Ținuta mea era simplă, purtam o pereche de blugi albaștri și un tricou alb simplu. Părul meu era strâns în sus și am găsit chiar și o panglică albă pe care să mi-o pun în păr.M-am gândit că panglica m-ar ajuta. Nu am prea mult de unde alege, așa că este tot ce am putut să adaug în ținuta mea.
Chiar dacă l-am întrebat pe Ace dacă vrea să meargă la cina de ziua mea în ultimul moment, el totuși, din fericire, a fost de acord.
Ei bine, nu sunt sigură dacă este un lucru bun că a fost de acord, având în vedere că Caden și Ace nu se înțeleg.
Poate că asta nu este o idee bună până la urmă..
Îmi ignor gândurile în timp ce îmi trec o perie prin păr, uitându-mă încă o dată la mine în oglindă. Îmi aplic creionul pe buze, același pe care îl aveam înainte ca Caden să mă sărute...
Îmi îngheață mâna ținând creionul între degete înainte de a-l arunca rapid în cealaltă parte a camerei. Ce sunt cu aceste gânduri și sentimentele ciudate din ultima vreme?
Mă uit încă o dată în oglindă, mișcându-mi mâinile ca să mă sprijin pe față și să-mi răcoresc obrajii acum roșii.
Poate a fost felul în care m-a atins, sau felul în care suna vocea lui profundă, sau felul în care știa exact ce mă va face să mă simt bine.
Oricare dintre ele ar fi fost, m-a făcut să mă simt fierbinte și să mă înroșesc.
Mă forțez să plec când gândurile mele încep să meargă prea departe. Dintr-un motiv oarecare se află în mintea mea fără oprire și, de fiecare dată când încercam să mă gândesc la altceva, îmi venea înapoi în cap.
Îmi mușc buza când mă încalț și deschid ușa dormitorului meu.
Totul este amuzant. Mi-am propus că nu mă voi asocia niciodată cu Caden, iar acum mă întreb dacă chiar am sentimente pentru el.
Mă întreb de ce îmi doresc atât de mult prezența lui lângă a mea.
Am ajuns cu cinci minute mai devreme, așa că nu mă așteptam ca vreunul dintre ei să fie aici, când mă îndreptam spre holul principal.
Cel puțin așa m-am gândit pe parcursul întregii mele plimbări.
Mă uit șocată când intru în sala principală și îi văd pe Caden și Ace stând în tăcere la cel puțin doi metri distanță. Ace era ocupat cu telefonul său, în timp ce Caden stătea rezemat de perete, cu o expresie supărată pe față.
Ochii lor aterizează asupra mea în același timp, făcându-mă doar mai agitată decât ar trebui să fiu. Am putut simți cum transpirația mi se acumulează în palme în timp ce mă îndrept spre figurile lor înalte.
Îl evit instantaneu pe Caden, îndreptându-mi atenția către Ace, care acum nu mai avea telefonul.
"- Te simți mai bine ?" întreabă Ace, apropiindu-se de mine cu o privire îngrijorată pe față .
CITEȘTI
The Mafia's Maid
RomanceIsabelle Hart nu s-a potrivit niciodată, a fi agresată zilnic la școală și a munci pentru a plăti datoria mamei tale din cauza drogurilor nu a fost cel mai bun lucru pe care o tânără de 17 ani și-a dorit să-l facă în ultimul an de liceu. Ce se întâm...