25

1.1K 67 12
                                    

[ Leslie ]

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

[ Leslie ]

Isabelle

"- Duminica este de obicei ceva mai dificilă, casa trebuie să fie foarte curată pentru a fi pregătită pentru restul săptămânii. Deși, din moment ce avem servitoare suplimentare care lucrează în seara asta, vă dau drumul la 8." spune doamna Carmen în timp ce merge in fata mea.

Dacă mai trăiesc până săptămâna viitoare.

Zilele au trecut mai repede, iar termenul limită al lui Andrew se apropia. Eram îngrozită ..

Primul meu salariu se ducea la el săptămâna viitoare. Știu că Evan m-ar ucide pentru că nu i-am dat jumătate, dar ar trebui să mai aștepte puțin.

Dacă i-aș da jumătate din cecul meu lui Evan, Andrew m-ar ucide cu siguranță. Nu aveam altă opțiune.

"- Doamnă Carmen, voiam să vă spun ceva, am mutat jeleul într-o altă ascunzătoare." spun, ajungând-o din urmă, așa că mergeam lângă ea.

" - De ce, mă rog?"

"- Păi... un criminal îl mânca, a trebuit să schimb ascunzătoarea." spun, privind înaintea mea în timp ce mă încrunt supărată când îmi amintesc că Caden mi-a mâncat jeleul.

"- Criminal?" Întreabă ea, uitându-se la mine și eu dau din cap.

"- Oh, da, l-am văzut cu ochii mei." Oftez, luând produsele de curățat din dulap  în timp ce mă întorc spre doamna Carmen care se uita la mine de parcă aș fi nebună.

Devenisem mult mai confortabilă să vorbesc cu doamna Carmen, ea a fost prima persoană cu care am început să vorbesc fără să mă bâlbâi atât de mult.

De asemenea, devenise mai drăguță cu mine în ultimele săptămâni.

"- Așadar, curăț etajul principal azi sau peste tot?" întreb eu, zâmbindu-i. Doamna Carmen scutură din cap.

"- Doar la etajul principal, dragă, poți să faci dormitoarele după aceea." Spune ea înainte ca ochii ei să se îndrepte spre o servitoare care se joacă pe telefonul ei în loc să lucreze.

"- Jamie, ce ți-am spus despre telefon în timpul serviciului!" Doamna Carmen țipă în timp ce se îndreaptă spre Jamie care încerca frenetic să-și lase telefonul deoparte.

Iau mopul și găleata mare plină cu apă cu săpun în mâini înainte de a coborî cu grijă scările spre etajul principal.

Nici nu cred că am clipit, încercând să nu vărs apa peste tot.

Am suflat ușurată când am ajuns la capătul scărilor și am început să șterg podelele de marmură.

Etajul principal era mare, sunt destul de sigură că era destinat petrecerilor și evenimentelor.

Capul îmi este plin de gânduri despre ce sa întâmplat aseară, Caden având o lamă  atât de aproape de gâtul meu , Ace care a văzut că eram în
poala lui Caden...

The Mafia's MaidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum