10

1.3K 62 2
                                    

"- C

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"- C... ce? Eu... nimic." Ezit, încercând să evit contactul vizual, ca să nu observe că mint. Deși este destul de rău, sunt sigură că și-a dat seama deja.

Își ridică privirea și se uită în spatele meu, căzându-i ochii pe Caden și pe mama lui. De îndată ce l-a văzut pe Caden, falca lui s-a încleștat, privirea îi ardea de furie în timp ce se uita la fratele său.

"- Vrei să te plimbi cu mine? mă întreabă Ace deodată, uitându-se încă la fratele său. Ridic privirea, șocată de cuvintele bruște care i-au părăsit gura.

"- Acum..?" Mă bâlbâi, uitându-mă mă la el confuză. Era aproape unu dimineața.

"- Da, acum. Dacă nu, poți continua să-mi urmărești familia." spune Ace în glumă în timp ce ridică din umeri, întorcându-se în timp ce merge pe un hol.

"- .. de ce aș vrea să fac asta?" Spun agitată, grăbindu-mă spre Ace în timp ce încep să merg lângă silueta lui înaltă.

Se uită la mine, un mic râs ieșindu-i din gură. Mă uit la el și nu înțeleg ce era atât de amuzant.

"- Sunt surprins că nu m-ai ignorat din nou, Isabelle."Spune el deschizând ușa din spate. Aerul rece îmi sărută pielea în timp ce ieșim afară, dezvăluind grădina mare din curtea din spate.

"- Eu... pur și simplu nu vreau să fiu concediată pentru că am vorbit cu tine. Doamna Carmen mi-a spus că de obicei nu angajează fete de vârsta mea din cauza scandalurilor și eu... îmi era frică că va înțelege greșit." spun eu liniștită. Ochii mei nu puteau sta într-un singur loc, în timp ce se mișcau prin grădină, încercând să admire întreaga priveliște.

Am perceput sunetele ciripitului greierilor, vântul care batea în copaci, mirosul aerului curat din jurul meu.

Am simțit că toate problemele mele au dispărut, mă simțeam calmă.

"- Se pare că și Caden are o reputație printre muncitorii de aici." Ace râde. Nu era un râs obișnuit, fericit, ci un râs care părea enervat.

"- O... el." spun doar. Nu eram surprinsă  că trebuia să fie atenți când angajează domnișoare din cauza lui Caden.

Cel puțin știam că nu voi fi următoarea lui țintă, poate nu în cel mai bun mod, deoarece a vrut să mă omoare, la propriu.

Am vrut să-l întreb pe Ace de ce arăta mereu atât de supărat pe fratele său, ce s-a întâmplat între ei, dar mi-am dat seama că era o întrebare prea personală pentru a o pune, mai ales pentru o servitoare.

„- În cantină, când ți-ai vărsat mâncarea pe Caden, nu ți-a spus nimic, nu?" mă întreabă Ace în timp ce continuăm să mergem pe poteca care trece prin grădină.

Ochii lui erau îndreptați asupra mea în timp ce încercam să-mi dau seama cum să răspund la acea întrebare.

"- N..nu, mi-a spus doar să mă uit pe unde merg." spun eu, hotărând să nu mai pomenesc nimic din ce s-a întâmplat între noi.

Ace părea că stătea pe gânduri pentru o clipă, sprâncenele lui erau strânse, în timp ce privea înaintea lui în timp ce mergeam.

"- Eu... am o întrebare pentru tine." Am scăpat-o brusc, privindu-l cu atentie pentru ca nu ar fi trebuit sa spun asta.

Se uită în jos la mine șocat, cu un zâmbet pe buze.

„- Bineînțeles, mergi înainte". Râde, ochii lui aproape că păreau și mai albaștri sub grădina luminată.

"- D...de ce vorbești cu mine? Nu sunt interesantă, toți ceilalți de la școală mă urăsc și eu sunt doar o servitoare, nimic special." spun eu, uitându-mă la picioarele mele.

