42

1.3K 76 22
                                    

Ace devine nervos și răspunde la apel cu o expresie supărată, lucru pe care l-am observat doar când vorbește cu Caden

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ace devine nervos și răspunde la apel cu o expresie supărată, lucru pe care l-am observat doar când vorbește cu Caden.

Interiorul mașinii era însă atât de mic încât nu era greu să auzi vocea lui Charlotte din timpul apelului.

"- Ce vre..." Ace nici măcar nu termină când Charlotte îl întrerupe.

"- Ace!" strigă Charlotte prin telefon. În fundal se aude muzică extrem de tare și vocile mai multor oameni din jurul ei.

"- Ce-"

"- Voiam doar să spun că sper să chelești înainte de 30 de ani." Ea țipă. Ace tace după aceea și e pe cale să închidă până când se aude o altă voce prin telefon.

Nu am putut auzi ce spunea persoana, dar de data asta era un tip.

"- Cățea, nu mă atinge! Am picioare să lovesc ce iubești tu mai mult ..." Telefonul se închide brusc și în mașina s-a făcut liniște pentru o clipă până când Caden mormăie supărat.

"- Vrei să pornești dracu' mașina asta?" Se încruntă, privind spre Ace.

Călătoria înapoi spre acasă a fost mai rapidă decât de obicei, iar când Ace a parcat în fața casei , a rămas așezat în mașină.

"- Intri ? Îl întreb pe Ace din afara mașinii, privindu-l confuză. Era deja târziu și nu mai erau alte mașini pe drum.

"- Mă întorc mai târziu, trebuie doar să fac ceva rapid." El răspunde, căutând  prin mașină înainte de a-mi întinde o cutie de cadou ambalată.

"- Să nu crezi că am uitat de cadoul tău de ziua ta". El zambeste. Privesc cadoul cu ochii mari înainte de a-l lua în mână.

"- Mulțumesc, Ace." spun, zâmbind către el în timp ce țin cadoul aproape de mine.

"- O noapte bună Isabelle."

" -Noapte bună!" Îi fac semn cu mâna când iese din alee. Când mașina lui a plecat, oftez în timp ce mă îndrept spre ușa din față cu cadoul în mână.

Pacea mea a dispărut instantaneu când observ silueta înaltă a lui Caden stând lângă uşă, cu o expresie supărată pe chipul lui în timp ce mă privea.

Credeam că a intrat deja în casă...

Ochii întunecați ai lui Caden se mișcă spre mâna mea înainte ca falca lui să se încleșteze de nervi.

"- Te duci deja la culcare?" Mă întreabă când sunt pe cale să trec pe lângă el.

Mă opresc înainte de a mă întoarce spre Caden oftând. "- Poate, ce vrei să faci?" răspund confuză. Era prea târziu pentru a merge oriunde în acest moment.

Caden se uită la brățara neagră pe care mi-o dăduse înainte de a-și muta ochii înapoi spre fața mea.

Tresar când mâna lui se mișcă pe talia mea și sunt atrasă aproape de pieptul lui.

The Mafia's MaidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum