Ajung la mânerul ușii, deschizând-o ușor până când mâna lui Caden trântește ușa. Brațul lui mă prinde în timp ce stau acolo, cu respirația grea. Îmi ridic privirea la el, abia reușind să-i disting fața din cauza întunericului.
Chiar și în întuneric îmi puteam da seama cât de supărat era.
"- Îți dau cinci secunde să-mi spui cine dracu ți-a făcut asta." ordonă Caden, lângă urechea mea. Vocea lui profundă suna criminală în timp ce își mișcă ochii pe fața mea, analizându-mă.
Nu cred că l-am văzut vreodată pe Caden arătând atât de nervos.
Am încercat să adun ceva pentru a spune, orice, dar am simțit că trupul meu se prăbușește.
Am putut simți fiecare emoție, fiecare cuvânt, fiecare atingere de la Andrew revenind la mine și am încercat să o rețin, chiar am încercat.
Dar acel sentiment a revenit din nou.
Același sentiment în gâtul meu, cel în care cineva spune un singur cuvânt, o singură propoziție și dintr-o dată barajul pe care l-am construit încercând să-mi stăpânesc lacrimile se prăbușește brusc.
Totul, m-a înecat dintr-o dată.
Îmi acopăr fața, încercând să șterg furtuna care se elibera din ochii mei.
Nu a ajutat faptul că ochii lui cenușii se uitau la mine, peste fiecare centimetru al feței mele. Totuși, de data asta nu erau supărați și nici criminali.
Pentru o clipă, părea că era îngrijorat, de parcă îi păsa cu adevărat.
Sunt pe cale să-i spun lui Caden să plece până când mâna lui se mișcă în spatele capului meu, încurcându-se în părul meu în timp ce mă trage la pieptul lui.
Suspinele mele puteau fi auzite probabil prin holurile goale în timp ce plâng în pieptul lui, simțindu-mă în siguranță în brațele lui.
Nu cred că am ținut evidența cât timp am stat pe acel hol, de cât timp plângeam.
Tot ce știu este că a doua zi dimineață nu eram în propriul meu pat și fusesem îmbrăcată într-un tricou negru prea mare pentru a fi al meu.
În plus, toate rănile mele fuseseră îngrijite și nu aveam sânge care picura nicăieri în comparație cu noaptea trecută.
Mă uit în jurul camerei și îmi dau seama că fusese a lui Caden.
M-a schimbat? Asta înseamnă că el...
Tresar când zgomotul unei uși care se deschide îmi ajunge brusc la urechi. Trag cearceafurile peste mine când Caden intră în cameră, cu mâinile însângerate și părul dezordonat.
"- Ce ai făcut?." Spun, cu ochii mari în timp ce mă uit la el înainte de a merge spre baie.
"- Nu este sângele meu". Este tot ce spune înainte ca apa de la chiuvetă să pornească. Vocea lui suna lipsită de emoții, ca întotdeauna.
CITEȘTI
The Mafia's Maid
عاطفيةIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...