27- C

1.1K 67 16
                                    

Caden

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Caden

"- Vrei să mori în seara asta puștiule?!" Bărbatul țipă, aruncând un alt pumn în mine. L-am lăsat să mă lovească de data asta, dorind durerea.

Un zâmbet mi-acoperă fața în timp ce ridic privirea la el după lovitură, cu gura însângerată.

"- Du-te dracu și încearcă".

Bănuiesc că asta l-a înfuriat mai tare pentru că îmi mai aruncă un pumn.

Îi apuc pumnul și îl dau pe tip de podea, aruncând mai mulți pumni în fața lui nenorocită.

"- Hei, dă-te naiba de pe el!" Îmi ridic privirea și văd încă patru bărbați alergând spre mine.

"- Dă-mă dracului". Mormăi de enervare înainte de a mă ridica. Îmi mișc mâinile deasupra capului înfrânt în timp ce mă înconjoară.

"- Ai un oarecare curaj să fii în această parte a orașului." Unul dintre ei chicotește.

Limba îmi împinge partea laterală a obrazului în timp ce îmi pierd răbdarea.

"- Vorbești ca o cățea." spun eu, privind drept spre el. Un zâmbet se mișcă pe fața mea la cât de supărat părea.

Mă prinde de cămașă, aruncându-mi doi pumni în față. Mi-am lăsat capul să atârne în lateral, ștergându-mi sângele din gură.

"- Lovești cu pumnii ca una ." Râd, apucându-l de brațul care se mișca spre mine pentru o alta lovitură și îl răsucesc în spatele lui, înainte de a-i pune arma în spatele capului.

M-am bucurat de sunetul fricii care venea de la el, ceilalți trei bărbați acum înghețați în locul lor.

"- Nu mă face să apăs pe trăgaci". îi șoptesc lângă ureche, împingând capul pistolului mai mult în capul lui.

"- La naiba omule,hai să ne liniștim." Se împiedică, tremurând.

Mă uit la ceilalți trei tipi, îndreptându-mi capul în lateral. Au înțeles ideea, toți sunt speriați și atunci am lăsat-o pe cățea să-i urmăresc rozătoarele.

" - La dracu." Mormăi când aud sunetul sirenelor de poliției.

150

Mâinile mele însângerate strâng volanul în timp ce trec pe lângă nenorociții lenți, piciorul apăsând mai tare pedala de accelerație.

185

Simțeam cum gândurile din capul meu dispar cu cât mergeam mai repede.

Ochii mi se mișcă în lateral pentru o secundă când o altă mașină vine lângă mine, înainte de a accelera în fața mea.

Îmi încrunt sprâncenele, luând-o ca pe un semn că încerca să concureze.

Strângând maxilarul, accelerez, ajungând din urmă mașina înainte de a o depăși complet.

Îmi arunc cheile pe birou înainte de a intra în baie. Noile tăieturi de pe fața mea mi-au sângerat pe fața și pe mâini.

Îmi spăl sângele de pe mână înainte să-mi iau telefonul și să mă așez pe canapeaua din camera mea.

Deschid numărul de contact al Isabellei, schimbându-i numele în Belle. Numele ei era prea lung, și mă enervează.

Toată lumea îi spunea Isabelle, avea nevoie de o poreclă.

Eu: Unde ești?

Îi trimit mesajul.

Dacă era servitoare, mi-ar putea curăța sângele de pe față, nu vreau să mă ocup de asta.

Mă uit la telefon, ezitând înainte de a-mi descărca Instagram pe telefon. Vreau doar să verific dacă are ceva suspect acolo, nimic altceva.

"- La naiba, ce fac." Mormăi pentru mine când încep să fac un cont fals. Am pus numele princessunicorn7, astfel încât să nu pară la fel de suspect.

În cele din urmă intru în aplicație, merg la bara de căutare și pun numele complet al lui Belle. Mă uit la contul de Instagram, observând că este ea din poza de profil.

Avea un selfie zâmbind, alături de o femeie care semăna cu mama ei.

Dau clic pe contul care avea doi urmăritori tristi, încrețindu-mi sprâncenele când singurele poze de acolo erau cu locuri.

O poză era cu un câmp de flori plin cu lalele, următoarea cu o țestoasă în ocean, iar a treia era o roată mare într-un parc de distracții în timpul apusului.

Ei bine, nimic din toate astea nu era suspect.

Ochii mei se uită înapoi la fotografia de profil și îmi dau seamă că mă uitam la fotografia ei prea mult .

La dracu

Îmi arunc telefonul pe cealaltă parte a canapelei în timp ce îmi las capul pe spate, întrebându-mă ce îi luat atât de mult ca să-mi răspundă la mesaj.

~~~~

Hei! Îmi pare rău că a durat atât de mult să postez acest capitol, doar ca nu am avut dispoziția necesară de a face asta!
Trec printr-o perioadă nu prea bună dar o să încerc să postez cât de des pot!
Vă mulțumesc pentru înțelegere.

🫶🏻

The Mafia's MaidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum