⚠️ 18 ⚠️

1.4K 64 3
                                    

Isabelle

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Isabelle

⚠️ Acest capitol conține scene sexuale ⚠️

Abia am putut curăța mesele.

Aerul era plin de miros de iarbă, alcool și transpirație. Rochia mea aproape că îmi arăta fundul, iar decolteul meu la vedere ...

Ochii bătrânilor care stăteau pe canapele, nici nu mi-au ajutat situația, când trăgeam în jos de rochia scurtă la fiecare secundă.

Randy mi-a promis banii mei odată ce terminam tura, care avea să dureze până la patru dimineața. Primisem deja niște sfaturi, tot ce făcusem până acum a fost să curăț mesele.

Muzica era tare, o simțeam bătând prin pieptul meu, totuși nu puteam desluși cuvintele, nu mă puteam concentra prea mult pe altceva decât pe bătăile inimii mele.

Eram îngrozită. Îngrozită de privirile urâte pe care le-am primit, îngrozită de Randy și îngrozită de bătrânul care mă privea de parcă aș fi fost următoarea lui masă.

Mă uit la ceas, încercând să-mi rețin lacrimile când observ că mai am trei ore. Locul era plin și erau oameni care fie beau, fie dansau pe jumătate goi.

Păream clar minoră, de ce se uitau acești bărbați la mine așa? Nu au copii?

Simt că îmi îngheață întregul corp când o mână aspră îmi freacă brusc în sus și în jos brațul înainte ca o siluetă mare care mirosea a alcool să stea lângă mine.

Îmi întorc capul, strângând prosopul din mână când mă întâlnesc cu un bărbat ridat care purta un zâmbet urât pe față în timp ce îmi privea corpul.

Încerc să mă îndepărtez, dar el mă apucă de încheietura mâinii, ducându-mi mâna la buzele lui umede în timp ce îmi pune un sărut moale pe mâna.

"- Frumos, nu-i așa? De ce nu vii în camera mea privată, voi plăti suplimentar pentru diseară." El îmi spune și mă uit îngrozită în timp ce încerc să-mi smulg mâna departe de el.

"- L...lasa-ma!" scâncesc, dar abia puteam trage destul de tare. Corpul meu era atât de obișnuit să înghețe, atât de obișnuit să fiu forțată să îndur totul, orice.

"- Nu fi atât de dură, ne vom distra dragă." Îmi șoptește lângă ureche în timp ce își împinge corpul spre al meu. Simt lacrimi fierbinți curgându-mi pe față când mă împinge într-o clipă pe canapeaua de langă noi.

Îmi acopăr pieptul din privirea lui, cu capul tremurând, șoptind un "nu", în timp ce îl privesc pe bărbatul care începe să plutească deasupra mea. Erau oameni în jur, peste tot.

Nimeni nu mă ajuta, acestui om nu-i păsa că oamenii vedeau asta. Evan m-a atins așa doar în privat, dar nu a făcut-o în public.

Nimeni nu m-a ascultat niciodată când am spus "nu" ...

The Mafia's MaidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum