-și casca pe capul meu brusc. Mă împiedic în pași de greutatea bruscă de pe cap, ținându-mă de cască pentru a mă menține pe loc.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...