Degetele mele s-au încurcat din nou nervoase, inconștient, în timp ce așteptam să răspundă. Când nu o face, mă uit în sus, doar pentru a-i vedea ochii lui strălucitori care se uită deja la mine, o sclipire de amuzament avea în ei.

"- C.. ce?" întreb eu, confuză de ce se uita la mine.

„- Sunt șocat, atâta tot." El ridică din umeri și eu îmi strâng buzele, doar că mai confuză la acel răspuns.

" -Ce vrei să spui?" întreb eu, simțind vântul suflându-mi brusc prin păr. Simțeam pielea de găină de pe brațe ridicându-se.

„- Abia te cunosc, dar știu deja că ești cea mai drăguță persoană pe care am întâlnit-o vreodată, ești timidă, dar vorbesc ușor cu tine și, desigur, ești frumoasă. Nu văd niciun motiv pentru care nu aș vorbi cu tine.@ Spune el și, în tot timpul când îl privesc vorbind, simțeam că mi se încălzește inima.

Nimeni nu mi-a spus vreodată ceva atât de frumos. Cred că creierul meu era confuz cu privire la ce să spun, fiind atât de obișnuit cu cuvintele urâte încât nu mă puteam gândi la o modalitate de a reacționa.

"- M...multumesc." Este tot ce reușesc să spun. Un râs părăsește gura lui Ace din cauza răspunsului meu și deja simțeam jena năvălindu-mi pe obraji când s-au înroșit.

„- Să ne întoarcem, ai înghețat." Spune deodată și mă uit la mine, abia acum observând brațele mele care erau strâns înfășurate în jurul corpului meu rece.

Dau din cap, cu un mic zâmbet pe buze în timp ce ne întoarcem spre casă.

"- Am vrut să te întreb despre vânătaia de pe ochiul tău, ce s-a întâmplat?" Întreabă el când ajungem aproape de uşă, iar eu caut  în cap orice fel de minciună care să pară oarecum credibilă.

"- O..oh, am căzut pe scări destul de rău și mi s-a învinețit ochiul." Mint, surprinsă să văd că a crezut asta.

„- Oh, asta trebuie să fi durut ca naiba." Spune el, tresărind în timp ce se uită mai atent la vânătaie. Cu siguranță nu arăta la fel de rău acum în comparație cu acum câteva zile.

Amândouă capetele noastre se îndreaptă brusc spre bucătărie când zgomotul sticlei se aude. Ridic privirea spre Ace, dar el a început deja să meargă spre bucătărie.

Îl urmăresc după ce închid ușa din spate, un suspin liniștit părăsindu-mi gura când Caden iese la vedere.

Era beat, chiar beat.

Părul îi era dezordonat, ochii nu păreau la fel de reci ca întotdeauna, părea obosit, dar furios în același timp.

Parcă ar fi încercat să ducă un război înfiorător cu el însuși.

Ace îl urmărește pe Caden de la intrarea în bucătărie, cu pumnii strânși pe lângă el.

" - Să mergem." mormăie Ace, întorcându-se și mergând înapoi pe hol.

Mă uit încă o dată la Caden, cu capul înclinat într-o parte când face contact vizual cu mine. Sângele de pe fața lui era acum doar acoperit cu vânătăi și tăieturi.

El își îndepărtează privirea, dând restul băuturii din sticlă peste cap și mă întorc, mergând repede să-l ajung din urmă pe Ace.

"- N.. nu ai de gând să-l ajuți?" Îl întreb pe Ace când îl ajung în sfârșit din cauza pașilor lui lungi, deja fiind fără suflare.

Nu cred că ar fi trebuit să spun asta, doar l-a făcut pe Ace mai tensionat.

„- Nu vrea ajutorul meu". El spune. Auzeam durerea prin vocea lui și îmi încrunt sprâncenele în timp ce mergem în tăcere spre ușa mea.

"- Ne vedem mâine, noapte bună Isabelle." spune Ace, oferindu-mi un mic zâmbet înainte de a pleca.

Oftez, uitându-mă spre locul unde era bucătăria.

Scutur din cap din cauza gândurilor mele, intru în camera mea după ce îmi amintesc că m-a amenințat..

~~~~

The Mafia's MaidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum